A9 R32wart en en gti vi steel gey (politie)

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

A9 R32wart en en gti vi steel gey (politie)

Bericht door Mackdennis »

Rond 1600uur op de a9 achter mij een zwarte r32 iemand van hier?
Daar achter/naast een gti vi

Wou jullie verderop nog ff gedag zwaaien.. Alleen denk ik dat jullie er bij amstelveen.
Eraf zijn gegaan..

Nou ja bij deze gegroet!
Laatst gewijzigd door Mackdennis op 14 okt 2011, 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Mackdennis »

Hmm volgens de steel grey gti vi..
Was die zwarte golf een r32.

Kwamen de mannen me net persoonlijk vermelden!
Na dat ze me rijbewijs kwamen ophalen:(

Eigen schuld!!! Maar baal wel!
59km te hard en rechts inhalen..

In afwachting van! :(
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door MkVI Nmgn »

:| Wtf!? snap het niet helemaal je reed dus ongeveer 200, en kwam je er na 6uur achter dat het politie was?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ex-Belg Olivier
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 jun 2011, 19:09
Contacteer:

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Ex-Belg Olivier »

Kwamen ze thuis je rijbewijs halen? Dus niet ter plekke staande gehouden?
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Mackdennis »

Nee ze hebben die r32 terplekken staande gehouden..
En mij me kenteken genoteerd..

En langs me huis gereden.. Eenmaal thuis lag er een brief
Dat ik moest bellen.
Dat heb ik gedaan. En toen zeiden ze of je brengt je rijbewijs.. Of we komen hem straks ophalen
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door MkVI Nmgn »

Hoevaak ben je dat roze pasje / papiertje al kwijt geweest?
Oja als ze je pasje/papiertje thuis opgehaald hebben dat kan toch niet je moet staande gehouden worden toch of zie ik dat verkeerd?
Of ontkennen dat jij het was ;)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Mackdennis »

Ja ontkennen dat ik het was oke wie was het dan?
Ik dacht ook direct staande houding..
Maar ze zeiden anders had ik een brief gehad dat ik hem mocht komen inleveren..

Heb het er nog over gehad dat ze niet echt achter mij reden.. (R32 zat ertussen)Maar goed het is
2 ambtenaren tegen mij..

Nou ja ben nu me rijbewijs kwijt.. En zal moeten afwachten wat justitie beslist.
Nee is niet me eerst keer helaas!
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door MkVI Nmgn »

De vrouw reed ;)
Eerst wat ik zal zeggen,
Ik heb dat rijbewijs stuk harder nodig als me vriendin.
Maar heel veel sterke met je verlies! Hoop dat je er snel iets van hoort!
En uiteraard elke dag bellen tot dat je meer weet denk dat het deze keer een tegenvaller word.
Jongen bij ons op het werk 100kmph te hard 3 maanden geen rijbewijs en hij was verkoper :S
hij heeft toen gelukkig geen elective gedrag regel (egr cursus)
Hebben ze jou daar nu voor aangemeld of hebben ze het daar niet overgehad?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door RobvR »

Staande houding is alleen verplicht wanneer je met een speedgun op de bon gaat. Tevens is de eigenaar van de auto verplicht te melden wie de bestuurder is geweest als hij/zij zelf niet gereden heeft.

Ik vrees Dennis dat je 2 maanden je rijbewijs kwijt bent als dit niet de eerste keer is geweest. Is ook afhankelijk van hoeveel te hard de vorige keer. Ik hoop voor je dat ik er helemaal naast zit.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door wehoo »

Mackdennis schreef:Nee ze hebben die r32 terplekken staande gehouden..
En mij me kenteken genoteerd..

En langs me huis gereden.. Eenmaal thuis lag er een brief
Dat ik moest bellen.
Dat heb ik gedaan. En toen zeiden ze of je brengt je rijbewijs.. Of we komen hem straks ophalen
Staandehouding is niet direct verplicht voor invordering van het rijbewijs. Staandehouding heeft als doel, direct te constateren wie de bestuurder is. Van hem wordt namelijk het rijbewijs ingevorderd. Als er achteraf wordt ingevorderd, moet er onomstotelijk vast staan, dat diegene van wie het rijbewijs wordt ingevorderd ook de bestuurder is.
Dat onomstotelijk bewijs kan komen door dat:
- de bestuurder verklaart dat hijzelf op dat tijdstip heeft gereden.
- de opsporingsambtenaar verklaart (bewijst) dat deze bestuurder heeft gereden. (ze hebben je dus herkent bij het ophalen van je rijbewijs als bestuurder.)

Belangrijk in deze is om zelf geen verklaring af te geven. Je hoeft immers niet te verklaren wie er dan wel gereden heeft. Deze bewijslast ligt bij de opsporingsambtenaar.
In jouw geval zullen ze jou hebben zien zitten achter het stuur en bij ophalen thuis, je herkent hebben.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door wehoo »

RobvR schreef:Tevens is de eigenaar van de auto verplicht te melden wie de bestuurder is geweest als hij/zij zelf niet gereden heeft.
Dat vraag ik me dus af. 8-) :lol: :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door MkVI Nmgn »

Heb dus nog 1 goed ding geleerd van die ouwe van me :P
Altijd ontkennen haha
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door wehoo »

Aanwijzing onbekend gebleven bestuurder
Beleidsregels - Verkeer (actueel)

Aanwijzing onbekend gebleven bestuurders (artt. 165 en 181 WVW 1994)

Categorie opsporing, vervolging, strafvordering
Rechtskarakter aanwijzing in de zin van art. 130 lid 4 Wet RO
Afzender College van procureurs-generaal
Adressaat Hoofden van de parketten
Registratienummer 1999A032
Datum vaststelling 14-10-1999
Datum inwerkingtreding 01-11-1999
Geldigheidsduur 01-11-2003
Publicatie in Stcrt 1999, 212
Vervallen Richtlijn inzake de behandeling van zaken met betrekking tot onbekend gebleven bestuurders (165 en 181 WVW 1994) d.d. 23-11-1994

Relevante beleidsregels -
Wetsbepalingen artt.165 en 181 WVW 1994

Jurisprudentie -
Aantal bijlagen 1


Inhoud


Achtergrond



In de Wet administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften (Wet Mulder) is de kentekenhouder aansprakelijk voor gedragingen verricht met een motorrijtuig waarvan het kenteken op zijn naam is gesteld. Bij de verkeersgedragingen die op basis van de Wet Mulder worden afgehandeld, kan het zoeken naar de feitelijke bestuurder dus achterwege blijven.


Alleen bij de verkeersovertredingen die niet op basis van de Wet Mulder worden afgedaan en bij verkeersmisdrijven kan er sprake zijn van een onbekend gebleven bestuurder. In de artt. 165 (met betrekking tot de verkeersmisdrijven) en 181 WVW 1994 (met betrekking tot de overtredingen) is vastgelegd hoe zaken met betrekking tot onbekend gebleven bestuurders dienen te worden behandeld.


Bij een overtreding is de eigenaar of houder, indien hij de feitelijke bestuurder niet bekend maakt, aansprakelijk voor de op de overtreding staande straf. Betreft het een verkeersmisdrijf, dan is het niet (kunnen) verstrekken van de vereiste informatie om de feitelijke bestuurder te achterhalen, in art. 177, eerste lid, onderdeel a, WVW 1994 afzonderlijk als zelfstandige overtreding strafbaar gesteld. Het niet voldoen aan de zorgplicht de feitelijke bestuurder te noemen, rechtvaardigt niet zonder meer dat de eigenaar of houder aansprakelijk wordt gesteld voor het met zijn voertuig begane misdrijf.


Samenvatting


Deze aanwijzing bevat regels voor de opsporing en vervolging van onbekend gebleven bestuurders.


Opsporing


Horen kentekenhouder


De kentekenhouder die als verdachte van een verkeersmisdrijf is aangemerkt (namelijk als verdachte is gehoord) is niet verplicht is aan de vordering van art. 41 WVW (lees: art. 165 WVW 1994) gevolg te geven (HR 26 oktober 1993, NJ 1994, 629).

De vordering is immers aan een verdachte gericht en die is gezien art. 29 WvSv niet verplicht antwoord te geven op de vordering de naam van de bestuurder bekend te maken. Gezien dit arrest dient de politie dus eerst de vordering van art. 165 WVW 1994 aan de kentekenhouder te doen, alvorens de kentekenhouder te verhoren als verdachte van een verkeersmisdrijf.


Vervolging


1. Vóórdocumentatie


Indien het feit voor vóórdocumentatie in aanmerking komt, dan dient bij de aantekening in het Justitiële Documentatieregister tevens melding te worden gemaakt van art. 181 WVW 1994. Dit kan immers bij het strafvorderingsbeleid van belang zijn of betrekking hebben op overtredingen, begaan door een verdachte als bestuurder of als kentekenhouder.

Daarbij valt te denken aan de kentekenhouder die verantwoordelijk is voor het rijden met een snelheid van 85 km/uur binnen de bebouwde kom. Dan wordt vóórgedocumenteerd: art. 20 onderdeel a RVV 1990 jo 181 WVW 1994. Voor nadocumentatie (onder meer geldboetes vanaf € 90,76) geldt mutatis mutandis hetzelfde.

2. Dagvaarding

In verband met de mogelijkheid dat de verdachte ook zichzelf kan opgeven als bestuurder, dient subsidiair in de tenlastelegging te worden uitgegaan van de door de verdachte als bestuurder gepleegde onderliggende verkeersgedraging.

De mogelijkheden tot bekendmaking dienen voorts op straffe van nietigheid eveneens te worden opgenomen in de dagvaarding. Ter vermijding van misverstand dient eveneens in de dagvaarding te worden medegedeeld, dat door enkele bekendmaking van de naam en het volledige adres van de bestuurder de dagvaarding haar geldigheid nog niet verliest.


Indien één van de hiervoor genoemde bekendmakingen plaatsvindt op het moment, dat de dagvaarding al is verzonden, dan is het raadzaam de dagvaarding niet in te trekken, doch het aan te laten komen op behandeling ter terechtzitting. De dagvaarding verliest immers door de enkele bekendmaking niet haar geldigheid. Ter terechtzitting kan aanhouding worden verzocht ten behoeve van nader verificatie-onderzoek, tenzij, in geval van tegenspraak, aan de hand van het onderzoek ter terechtzitting reeds kan worden gekomen tot een einduitspraak.

3. Uitsluitingsgronden

Art. 181, tweede lid, WVW 1994 biedt de verdachte ruime waarborgen ter voorkoming van een onterechte veroordeling. Ter voorkoming van misbruik dienen het OM en de politie strikt de hand houden aan met name de in artikel 181, tweede lid, WVW 1994 genoemde vervolgingsuitsluitingsgronden. Indien door de eigenaar/houder schriftelijk aan het openbaar ministerie de bestuurder wordt bekendgemaakt - nog vóórdat het onderzoek ter terechtzitting is aangevangen - dient veelal nog enig nader onderzoek te worden verricht. Maakt de eigenaar/houder een andere persoon bekend als bestuurder, dan vereisen de algemene strafrechtsbeginselen, dat hiervan door middel van een politieverhoor zo mogelijk bevestiging wordt verkregen. Maakt de eigenaar/houder zichzelf bekend als bestuurder, dan kan deze direct als bestuurder worden gedagvaard.

Indien de kentekenhouder bekend maakt dat hij geen eigenaar/houder was ten tijde van het plegen van de overtreding, zal ingevolge art. 1, derde lid, WVW 1994 (zinsnede 'tenzij anders blijkt') eveneens aanvullend politieonderzoek gewenst zijn. Na het opnieuw bevragen van het kentekenregister kan eventueel wederom de procedure van art. 181 WVW 1994 worden doorlopen. Als de verdachte tijdens de terechtzitting de bestuurder bekend maakt, zal de ingevolge art. 181, tweede lid, onderdeel c, WVW 1994 genoemde mogelijkheid tot bekendmaking alleen mogen worden geaccepteerd, indien dit plaatsvindt dadelijk na de ondervraging als bedoeld in art. 278 WvSv.

STRAFVORDERING

Indien het (grond)feit voor een OM-transactie in aanmerking komt kan de transactie verstuurd worden aan de in het proces-verbaal vermelde kentekenhouder, die ingevolge art. 1, derde lid, WVW 1994 wordt aangemerkt als eigenaar/houder en die ingevolge art. 181, eerste lid, WVW 1994 strafbaar is.

Bij het te voeren strafvorderingsbeleid dient het OM zich te richten naar de onderliggende overtredingen, waarvoor de eigenaar/houder strafbaar is. Derhalve kan de hoogte van de transactie en de eis ter terechtzitting in zijn algemeenheid worden afgeleid uit de richtlijn voor strafvordering tarieven en feitomschrijvingen voor misdrijven, overtredingen en gedragingen als bedoeld in de Wet administratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften (reg. nr. 1999R040).

Overgangsrecht

De beleidsregels in deze aanwijzing hebben gelding vanaf de datum van inwerkingtreding.



Bron: http://www.flitsservice.nl/

Als het kenteken wel op jouw naam staat
Indien het kenteken op jouw naam staat, zal aan jou de bestuurdersverklaring worden gestuurd, teneinde te bepalen wie de bestuurder ten tijde van de overtreding was. Indien je deze niet invult, zul je als zijnde "bestuurder" worden gedagvaard. In sommige gevallen is bekend dat er op dezelfde wijze wordt opgetreden als in het eerdere geval (Als het kenteken niet op jouw naam staat).

Op de zitting heb je niets te verliezen, je bent nl. al gedagvaard als "verdachte" en je rijbewijs zal dan ook hoogstwaarschijnlijk gevaar lopen. Het is zaak de rechter ervan te overtuigen dat je niet de bestuurder was. Dat kun je versterken met verklaringen van derden en/of bonnetjes waaruit blijkt dat je heel ergens anders was.

Op de vraag wie er dan wél gereden heeft, mag je zwijgen, of je beroepen op onwetendheid. Alles valt of staat nu met je houding. Mocht je van jezelf weten dat je dit niet kan, kies er dan voor een ander zich voor jou te laten "opofferen". Uiteraard alleen vrijwillig.

Nu zijn er verschillende mogelijkheden:

- er wordt een boete opgelegd "op kenteken". Deze is vaak hoger, maar er zijn geen verdere strafmogelijkheden voorhanden (bv Ontzegging Rijbevoegheid).

- je wordt toch veroordeeld teneinde af te dwingen om je te laten bekennen (dit zal dan via een hoger-beroepzaak moeten worden opgelost). Geef in zo’n geval direct aan in hoger beroep te gaan teneinde jouw rijbewijs veilig te stellen (anders mag je dat meteen inleveren).

- het door jou aangewezen slachtoffer wordt veroordeeld, en mocht deze geen historie hebben in het strafregister, zal hij/zij er met een boete en een voorwaardelijke rijontzegging vanaf komen.


Bron: dezelfde.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Mackdennis »

@ wehoo bedankt.

Maar heb ondertussen wel bekend dat ik fout zat..
Heb echter niks getekend..

Maar naar mijn inziens heb ik gewoon dikke pech..
En is het aan justitie wat ze doen toch?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door wehoo »

Mackdennis schreef:@ wehoo bedankt.

Maar heb ondertussen wel bekend dat ik fout zat..
Heb echter niks getekend..

Maar naar mijn inziens heb ik gewoon dikke pech..
En is het aan justitie wat ze doen toch?
Mondeling geldt ook.

"een dagvaarding of een transactievoorstel verwachten"

Waarbij een transactievoorstel niets anders is dan een gepeperd te betalen bedrag met eventueel een bepaalde tijd niet mogen rijden. E.e.a. is afhankelijk van je "overtredingsverleden".
Ook wordt deze overtreding geregistreerd en bij een eventuele volgende overtreding weer erbij betrokken. (recidive oftewel herhaling).

Info: http://www.flitsservice.nl/juridisch/ht ... _50-69.htm
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Wilcoos »

Ik heb een kort termijn geheugen, en mijn auto is de hoer van de familie... Nooit schuld bekennen!

Succes ermee Dennis!
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door GolfL »

Ai, succes !
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Chris5gti »

suc6 ermee hoop voor je dat je het rijbewijs snel terug krijgt !
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Mackdennis »

Tja dat heb ik nu dus al gedaan.. Mondeling schuld bekent..
Me rijbewijs is nu ook al in hun bezit..

Ben bang dat ik nu alleen nog maar kan duimen.
Dat het mee valt..

Enigste leuke van het verhaal... Ze konden me niet bij houden..
Maar ja wel een zuren dat die me gelijk zo veel moet gaan kosten.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Verlengsnoer »

Leuk is anders Dennis!

Balen zeg! Sterkte de komende tijd.

Weet verder niet echt wat ik moet zeggen :roll: KLOTE
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: A9 R32wart en en gti vi steel gey (politie)

Bericht door Edition30 »

Dennis,

We hopen met je mee dat het meevalt.

Je hebt wel flink lopen beesten (59 te hard is op de teller toch al gauw bijna 200), wel dikke pech dat er op dat moment net een R32 achter je aankomt, die op zijn beurt wordt gevolgd door een (on)opvallendeauto (GTI!) van de KLPD. Misschien dat ze ook wat milder zijn, omdat je meteen toegaf. Succes.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Floppie
Berichten: 325
Lid geworden op: 17 apr 2011, 11:05

Re: A9 r20 zwart en en gti vi

Bericht door Floppie »

Mackdennis schreef:Hmm volgens de steel grey gti vi..
Was die zwarte golf een r32.

Kwamen de mannen me net persoonlijk vermelden!
Na dat ze me rijbewijs kwamen ophalen:(

Eigen schuld!!! Maar baal wel!
59km te hard en rechts inhalen..

In afwachting van! :(
Sterkte man, idd goed balen.
hoop dat het meevalt.
Grtz. Floppie

VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: A9 R32wart en en gti vi steel gey (politie)

Bericht door Mackdennis »

Mannen bedankt voor jullie steun!!
Doet me goed!

Tja ik ben al een sportieve rijder. Maar wel binnen de grensen.
Maar ineens hing die r32 aan me bumper.. Dusdacht zo die zal ik ff zoek rijden..
En bij die actie heb ik een auto of 6 rechts ingehaald.

En daarna was ik weer van het gas af..
Denk steek me hand nog ff op Als ze zo voorbij komen.
Alleen ee kwam niemand.

Toen was ik nog in de veronderstelling dat hun mischien de afslag amsteveen hadden genomen.
Maar eenmaal thuis was het duidelijk een ander verhaal.

Ik hoop echt dat ze mild zijn.. Maar vrees het ergste..
En me plannen met me auto gaan zo ie zo nu maar ff in de koelkast.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: A9 R32wart en en gti vi steel gey (politie)

Bericht door RobvR »

Poe.. ook nog zoveel keer rechts inhalen. Daar wordt het OM ook niet vrolijk van. Sterkte man, hoop dat ze mild voor je zijn en inzien dat inhouden met zo'n gti meer zelfbeheersing vergt dan met een doorsnee kar. Maar dat zal wel niet, zal ook "netjes" gefilmd zijn zeker? Heb je dat nog terug kunnen zien?
Groet RobvR
jarno1979
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 mei 2011, 08:43

Re: A9 R32wart en en gti vi steel gey (politie)

Bericht door jarno1979 »

Als het je eerste vergrijp is word het alleen dokken.
Sterkte en tof dat je die r32 losreed!
Plaats reactie

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten