Pagina 1 van 1

Golf 7 R HGP

Geplaatst: 06 feb 2016, 14:35
door Tino
Kost wat maar dan heb je wel wat 8-)


Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 06 feb 2016, 15:41
door bzb
alleen al stage 1 software, dsg software met een k&n inlegfilter en een andere uitlaat kost bij die knakkers al 4800 euro

aardig koekoek

dit pakketje is 13.800 euro, mij niet gezien in ieder geval

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 06 feb 2016, 17:04
door golf5gt
weet zeker dat ze dit bij JD ook voor elkaar krijgen voor minder dan 14k

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 06 feb 2016, 22:35
door Ricardo-mk6 gti
Super dik spul! Wel beetje aan de prijs zullen we maar zeggen haha

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 07 feb 2016, 12:27
door Golddigger
HGP ... Wie heeft ze überhaupt hier eens te pakken gekregen,,,? Altijd voicemail en op mail reageren ze al maanden niet..

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 09 feb 2016, 11:17
door Green Hornet
TTE heeft net een TTE 525S turbo uitgebracht.

https://www.youtube.com/watch?v=c9s8jTgZJBc

550 pk en 640nm.

Wagner intercooler | VWR600 intake | Full Milltek | DSG upgrade pack |

Aanbevolen wordt een aangepaste nokkenas als ik me niet vergis ....

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 09 feb 2016, 11:47
door Bluepower
Green Hornet schreef:TTE heeft net een TTE 525S turbo uitgebracht.

https://www.youtube.com/watch?v=c9s8jTgZJBc

550 pk en 640nm.

Wagner intercooler | VWR600 intake | Full Milltek | DSG upgrade pack |

Aanbevolen wordt een aangepaste nokkenas als ik me niet vergis ....
Mooi dingetje!!
Denk dat TTE de markt voor P&P turbo-upgrades binnenkort echt wel gaat domineren...
andere merken is het toch altijd wel lastig ivm aanpassingen(slangen, DP of inlaat enz..)

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 09 feb 2016, 12:01
door Green Hornet
Bluepower schreef: Mooi dingetje!!
Denk dat TTE de markt voor P&P turbo-upgrades binnenkort echt wel gaat domineren...
andere merken is het toch altijd wel lastig ivm aanpassingen(slangen, DP of inlaat enz..)
Dat laatste geldt toch voor alle merken ....
Zonder DP intake etc is de tuning voor iedereen beperkt ...ook TTE.
Het MQB platform laat plug & play turbo s toe ... TTE / APR / Loba allemaal plug & play

Om het optimale te bereiken zal je altijd (in juiste volgorde) andere aanpassingen moeten doen.
Golf 7R met TTE 450+ deed 445 zonder DP .... met DP & intake resultaten rond de 470 ....

En intake is het eerst wat je moet aanpassen ... anders spoelt de turbo natuurlijk niet zo snel op.
Dat zelfde geldt voor het uitlaat systeem.

TTE is niet anders dan anderen. Alleen bieden wel meerdere variaties aan met prima resultaten.
Dit resultaat is gehaald met aanpassing van DSG Clutch pack ... kost een paar knaken extra ...
Om 550 te garanderen adviseren ze ook versterkte aandrijfstangen, zo gemakkelijk werkt het dus niet helemaal.

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 04 mei 2016, 16:49
door Caveman
Er zijn nog meer aanpassing nodig dacht voor een TTE525 te optimaliseren.

Een TTE470 kan nog met originele catback en stock intercooler.
Dacht ook ergens te lezen dat boven de 500pk de klepveren gedaan dienden te worden.

Weet niet meer welk forum. Denk VWVortex.

Re: Golf 7 R HGP

Geplaatst: 04 mei 2016, 23:04
door staffpride
Loba heeft ook een leuke turbo upgrade

Loba LO462-EA888

470pk met 555 NM

https://www.facebook.com/LOBA.Motorspor ... =3&theater