Golf6 R met DDC verlagen

Alles over de velgen, banden. onderstel en remmen keuzes van jouw GTI
Plaats reactie
Bennieboot
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jan 2016, 00:05
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Baarn

Golf6 R met DDC verlagen

Bericht door Bennieboot »

Hallo,


Ik zou graag mijn Golf R nog wat willen verlagen. Wil gewoon de ruimte tussen mijn wielkasten weg hebben dus hoef geen extreem lage auto en wil er ook nog normaal mee op wintersport kunnen. Mijn auto heeft wel DDC dat zou ik graag ook willen behouden. Wil er wel wat jaartjes plezier van hebben dus niet naar paar maanden lekke dempers etc..

Wie kan mij een goede set aanbevelen?

Alvast erg bedankt!
Gebruikersavatar
Niels100331
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 mar 2015, 22:36
Type auto: Golf mk6 R20

Re: Golf6 R met DDC verlagen

Bericht door Niels100331 »

Hee, ik heb zelf een veren setje van H&R en ben er super tevreden mee.
Dcc werkt ook prima. En totaal geen last van drempels.
En als je dan toch alles los hebt neem dan ook je veerpootlagers mee ;) kosten bij de vw max 20.-per stuk dacht ik. Dan weer je zeker dat ze geen geluidmaken. Helaas deden mijne dat wel vandaar dat alles later weer los moest... Anders moet je even bij mijn voorstel topic kijken. Staan ook wat foto's 8-)

http://golfgtiforum.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8071

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

Gr niels
Golf 6 R20,Milltek exhaust, Hf series air intake, GFB+, APR HPFP , JD Stage 3 385pk 509nm
Bennieboot
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jan 2016, 00:05
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Baarn

Re: Golf6 R met DDC verlagen

Bericht door Bennieboot »

Niels100331 schreef:Hee, ik heb zelf een veren setje van H&R en ben er super tevreden mee.
Dcc werkt ook prima. En totaal geen last van drempels.
En als je dan toch alles los hebt neem dan ook je veerpootlagers mee ;) kosten bij de vw max 20.-per stuk dacht ik. Dan weer je zeker dat ze geen geluidmaken. Helaas deden mijne dat wel vandaar dat alles later weer los moest... Anders moet je even bij mijn voorstel topic kijken. Staan ook wat foto's 8-)

http://golfgtiforum.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8071

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

Gr niels
Dag Niels,

Kijk aan deze informatie heb ik echt wat aan! precies wat ik zocht! Ik moet binnenkort namelijk nieuwe banden dus als toch mijn wielen eraf moeten en weer uitgelijnd dan kan ik meteen de rest ook mee pakken aangezien ik dit al tijdje van plan ben 8-) Weet jij nog hoeveel je ongeveer kwijt was voor de veren set en waar je ze vandaan hebt? deze set bedoel je? http://www.h-r-shop.com/golf/hr/hr-verl ... 75026.html

Ook zag ik dat jij Powerflex draagarm rubbers er onder hebt gezet. Zelfde vraag voor deze waar heb je ze vandaan en wat moet je precies bestellen bij die rubbers? Heel miss heb je zelfs een linkje? :oops: :D



Verder nog andere aanbevelingen van andere forum gebruikers?
Gebruikersavatar
Niels100331
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 mar 2015, 22:36
Type auto: Golf mk6 R20

Re: Golf6 R met DDC verlagen

Bericht door Niels100331 »

Wij hebben zelf een garage, vandaar dat ik deze onderdelen zelf kan inkopen.
Als je even een privé berichtje stuur. Zal ik me nummer even geven. ;)
Golf 6 R20,Milltek exhaust, Hf series air intake, GFB+, APR HPFP , JD Stage 3 385pk 509nm
Bennieboot
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jan 2016, 00:05
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Baarn

Re: Golf6 R met DDC verlagen

Bericht door Bennieboot »

Niels100331 schreef:Wij hebben zelf een garage, vandaar dat ik deze onderdelen zelf kan inkopen.
Als je even een privé berichtje stuur. Zal ik me nummer even geven. ;)
PB gestuurd
Plaats reactie

Terug naar “Velgen / Banden / Onderstel / Remmen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten