Led kofferbakverlichting

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
MrBlue

Led kofferbakverlichting

Bericht door MrBlue »

Hallo,

Aangezien ik hier nieuw ben, zal ik me even voorstellen.. Ik ben Rudraksh..

Voor mensen met een golf 4/5/6 die geïnteresseerd zijn in led kofferbak verlichting, heb ik er een paar van te koop. Ik heb zelf een polo, bluemotion en heb me vergist tijdens de aankoop.. Ik vraag er €10,- per stuk voor.. in sommige shops zijn ze duurder.. ik voeg ff wat fotos bij.. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag..
MrBlue

Re: Led kofferbakverlichting

Bericht door MrBlue »

Ik voeg ff een paar foto's erbij

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

Het onnodige commentaar op de advertentie mogen jullie voor je houden, zeker als het over "handeltjes" gaat; ik ben daar nogal gevoelig voor.
bzb

Bericht door bzb »

Tis wel weer het zoveelste gevalletje dat een nieuw lid alleen maar wat komt aanbieden. "Meerdere" artikelen klinkt toch als een handeltje. Al is vergissen natuurlijk mogelijk. Maar wederom word dit nieuw aangemelde lid de hand boven het hoofd gehouden en de oud gedienden die op zich juist t beste voor hebben met de hobby de mond gesnoert. Op zich geen probleem je mag nou eenmaal geen commentaar leveren op advertentie. Dat zijn de regels hier.
Laatst gewijzigd door bzb op 01 nov 2014, 14:17, 2 keer totaal gewijzigd.
MrBlue

Bericht door MrBlue »

Het is geen handelaartje, want ik doe dit niet frequent.. Ik heb me destijds vergist in de aankoop.. Aangezien het op de golf 4,5 en 6 ook passen dacht ik nou misschien kan ik ze hier wel kwijt.. maar krijg alleen commentaar waar ik niks mee kan.. Zal de moderator vragen de topic te verwijderen ofja als hij/zij dit leest mogen ze hem verwijderen.. Bedankt voor jullie support! Echt een top forum is dit!!
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

bzb schreef:Tis wel weer het zoveelste gevalletje dat een nieuw lid alleen maar wat komt aanbieden. "Meerdere" artikelen klinkt toch als een handeltje. Al is vergissen natuurlijk mogelijk. Maar wederom word dit nieuw aangemelde lid de hand boven het hoofd gehouden en de oud gedienden die op zich juist t beste voor hebben met de hobby de mond gesnoert. Op zich geen probleem je mag nou eenmaal geen commentaar leveren op advertentie. Dat zijn de regels hier.
Zoals vaker is aangegeven mogen nieuwe leden gewoon een advertentie plaatsen.
Golf88 schreef:Er is zoals we allemaal kunnen zien nogal wat verdeeldheid over hoe we dit marktplaats verhaal nu moeten aanpakken. In overleg met de andere moderators hebben we dan ook besloten de "regels" te blijven aanhouden zoals ze waren.

Dit komt dus op het volgende neer:
- Iedereen mag een verkooptopic aanmaken, ook nieuwe leden
- Er mag gereageerd worden in verkooptopics zolang dit onderbouwend is aan het aangeboden product
- Houdt het voor iedereen leuk hier, ook de nieuwe leden houden zich aan de afspraak en hebben net zoveel recht iets aan te bieden als de "oudgediende" onder ons

Verder willen we iedereen vragen, dit is dus niet verplicht:
- Zorg voor een duidelijke omschrijving van het te koop aangeboden product
- Zet er een vraagprijs bij, dit wil iedereen wel weten die iets gaat kopen
- Plaats er een foto bij, zodat we kunnen zien waar we het over hebben

Wat we niet willen:
- Commentaar op nieuwe leden dat ze zich eerst voor moeten stellen
- Onnodig commentaar leveren wat je zelf ook niet zou willen krijgen
- Als politieagent moeten optreden

Vergissen is inderdaad mogelijk dus zonder duidelijk bewijs geen handelaar.

Ik hou niemand het hand boven het hoofd maar ga niet zomaar zitten wissen omdat anderen dat maar roepen.
Ik snoer niemand de mond maar volg de forumafspraken.

Voor wat betreft verder commentaar hier verder: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... dvertentie
NICO! schreef:Zo, nu weer verder zonder commentaar, ..... Iedere verdere reactie na die van mij zal ik verwijderen.
Dit is een verkoop topic, geen discussie topic.
bzb

Bericht door bzb »

Daarom volledig goed gehandeld!
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”