Ik heb onlangs een reiniging bij Hans Sloot laten doen, daarbij nieuwe bougies laten monteren, en gisteren voor de meting nog een GFB DV+ diverter valve laten plaatsen. Ik was benieuwd of de prestaties hierdoor zouden verschillen met de meting van april 2013.Race Eend schreef:Milltek / 102 octaan en carbonio en dan JDst2FGT schreef:Ziet er goed uit.
Wat is er aan die ED35 gedaan qua modificaties?

Die gaat vast goed van zijn plekhaantje de voorste schreef:Ik heb onlangs een reiniging bij Hans Sloot laten doen, daarbij nieuwe bougies laten monteren, en gisteren voor de meting nog een GFB DV+ diverter valve laten plaatsen. Ik was benieuwd of de prestaties hierdoor zouden verschillen met de meting van april 2013.Race Eend schreef:Milltek / 102 octaan en carbonio en dan JDst2FGT schreef:Ziet er goed uit.
Wat is er aan die ED35 gedaan qua modificaties?
Het resultaat is +5 PK en bijna +20 NM. Waar ik zelf tevreden mee ben

Graag gedaan! Kon mooi de camera uitproberenRace Eend schreef:@GTIED30
Super mooie foto's! Thanks!
Zou je me de originele van de S6 eens willen mailen? Zonder bewerking van het kenteken dus?

.
 .

Volgende meeting ben ik er bij!
 Volgende meeting ben ik er bij!Waarom moet mijn ongewassen auto er nou op?Berggeit schreef:Ik was mijn camera helaas vergeten, heb maar een slechte foto gemaakt met mijn telefoon. Denk niet dat je er iets aan hebt, maar hierbij:

KeesGTI schreef:
Leuk gemaakt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast