Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Iemand ervaring met het in laten bouwen van een bearlock in de regio amsterdam?
Of een goed adresje buiten de regio? vind het niet erg om wat verder te rijden, zolang ze het maar goed uitvoeren en de auto met respect behandelen
Fi...
Ik heb ongeveer 2/3 weken geleden een Bearlock laten inbouwen op mijn GTD DSG bij Camperservice Delft. Camperservice Delft mag ook een SCM certificaat afgeven. Ik heb er 595,- euro voor betaald, inclusief inbouw+certificaat. Je bent je auto één middag of één ochtend kwijt. Ze hebben het erg netjes ingebouwd en je word goed en vriendelijk geholpen, het is niet in de regio Amsterdam, maar wel de moeite waard om in overweging te nemen denk ik.
jochemstr schreef:Fi...
Ik heb ongeveer 2/3 weken geleden een Bearlock laten inbouwen op mijn GTD DSG bij Camperservice Delft. Camperservice Delft mag ook een SCM certificaat afgeven. Ik heb er 595,- euro voor betaald, inclusief inbouw+certificaat. Je bent je auto één middag of één ochtend kwijt. Ze hebben het erg netjes ingebouwd en je word goed en vriendelijk geholpen, het is niet in de regio Amsterdam, maar wel de moeite waard om in overweging te nemen denk ik.
Zoals ik zei heb ik sindskort ook een Bearlock en heb ik het kenteken in de ramen laten graveren en alarm laten aanpassen..
Toch laat ik mijn auto een mk6 GTD niet met een gerust hart 's nachts buiten staan en staat daarom vaak ook in de garage of afgesloten carport.
'
Ik vraag me nou af, in hoeverre zal het tuig de auto nu laten staan? Er valt bijvoorbeeld nog wel een set mooie koplampen af te halen......
Bedank heren, goed om te horen dat alles naar wens is.
En uiteraard leuk om jullie even gesproken te hebben en de auto's te bekijken.
Als het zonnetje weer eens schijnt kan je uiteraard ook eens aankomen voor een bakkie en een gezellig praatje
Hoe werkt een Bearlock op een manuele bak ?
Staat de wagen in versnelling of staat deze in neutraal..maar dan nog lijkt het mij dat de wagen kan verplaatst worden door te laten slepen (indien in N)
of te rijden (indien in versnelling wegens koppeling).
Bij DSG staat deze waarschijnlijk op P en dus op deze manier geraakt de wagen totaal niet in beweging en lijkt mij dit systeem ideaal voor DSG tov manueel....of zie ik het verkeerd ?
Bij een automaat (DSG) is het idealer omdat dan de bak in P kan worden geblokkeerd. Bij een handbak staat dus zoals Staffpride ook zegt de achteruit geblokkeerd. En kan je de auto verslepen (koppeling intrappen). Echter zal de auto starten en wegrijden moeilijk worden, of men moet de gehele weg in zijn achteruit rijden.
Als het moet, kan het nog veel duidelijker. Voor het dievengilde maakt dit niet uit; de inbouw, bevestiging en werking van de mechaniek is alom bekend. Het is vooral een kwestie van vertragend werken.
@ wehoo
Weet niet bij welke wagen dit is? Maar het handbak slot bij een golf 5/6 ziet er echt heel anders uit.
Het principe is echter wel hetzelfde. Dus de pook die vergrendeld word in een slotmechanisme
Uiteraard wordt alles wel met breekbouten vastgezet zodat het niet (eenvoudig) lost te maken is. Je zal dan moeten boren/zagen/breken