Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
240 schreef:Hebben jullie de sleutelhanger ook nog?
Ja.. maar dan zonder "hanger". Die liet nogal snel los; ik heb alleen nog het ovale rondje met 240 opdruk.
Ook het bijbehorende doosje is inmiddels gesneuveld.
Ik zie dat ik direct weer een nummer moet toevoegen.
Zoals je begrijpt voeg ik graag ook kentekens toe aan het register, sommige mensen waarderen dat niet zo. Het zal aan mij liggen, maar ik kan er in ieder geval niets mee. Als je rondrijdt neem ik aan dat je ook je kenteken niet afplakt. Een kenteken is gewoon een combinatie van cijfers en letters. Maar als mensen willen dat een kenteken per se niet geplaatst zal worden. Geef dan het nummer even door.
Binnenkort wil ik namelijk alle foto's online zetten die ik heb en kijken dat ik mijn excel bestand online ga zetten. Dat zijn auto's die dus allemaal met een kenteken online komen te staan.
Ik hoop dat we alle Ed. 240's kunnen registeren, dat zou leuk zijn.
Golfsyncro schreef:Heel leuk dat dit topic nu is geopend.
Zoals je begrijpt voeg ik graag ook kentekens toe aan het register, sommige mensen waarderen dat niet zo. Het zal aan mij liggen, maar ik kan er in ieder geval niets mee. Als je rondrijdt neem ik aan dat je ook je kenteken niet afplakt. Een kenteken is gewoon een combinatie van cijfers en letters. Maar als mensen willen dat een kenteken per se niet geplaatst zal worden. Geef dan het nummer even door.
Binnenkort wil ik namelijk alle foto's online zetten die ik heb en kijken dat ik mijn excel bestand online ga zetten. Dat zijn auto's die dus allemaal met een kenteken online komen te staan.
Ik hoop dat we alle Ed. 240's kunnen registeren, dat zou leuk zijn.
Hier is het in ieder geval not-done om kentekens zichtbaar on-line te zetten.
Je zegt dat je er niks mee kan, maar iemand met de juiste (lees de verkeerde) ingangen kan er wel wat mee. Zeker als ze op een presenteerblaadje (on-line op een forum) worden aangeboden.
Zo, weer terug on topic graag. Over de kentekens het volgende, stellen dat het hier not done is klinkt veel te stellig. We houden hier rekening met elkaar en als mensen niet willen dat HUN kenteken niet online komt dan houden we daar rekening mee. Er zijn echter genoeg mensen die het niets kan schelen en die hun eigen kenteken gewoon online zetten.
Ik wil best een apart gedeelte maken voor het 240 register wat alleen te zien is voor geregistreerde leden. Dat scheelt een klein beetje, maar het is slechts schijnveiligheid.
Een verdere discussie over kentekens weghalen doen jullie maar via pb/mail.
Ik begrijp dat ik me eigenlijk niet zo populair maak hier. Ik zal voor dat ik iets met foto's en kentekens ga doen eerst een akkoord vragen aan Nico. De discussie wordt anderes eindeloos, en daar zit niemand op te wachten.
Maar mijn streven is toch een compleet register van #1 t/m #300, dus vroeg of laat zal het zover zijn...
Bovendien heb ik zeker tot half januari niet veel tijd i.v.m studie en stage.
Grappig eigenlijk dat "onze" limited 240 edition in Duitsland terecht komt. Zouden ze eigenlijk wel weten hoe het in elkaar steekt. Zie het in ieder geval niet staan in de advertentie tekst.
Op een Duits forum hadden ze het over die 240, daar kenden ze wel deze uitvoering.
De reden dat ze uitgevoerd worden is de rest-bpm die nog op een GTI zit van die leeftijd. Die krijg je dan terug namelijk, dat levert zo alweer E5.000,-. Ik denk dat daarom ook die beschadigde GTI in DLD terecht is gekomen.
Op MP staat er weer 1 te koop. Er staat geen nummer in de advertentie maar ik weet het nummer inmiddels wel.
Ja op een forum hebben ze sowieso meer kennis als daarbuiten
Wat die BPM betreft, in Duitsland zijn de auto`s een stuk goedkoper (doordat zij geen BPM kennen), dus die teruggave lijkt mij geen voordeel. Ik denk dat het zit in het feit dat deze 240 als schadeauto wordt uitgevoerd. Zo voor zover ik weet hoor je niet vaak dat er goede auto`s worden uitgevoerd naar Duitsland. Sterker nog, ze worden juist vaak naar NL gehaald (geldt ook voor schadeauto`s). Alhoewel voor die Duitsers hebben die NL auto`s nauwelijks gereden natuurlijk met onze max. snelheden.