Can gateway mk5 gti gezocht ivm Battery drain

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Wilco_GTIV
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 dec 2012, 15:31
Type auto: Golf MK5 GTI

Can gateway mk5 gti gezocht ivm Battery drain

Bericht door Wilco_GTIV »

Hallo Allemaal,

Binnenkort wil ik mijn RNS510 weer inbouwen nadat de eerste poging niet goed is verlopen (lege accu na 2 dagen)
Nu ben ik op zoek naar een nieuwere versie can gateway die dit probleem verhelpt.
Ik vraag me alleen af of er een bepaalde versie vereist is? Ik ben bekend met het feit dat de gateway nieuwer moet zijn dan revisie K. Heeft iemand nog een nieuwere versie van de 1K0907530 serie liggen die geschikt is :?:
Een softwarematig aangepaste oudere versie heb ik geen goed ervaring mee, vandaar de vraag naar een nieuwere versie.

Ik hoor het graag.

Groet Wilco
Golf MK5 GTI Candy White 2007
Gebruikersavatar
$l@k!
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 jun 2014, 21:23
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Ekeren BE
Contacteer:

Re: Can gateway mk5 gti gezocht ivm Battery drain

Bericht door $l@k! »

http://www.track-motion.nl/rns-315-aans ... on-64.html

linkje naar een K met de juiste software op.
kevimo
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 apr 2015, 00:19
Type auto: MK5 GTI

Re: Can gateway mk5 gti gezocht ivm Battery drain

Bericht door kevimo »

Wilco_GTIV schreef:Hallo Allemaal,

Binnenkort wil ik mijn RNS510 weer inbouwen nadat de eerste poging niet goed is verlopen (lege accu na 2 dagen)
Nu ben ik op zoek naar een nieuwere versie can gateway die dit probleem verhelpt.
Ik vraag me alleen af of er een bepaalde versie vereist is? Ik ben bekend met het feit dat de gateway nieuwer moet zijn dan revisie K. Heeft iemand nog een nieuwere versie van de 1K0907530 serie liggen die geschikt is :?:
Een softwarematig aangepaste oudere versie heb ik geen goed ervaring mee, vandaar de vraag naar een nieuwere versie.

Ik hoor het graag.

Groet Wilco
Dag Wilco,

Steven heeft het op stock liggen,

https://www.facebook.com/pages/Volkswag ... ts&fref=ts

grts
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten