Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
BIV inderdaad dat was het Theo, het schijnt dat deze BIV wel minder is geworden tegenwoordig. Mogelijk kunnen onze zuider buren hier meer over vertellen.
Als je op de link klikt, zie je precies hoeveel we moesten betalen aan BiV (onderste tabel)
Bovenste tabel is enkel voor Wallonie en Brussel. Ik prijs me gelukkig dat ik in Vlaanderen woon met het huidig stelsel
Nu moest het 2478 euro BiV geweest, was het toch nog wel minder dan jullie BPM geweest hoor
Dit moet voor mij toch de opvolger worden van me golf gti!! Ik vind het een heel mooi autootje en toch wat specialer als een gti.. En met de juiste aanpassingen ook erg snel
kevin78 schreef:Dit moet voor mij toch de opvolger worden van me golf gti!! Ik vind het een heel mooi autootje en toch wat specialer als een gti.. En met de juiste aanpassingen ook erg snel
Vind ik ook Ben erg tevreden en van de zomer even naar JD
In principe gaat de kracht naar de voorwielen, maar zodra de sensoren merken dat die het zwaar krijgen, treedt een lamellenkoppeling in de achteras in werking en krijgen de achterste wielen maximaal 50 procent van de power voor hun kiezen. Het zorgt ervoor dat je met de S1 heel gemakkelijk en bovendien snel een bocht door komt.
golfruud schreef:In principe gaat de kracht naar de voorwielen, maar zodra de sensoren merken dat die het zwaar krijgen, treedt een lamellenkoppeling in de achteras in werking en krijgen de achterste wielen maximaal 50 procent van de power voor hun kiezen. Het zorgt ervoor dat je met de S1 heel gemakkelijk en bovendien snel een bocht door komt.
Klopt, in de Autoweek van deze week hebben ze de Audi S1 getest. Tegen de Nissan Juke Nismo. Ik snap overigens niet waarom ze die auto's tegen elkaar hebben gezet. Zijn toch twee verschillende concepten imho.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Kwa ruimte ontlopen die auto s elkaar heel weinig. En lengte en breedte en prestaties zitten ze denk ik ook redelijk dicht bij elkaar. Hoogte verschil is echter groot. Denk dat deze auto s op veel vlakken goed tegen over elkaar te zetten zijn.
Alleen liggen ze denk ik helemaal verschillend in de markt.