Ik kan het inderdaad hier ook toelichten. Enkel voor prijzen even pb sturen aangezien forumkorting berekend wordt.
Zoals vaker gezegd wordt... beelden zeggen meer dan woorden dus eerst laat ik even een filmpje zien waar je het verschil kunt horen. Vervolgens volgt wat uitleg over de opties enz.
Dit uitlaatsytsteem van Bull-X wordt geproduceerd door het Duitse HG Motorsport waar wij exclusief importeur van zijn. Dit uitlaatsysteem wordt vervaardigd uit hoogwaardig RVS en wordt met de grootste zorg gefabriceerd. Alle uitlaatsystemen van Bull-X worden ontwikkeld om een zo hoog mogelijk vermogen te behalen. Dit type uitlaat met kleppensturing maakt het mogelijk om te schakelen tussen het geluid. Met de klep gesloten gaan de uitlaatgassen via de middendemper door het gedempte deel. Wanneer je de klep opent gaan de uitlaatgassen ook door de middendemper, maar dit keer via het ongedempte gedeelte van de demper. Hierdoor krijg je een non-resonated uitlaat. Het schakelen van de klep kan via diverse manieren. Zo kan er via afstandsbediening of via knop bestuurd worden, maar binnenkort komt er ook een Can-bus module uit, welke het mogelijk maakt om de klep in te stellen via de RNS radio.
Hier is een 3D-tekening te zien van dit type middendemper
Hier is een foto van de demper zelf
En hier een foto van de montage. Er is keuze uit diverse eindstukken. Bijv. titanium, carbon, RVS enz.
Mochten er nog vragen zijn, of heb je interesse? Neem gerust contact met me op.
PS. de uitlaten zijn zowel in GTI-Look als R-Look leverbaar
Ook voor bijpassende downpipes ben je bij ons op het juiste adres. Het uitlaatsysteem wordt standaard geleverd met een verloopadapter ter montage op de originele downpipe.