DVX Launch control (en rally sound)

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
geert@dvx
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 jan 2016, 17:16
Type auto: Golf 7
Locatie: Grimbergen BE
Contacteer:

Re: DVX Launch control (en rally sound)

Bericht door geert@dvx »

SjoerdB schreef:Ik heb even wat mailverkeer met Geert gehad. Heb je de auto niet bij DVX laten chippen, dan komen de kosten hier dus nog bij! In mijn geval is de auto door JD gechipt en is het niet mogelijk om het er bij te programmeren.

Omdat er bij mij ook nog een andere kat. bij moest komen zou ik op €1300,- uitkomen. Ik maak zelf wel plofkes en een vroem vroem geluid voor dat geld... :roll:
Uit respect voor JD en andere tuners gaan wij geen aanpassingen doen in de software van iemand anders.
Ik veronderstel dat je voor Rally Sound ook bij hen kan gaan. Als je daar al klant bent zal het inderdaad goedkoper zijn gezien je (denk ik) de tuning niet opnieuw moet betalen.
Launch control is iets anders gezien dit geen programmatie is, maar een volledige hercodering van de stuurdoos. Ook dit doen we niet met software van iemand anders.
Dit hebben we ook bij de uitleg vermeld. ;-)
VW golf mk6 R20 DSG @ 460pk 515nm.
VW transporter T5 2.0TDI edition 25 @ 180pk 400nm.
VW golf 5 TDI endurance trackday tool.

Afbeelding
GolfRMk6
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 dec 2015, 21:04
Type auto: Mk6 R stage 4 463 pk

Re: DVX Launch control (en rally sound)

Bericht door GolfRMk6 »

Ik heb nu ook die popcornsound klinkt wel gaaf :)is gedaan door de heren van JD :)
Ben nu bezig voor de 450 pk te halen met me R20 druk aan het mailen met mark.
R400
Berichten: 278
Lid geworden op: 25 feb 2015, 18:11
Type auto: R400

Re: DVX Launch control (en rally sound)

Bericht door R400 »

GolfRMk6 schreef:Ik heb nu ook die popcornsound klinkt wel gaaf :)is gedaan door de heren van JD :)
Ben nu bezig voor de 450 pk te halen met me R20 druk aan het mailen met mark.

Wat heeft t gekost ?
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten