HèhèRonSegers schreef:Gave foto's thijs. Hadden ook echt super geluk toen we de baan op gingen.
Terugweg lekker door kunnen rijden met een paar man.
Oh vervelend, vertel!!!Stefanvw schreef:ook ik ben net thuis na een geslaagde dag,
veel gezien en de rit in de Eifel was erg mooi.
helaas heb men maat zen gti een half rondje Nurnbergring niet overleefd![]()
dus deze staat er nog...
ED30Erwin schreef:Het thuisfront was ook weer blij dat pappa thuis was [WHITE SMILING FACE]️
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Achh balen man, ik denk inderdaad dat 1 van deze twee wel de boosdoener is.Stefanvw schreef:Het is motorschade,
Bij de laatste bocht voor het rechte stuk
kreeg hij de melding geen olieDRUK meer
Oliepeil was onder minimum en koelvloeistoftank
was 3cm gestegen en zwart gekleurd.
Koppakking?! Of oliekoeler? Mits deze erop zit
Ai.. mooi klote om zo de ringrit af te moeten sluiten. Welke GTI was dat?Stefanvw schreef:Het is motorschade,
Erg vervelend om te horen.. Veel succes met de afhandeling.Stefanvw schreef:Het is motorschade,
Haha ja bij filmpje 3 op 2.25 wel ja pff scheelde niksMK5benGTI schreef:Zweet in de bilnaad Wesley..![]()
Erg vervelend om te horen.. Veel succes met de afhandeling.Stefanvw schreef:Het is motorschade,
Oke is goed dan houd ik dat aan, op de foto's moet het me inderdaad wel lukken denk ik:PMK5benGTI schreef:Fijn om te horen Jeroen! Er is veel gedoe geweest over kentekens maar probeer ze te blurren op de foto's.. Op de filmpjes is dit wat lastiger en dus kun je de filmpjes zo hier op knallen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://vimeo.com/173257833Gti-Jeroen schreef:Edition30 Erwin, las ik nou ergens dat jij nog beelden had van de Grijze Gti, volgens mij reed jij achter mij? Als dat is van het stuk waar het asvalt net droog werd zou helemaal goud zijn! haha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten