Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In de mistlampen heb ik zelf HB4 (mkv 2008, modeljaar 2009). Maar dat zijn de Xenonlooks van GPThunder.
Wit, 7500K, waarbij de mistlampen als DRL zijn geschakeld.
Kijk ook even in het meeting Geldrop topic. Daar had Ibiza-boy gele mistlampen.
tonnie024 schreef:Die Ibiza Boy die had er folie overheen Wehoo
Dat wist ik. En op de manier zoals hij dat had gedaan, vond ik er niets mis aan. Door het plaatsen van een (Nokya) yellow bulb, blijft het een witte mistlamp met een gele "bulb". Op de auto van Ibiza Boy waren het gele "mistlampen" geworden.
Dat was ook zijn doel, vertelde hij. Naar Amerikaans voorbeeld, waar het een hype was/is.
tonnie024 schreef:Ik ben al even rond aan het kijken op het www.
Maar kom er niet achter wat ik in mijn lamp heb zitten en die deze kerel geel heeft in zijn lampen
Hoezo niet? De fittingen zijn toch hetzelfde? Evenals het Wattage.
Hij heeft er gewoon Yellow Bulbs in.
(zie andere berichten in dit topic: overzicht fittingen/wattage in MK5 en site "yellow bulbs".)
Ff voor mijn beeldvorming aangezien ik het wel gaaf er uit vind zien maar het ff op een rij wil zetten.
-monteer een geel lampje en door die kleur lamp kleurt de reflector ook geel. Toch?
- kleurt het dan ook geel als je led lampjes als stadslicht hebt die wit zijn of krijg je dan gewoon wit of een rare mix can kleuren? Het mooiste is als dat geel is natuurlijk in dit geval lijkt me.
Zoals die auto het heeft op de foto zo heb ik het ook.
Alleen heeft die xenon en ik gewoon halogeen.
Gele lampjes als groot licht en ook gele lampjes in de mist lichten en ik heb ook gele stad lichtjes.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 28 mar 2013, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe krijg je die binnenste lampen aan ? Ik heb als stadlicht de leds onder de xenon lampen, als mistlampen de lampen in de tropenroosters en als dim en grootlicht de buitenste, ik heb de binnenste lampen nog nooit werkend gezien of gekregen..
rabies schreef:Hoe krijg je die binnenste lampen aan ? Ik heb als stadlicht de leds onder de xenon lampen, als mistlampen de lampen in de tropenroosters en als dim en grootlicht de buitenste, ik heb de binnenste lampen nog nooit werkend gezien of gekregen..
jeffreyvdt schreef:Zoals die auto het heeft op de foto zo heb ik het ook.
Alleen heeft die xenon en ik gewoon halogeen.
Gele lampjes als groot licht en ook gele lampjes in de mist lichten en ik heb ook gele stad lichtjes.
Jeffrey waar heb jij die lampen vandaan ?
Ik zoek dus de groot lichten en voor in me mistlampen want heb ook Xenon
Ik heb die toen de tijd gekocht bij een Amerikaanse VAG dealer.
Is al weer een tijd geleden en en was toen een actie doordat die eruit gingen.
Alleen ik heb geen xenon maar gewoon licht.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 28 mar 2013, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.