Zou wel mooi zijn

Chris5gti schreef:oh dus die hebben 2 lampjes erin .. is het mogelijk om eentje door te lussen naar een tweede en daar een extra fitting voor te maken of zeg ik nu iets onmogelijks ? En als dat zou kunnen is het wel via vag com in te programeren om dan bij de gewone koplampen de knippers continu te laten branden ??

)
 ) En dan blijven mijn knipperlichten continu branden ... en als ik het knipperlicht aanzet gaat die dan wel knipperen ? zou wel mooi zijn
 En dan blijven mijn knipperlichten continu branden ... en als ik het knipperlicht aanzet gaat die dan wel knipperen ? zou wel mooi zijn   En dan meschien nog zon witte led erin zoals op de bovenste foto
  En dan meschien nog zon witte led erin zoals op de bovenste foto   .
 .

Maar zijn wel slecht zichtbaar .. komt dat door het aantal % wat je eerder aangaf ? Zou mijne wel wat feller maken .. en toch wel jammer dat het maar aan een kant is dan .. op de bovenste foto wat ik had gestuurd zie je eigenlijk ook maar een lamp maar toch schijnt het door naar de andere kant zodat het een beetje een streep vormt .. dat was een beetje mijn bedoeling . Of dat komt meschien doordat die een fellere LED lamp heeft gebruikt en het daardoor meer licht geeft ..
  Maar zijn wel slecht zichtbaar .. komt dat door het aantal % wat je eerder aangaf ? Zou mijne wel wat feller maken .. en toch wel jammer dat het maar aan een kant is dan .. op de bovenste foto wat ik had gestuurd zie je eigenlijk ook maar een lamp maar toch schijnt het door naar de andere kant zodat het een beetje een streep vormt .. dat was een beetje mijn bedoeling . Of dat komt meschien doordat die een fellere LED lamp heeft gebruikt en het daardoor meer licht geeft ..

JonasV schreef:De vorige eigenaar van mijn auto heeft er zelf xenon Ingebouwd, in de halogeen lampen.
Ik heb geen canbus problemen en het is een onbekend xenon merk.
Ik vind de donkere halogeen units van de gti wel een extra look geven en dat is
Het jammere van de xenon vind ik persoonlijk. Die zijn in elke golf hetzelfde.
Las laatst wel ergens dat je ze met folie ofzo wat donkerder kunt maken, dan heb je weer wat onderscheid.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6 ... sg-4662554Jeanmarc schreef:Het RDW heeft hier destijds een verklaring voor opgesteld welke met zoeken op dit forum wel te vinden moet zijn. (Anders het GOlf GTI-forum van Autoweek).

Ik wil wel eens kijken voor me achterlichten met folie te voorzien dat valt niet zo op omdat wel meer mensen donkere achterlichten erin zetten als het niet te donker is zal het geen problemen veroorzaken denk ik .. hier een idee hoe het uitziet bij koplampen .. bij de rode golf is goed het verschil te zien tussen origineel en folie en die andere zijn ze heel donker gemaakt ..
  Ik wil wel eens kijken voor me achterlichten met folie te voorzien dat valt niet zo op omdat wel meer mensen donkere achterlichten erin zetten als het niet te donker is zal het geen problemen veroorzaken denk ik .. hier een idee hoe het uitziet bij koplampen .. bij de rode golf is goed het verschil te zien tussen origineel en folie en die andere zijn ze heel donker gemaakt .. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten