Beste mede liefhebbers,
Ik zit met een probleem, mijn golf is afgelopen zondag voor de 2e maal bekrast met een blauwe edding markeer stift. nu heb ik het gelukkig allemaal weg kunnen halen en zie je er niets meer van. nu zit ik alleen te denken om een camera op te hangen die gericht staat op de openbare parkeerplek om de eventuele dader te registreren en zodoende bewijs te hebben voor de politie, heeft iemand daar ervaring mee, ook ivm de privacywet?
groetjes
GtI bekrast met edding markeerstift
- JeroenGTIed35
- Type auto: GTI ed 35
Re: GtI bekrast met edding markeerstift
Je mag officieel geen openbare weg of stoep filmen. Maar ja er mogen meer dingen niet.
Eigen terrein is geen enkel probleem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eigen terrein is geen enkel probleem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij mij word alles gefilmt Stoep, voordeur, achtertuin, garage en parkeerplaats. Het is aangegeven op me ramen dat er camerabewaking is. Dan is het volgens mij toegstaan echter als je de openbareweg filmt mag je het niet als bewijs gebruiken als er aangifte word gedaan of als er een zaak moet voorkomen.
2 maal hetzelfde! Zal me niets verbazen als het dan iemand uit de buurt is of een bekende. En dan is het wel erg handig. Want dan kan je de beelden gebruiken voor jezelf en je oplossing(netjes gezegd).
2 maal hetzelfde! Zal me niets verbazen als het dan iemand uit de buurt is of een bekende. En dan is het wel erg handig. Want dan kan je de beelden gebruiken voor jezelf en je oplossing(netjes gezegd).
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
- Drazle
- Type auto: Golf MK6 Gti
Het ia beide keren gebeurt op de zelfde parkeerplek waarschijnlijk is het iemand op me plein niet mee eens dat ik hem daar neer zet.
Dus ja voor een officiële oplossing met politie en verzekering zit er niet in met de camera. dan alleen filmen en het recht in eigenhand nemen zoals hij ook doet.
Dus ja voor een officiële oplossing met politie en verzekering zit er niet in met de camera. dan alleen filmen en het recht in eigenhand nemen zoals hij ook doet.
gewoon doen voor eigen lering en vermaak zeg maar 

-
- Type auto: Golf 5 GTI
en hop onderaan direct reclame voor die rotstift
Als zo iets gebeurd moet je er schijt aan hebben, filmen, pakken en echt in stukken hakken. Niks politie! Ik zal die gene de hand er af hakken!