MK7.5 GTI dynamische knipperlichten af fabriek?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Golfgti6
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2013, 03:56
Type auto: Golf 6 gti

MK7.5 GTI dynamische knipperlichten af fabriek?

Bericht door Golfgti6 »

Goededag heren,

Vandaag ben ik wezen kijken naar een 7.5 GTI (Geen PP), auto had alle nodige opties die ik wil, waaronder ook xenon/led kop-achterlampen, maar die knipperlichten waren niet dynamische. Hoe zou dat kunnen, want zover ik weet worden de facelift modellen met dynamische knipperlichten geleverd. De knipperlichten waren alleen dynamische bij het grendelen/ongrendelen, maar als de gevaren-driehoek of knipperlicht aan stonden dan knipperen ze normaal (als elk auto).

De verkoper had er ook geen flawbenul van. Is dit alleen te krijgen als je een speciaal optie aanvinkt, of moet dit achteraf met vagcom ingesteld worden?

Ik dacht toch echt dat ze af fabriek met die mooie (audi) knipperlichten werden geleverd.
Vissa
Berichten: 901
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: MK7.5 GTI dynamische knipperlichten af fabriek?

Bericht door Vissa »

MK7.5 komt niet standaard met dynamische lichten. Dit is een optie! :)

Dit zit in de donkerrode LED achterlichten (optie voor kleine 400 euro) Als die er daadwerkelijk in zitten dan moeten ze juist bij het naar links en rechts aanzetten van de knipper dynamisch werken, anders is er iets mis.

Dat ze ook dynamisch knipperen als alarmlichten is in te stellen via VCDS. Ik heb achteraf ingebouwde 7.5 units in mijn MK7 en die knipperen altijd dynamisch zoals ze nu zijn gecodeerd. Bij ontgrendelen/vergrendelen, als alarmlichten en als natuurlijk knipperlichten. :D
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Golfgti6
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2013, 03:56
Type auto: Golf 6 gti

Re: MK7.5 GTI dynamische knipperlichten af fabriek?

Bericht door Golfgti6 »

Vissa schreef: 25 jan 2018, 04:14 MK7.5 komt niet standaard met dynamische lichten. Dit is een optie! :)

Dit zit in de donkerrode LED achterlichten (optie voor kleine 400 euro) Als die er daadwerkelijk in zitten dan moeten ze juist bij het naar links en rechts aanzetten van de knipper dynamisch werken, anders is er iets mis.

Dat ze ook dynamisch knipperen als alarmlichten is in te stellen via VCDS. Ik heb achteraf ingebouwde 7.5 units in mijn MK7 en die knipperen altijd dynamisch zoals ze nu zijn gecodeerd. Bij ontgrendelen/vergrendelen, als alarmlichten en als natuurlijk knipperlichten. :D
Het waren idd de donkerrode LED achterlichten. Maar de knipperlichten werkten niet dynamisch. Alleen bij het ontgrendelen van de deuren deed de knipperlicht het wel, best wel raar idd.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten