Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ChielED35 schreef: ↑20 dec 2017, 19:34
Let vooral op dat je er 1tje neemt na 7-2014 dacht. Dit ivm problemen met de turbo. Voor de rest zou ik er sowieso een kopen met een panodak, heerlijk is dat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu ik toch vragen aan het stellen ben: was dit (probleem met turbo's) bij alle auto's het geval?
Er staat mij nog vaag wat van bij, maar ik kan het me niet goed meer herinneren.
Indertijd hadden sommige auto's (ook Leon Cupra's) dit probleem.
Hadden alle motoren dit, of alleen een bepaalde serie?
Vanaf bouwjaar 2015 niet meer en het is geen terugroep geweest. Je kan aan de hand van chassisnummer controleren of je de goede turbo hebt. Het kan namelijk ook dat je een R koopt van 11-2014, maar dat je een zwakkere turbo hebt.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
ChielED35 schreef: ↑20 dec 2017, 19:34
Let vooral op dat je er 1tje neemt na 7-2014 dacht. Dit ivm problemen met de turbo. Voor de rest zou ik er sowieso een kopen met een panodak, heerlijk is dat.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu ik toch vragen aan het stellen ben: was dit (probleem met turbo's) bij alle auto's het geval?
Er staat mij nog vaag wat van bij, maar ik kan het me niet goed meer herinneren.
Indertijd hadden sommige auto's (ook Leon Cupra's) dit probleem.
Hadden alle motoren dit, of alleen een bepaalde serie?
Is er toen en terugroep geweest vanuit VW?
Ook de zogenaamd slechte turbo's rijden er zat van die geen problemen hebben hoor. Er is geen terugroepactie geweest. Op de Clubsport hebben ook nog slechtere turbo's gezeten, en die blokken zijn van 2016.
Wil je het zeker weten dan moet je het serienummer checken van de turbo.
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Ook de zogenaamd slechte turbo's rijden er zat van die geen problemen hebben hoor. Er is geen terugroepactie geweest. Op de Clubsport hebben ook nog slechtere turbo's gezeten, en die blokken zijn van 2016.
Wil je het zeker weten dan moet je het serienummer checken van de turbo.
[/quote]
Aha.
Het is dus allemaal nogal diffuus. In ieder geval niet eenduidig