Heb een paar keer een nieuwe GTI gekocht maar dat is nu wel over met die achterlijke prijzen hier in NL.
TCR kost hier ruim 65k , een R 75-80k , bezopen is het

Dank u voor de tip, ik zal eens navraag doen hoe dat juist kan gedaan worden.
Helle, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe TCR.
Dank u wel, een ook bedankt voor de technische info, want op dat gebied ben ik een leekRenekesgti schreef: ↑09 mei 2019, 11:57Helle, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe TCR.
Om even terug te komen op de vraag van het koppelverschil @Surfroy. Waarschijnlijk is de IS20 turbo die jij op je performance hebt eerder bij het koppel van 480 nm+ (ergens rond 4000 RPM) en kabbelt daarna direct af richting 311 nm @7000rpm. De IS38 turbo houdt de druk/koppel vast over het volledige toerenbereik (bij juist programmeren). In de praktijk is hierdoor een Stage 1 TCR vanaf 120-140 KM/h een pak sneller dan een Stage 1 PP.
Dank u wel Kurt,kurtje schreef: ↑13 mei 2019, 09:46 Prachtig mooie TCR! Geniet ervan zou ik zeggen!
Ivm tunen zou ik het altijd doen, de mannen bij DVX hebben zoveel kennis van het EA888 blok dat zij dit perfect kunnen.
Heb zowel mijn Cupra als mijn R daar laten doen, en zou het onmiddellijk opnieuw doen!
De R is nu echt een zalige wagen om mee te rijden!
Als ik je mag aanraden qua geluid en vermogen, steek een andere downpipe. Het geluid bij mij is nu perfect, niet overdreven maar mooi vol van geluid.
Qua kleurencombinatie vind ik het ook niet zo geslaagd.
Hey Kurt, een maand geleden ofzo naar DVX Performance geweest, omdat ze TCR's zochten voor de Software te laten uitlezen.kurtje schreef: ↑13 mei 2019, 09:46 Prachtig mooie TCR! Geniet ervan zou ik zeggen!
Ivm tunen zou ik het altijd doen, de mannen bij DVX hebben zoveel kennis van het EA888 blok dat zij dit perfect kunnen.
Heb zowel mijn Cupra als mijn R daar laten doen, en zou het onmiddellijk opnieuw doen!
De R is nu echt een zalige wagen om mee te rijden!
Als ik je mag aanraden qua geluid en vermogen, steek een andere downpipe. Het geluid bij mij is nu perfect, niet overdreven maar mooi vol van geluid.
Blijkbaar is het geen probleem als ik een deel van de uitlaat vervang.
Zo had mijn VW verkoper het ook meegegeven.
Ook al gezien.spikehome schreef: ↑22 okt 2019, 21:19 Hier een tcr met stage 2
En dyno test voor en na.
https://youtu.be/57pV1g3XYrI
Ja blijkbaar wel, zelfs met een wrap zou het waarschijnlijk ook wel lukken, voor de camera.Vissa schreef: ↑25 nov 2019, 16:35 Werkt je camera dan nog wel met een sticker erop?
Kijk anders eens op kliimw.com, daar heb ik mijn inlays vandaan.
Het glanzende logo voor achter kun je overal krijgen. Dat staat los van de achtergrond, daar zal je weer een inlay voor moeten plakken. (Overigens echt een #$%&@€ werk om dat logo van je mechanisme af te krijgen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten