Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En hoe werkt dat dan krijg je die info op de mfa te zien dan ? Lijkt me stug dat je daarmee al die info kunt bekijken door gewoon aan je verwarming knoppen te draaien
ja dat werkt inderdaad, ik heb dat ooit geprobeerd en dat komt dan volgens mij in de displays te staan waar je normaal je climate controle temperatuur in afleest
JonasV schreef:ja dat werkt inderdaad, ik heb dat ooit geprobeerd en dat komt dan volgens mij in de displays te staan waar je normaal je climate controle temperatuur in afleest
heb je dan geen risiko dat je dingen versteld? lijkt me beetje onoverzichtelijk op zon klein schermpje..
Deed dit ook wel is in mijn vorige Leon 1M. Kon je dit ook doen met je climatronic, grappig : ja. Praktisch : nee Zit ook wel een flink lage refresh rate in je climatronicpaneeltje..
JonasV schreef:ja dat werkt inderdaad, ik heb dat ooit geprobeerd en dat komt dan volgens mij in de displays te staan waar je normaal je climate controle temperatuur in afleest
heb je dan geen risiko dat je dingen versteld? lijkt me beetje onoverzichtelijk op zon klein schermpje..
Ja het werkt zeker. Je krijgt dan de info op je temp.schermpje en niet op je MFA(+).
Je krijgt enkel de waardes te zien. Maar dat kan ook niet anders op een 4 digit-schermpje.