Golf 6 GTI verlagen.
Re: Golf 6 GTI verlagen.
Ik heb ook Eibach veren, maar de waardes die ze opgeven qua verlaging komen bij mij niet echt overeen met de werkelijkheid. 25-30mm op de doos bleek in werkelijkheid 40-45mm. Op zich niet erg, maar ik schraap regelmatig een drempeltje. Dat heeft ook te maken met het plastic lipje onder de bumper, ik weet niet of dat bij een golf ook zo is.
Zijn er nog mensen die goede (van opzij) foto's hebben van Golf mk5 GTI's met Eibach veren?
Ben érg benieuwd hoe het eruit gaat zien qua rijhoogte.
400,- euro voor een verlaging vindt ik op dit moment qua bedrag nog leuk.
Natuurlijk zou ik liever een KW schroefset plaatsen, maar daar geen centjes voor (over).
De verlaging moet echter optisch wel absoluut goed zijn, dus als die eibach veren hem zeg maar nèt niet lekker verlagen, dan blijf je je er altijd aan storen.
Zoals bij Jimmy z'n mk6 lijkt het me wel erg goed...
Ben érg benieuwd hoe het eruit gaat zien qua rijhoogte.
400,- euro voor een verlaging vindt ik op dit moment qua bedrag nog leuk.
Natuurlijk zou ik liever een KW schroefset plaatsen, maar daar geen centjes voor (over).
De verlaging moet echter optisch wel absoluut goed zijn, dus als die eibach veren hem zeg maar nèt niet lekker verlagen, dan blijf je je er altijd aan storen.
Zoals bij Jimmy z'n mk6 lijkt het me wel erg goed...
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Volgens mij staat een Edition 30 toch echt lager op zijn pootjes dan een "gewone" GTI.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Dan toch alleen volgens jou, of ze kunnen bij VW niet meten.Edition30 schreef:Volgens mij staat een Edition 30 toch echt lager op zijn pootjes dan een "gewone" GTI.

Gr. Wehoo.

- Edition30
- Type auto: Edition 30
Geloof je nou VW eerder dan mijwehoo schreef:Dan toch alleen volgens jou, of ze kunnen bij VW niet meten.Edition30 schreef:Volgens mij staat een Edition 30 toch echt lager op zijn pootjes dan een "gewone" GTI.![]()

Zet maar eens een Ed30 naast een "gewone" GTI, maar ik kan het nergens zwart op wit vinden, dus ...........
Gr. Renco
Ja. (kort en krachtig)Edition30 schreef: Geloof je nou VW eerder dan mij![]()

Dus...Edition30 schreef:Zo`n folder werd ook maar even in elkaar gezet toen de Ed30 is toegevoegd.
Zet maar eens een Ed30 naast een "gewone" GTI, maar ik kan het nergens zwart op wit vinden, dus ...........
Ik zou wel foto's kunnen laten zien van onverlaagde naast elkaar staande versies. Maar ook dit is subjectief. (foto vanuit een andere hoek genomen, geeft al een onduidelijk beeld). Zoals in (bijna) alle situaties is meten - weten.

Gr. Wehoo.

- leroyfastcar
Mijn nieuwe gti wordt in februari besteld. Deze moet absoluut lager worden, want orgineel vind ik de auto te hoog..
Hoe laag kan ik gaan... Onderstaand vind ik wel extreem,
Deze auto kan geen drempel meer aan.
moet zeggen ziet wel stoer uit.!

hier kan ik wel mee leven...

Is er iemand die verstand heeft van verlagen.?
.
Hoe laag kan ik gaan... Onderstaand vind ik wel extreem,
Deze auto kan geen drempel meer aan.

moet zeggen ziet wel stoer uit.!

hier kan ik wel mee leven...

Is er iemand die verstand heeft van verlagen.?
.
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Bij die rooie duw je op het knopje en gaat die omhoog en na de drempel zet je hem weer wat lager
Natuurlijk niet zo laag als daar dat is alleen voor te parkeren . en bij die zwarte een schroefset 

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Zwart ? Zie geen zwarte of me iPhone is aan de Crack
Maar de onderste heeft inderdaad een schroefset en de bovenste heeft een setje airride
Maar de onderste heeft inderdaad een schroefset en de bovenste heeft een setje airride
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
- leroyfastcar
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
had miijn vorige Golf wel verlaagd met Eibach,Super veren maar in combinatie met 19 inch oppassen bij de drempels,heb nu afgesproken dat ik hem niet zou verlagengolfruud schreef:Hoe hebben jullie je GTI verlaagd ?? voor een beetje schappelijke prijs.![]()
![]()
Graag reaktie's.![]()

chiptuning en evt 19 inch staan wel op het lijstje hoor
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- leroyfastcar
Heb geïnformeerd bij de importeur of het mogelijk is om bij bestelling
van een nieuwe gti de bestaande onderdelen zoals velgen met banden en onderstel te laten verrekenen met
onderdelen naar wens...
Hierbij gaat het om BBS CH 18" velgen, met banden 235 x 40

Verder :
Eibach pro street s schroefset

Ik hou jullie op de hoogte....
.
van een nieuwe gti de bestaande onderdelen zoals velgen met banden en onderstel te laten verrekenen met
onderdelen naar wens...
Hierbij gaat het om BBS CH 18" velgen, met banden 235 x 40

Verder :
Eibach pro street s schroefset

Ik hou jullie op de hoogte....
.