Vandaag een bezoekje gebracht aan TVS Engineering + foto's

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Cliff_GTI

Vandaag een bezoekje gebracht aan TVS Engineering + foto's

Bericht door Cliff_GTI »

Om half 09:30 vanmorgen had ik de afspraak en om 16:00 kon ik met een big smile weer naar huis rijden. Voordat ze met mijn auto aan de slag gingen waren ze ook bezig met een Golf R full options.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna konden ze met mijn auto beginnen, eerst werd er een custom made downpipe met racecat geplaatst.

Oude:

Afbeelding

Nieuwe:

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kon Ronald beginnen met het aanpassen van de dsg bak en software.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat alles tot volle tevredenheid van Ronald was geprogrammeerd de auto op de weg getest en het verschil is toch wel enorm groot.
Het geluid van de downpipe, de acceleratie geeft een geweldig gevoel. De auto is niet op de testbank geweest volgens Ronald zou de auto rond de 280 pk moeten zitten en 400 plus NM koppel moeten hebben. Er zat nog wat speling in van ongeveer 10 pk maar hij wilde een veilige marge bewaren om in geval van nood ook 95 ron te kunnen tanken. Bij de eerst volgende meeting zal ik zeker aanwezig zijn om de tuning met een ABT of JD te vergelijken als die aanwezig zijn.
Gelukkig ben ik de komende dagen vrij om lekker wat kilometers te maken en kan ik mij alvast voorbereiden op het volgende project namelijk de audio installatie
RobvR
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35

Re: Vandaag een bezoekje gebracht aan TVS Engineering + foto

Bericht door RobvR »

Leuke en interessante post Cliff.
Groet RobvR
Cliff_GTI

Re: Vandaag een bezoekje gebracht aan TVS Engineering + foto

Bericht door Cliff_GTI »

Dankje Rob ben zeer tevreden over de aanpassingen die zijn aan de DSG bak. De "D" stand voelt een stuk sportiever aan maar je kan nog steeds relaxed rijden en in in "S" is het een geweldenaar. Ga wel wanneer ze helemaal klaar zijn met het pand een meting doen nu was er weinig tijd ben nu erg benieuwd naar de waardes.
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”