Plaats hier je rollenbank uitdraai!
Re: Plaats hier je rollenbank uitdraai!
kan het achteruit rijden zo langzaam gaan omdat ik een camera heb?
dat ie eerst beeld moet hebben voordat je dan eindelijk naar achteren kan hahahaha
dat ie eerst beeld moet hebben voordat je dan eindelijk naar achteren kan hahahaha
Wegrijden klopt inderdaad. Dit is altijd even wennen(zelfs voor mij nu nog), het gaat niet altijd even vlekkenloos. Dit ligt er net aan hoe snel je het gas intrapt na dat je je rem hebt losgelaten. Als je even wacht met gasgeven(bij het loslaten van je rem) en dan pas gas geeft, merk je dat hij vloeiender wegrijd.
Haha, nee achteruit duurt altijd wat langer. Denk dat er ook iets met het gaspedaal gebeurt(qua hoeveelheid gasgeven bij bepaalde intrapping). Stel je voor dat ineens alle 350 paarden op je achteruit komt te staan. Dan heb je nog steeds weinig aan je PDC/ Camera
Vind jij niet dat bij manuele schakelingen dat hij wat "rauwer" is. Vooral in zijn 1ste en 2e versnelling?
Haha, nee achteruit duurt altijd wat langer. Denk dat er ook iets met het gaspedaal gebeurt(qua hoeveelheid gasgeven bij bepaalde intrapping). Stel je voor dat ineens alle 350 paarden op je achteruit komt te staan. Dan heb je nog steeds weinig aan je PDC/ Camera

Vind jij niet dat bij manuele schakelingen dat hij wat "rauwer" is. Vooral in zijn 1ste en 2e versnelling?
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Heeft met de werking van de DSG te maken.GolfL schreef:Denk dat er ook iets met het gaspedaal gebeurt(qua hoeveelheid gasgeven bij bepaalde intrapping).
(ander topic op dit zelfde forum: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... dsg#p16885
Gr. Wehoo.

@fastR
Mooie waarde's man!
@golfL
Heb je nog wel de plofjes met overschakelen, ondanks dat de schakel tijden zijn verkort?
Mooie waarde's man!
@golfL
Heb je nog wel de plofjes met overschakelen, ondanks dat de schakel tijden zijn verkort?
Ronny, hij knettert nog als een malle hoor 

- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
@fastR: Topcijfers, met name je koppel. Heerlijk apparaat zal het zijn geworden.
Je mag je natuurlijk altijd nog even voorstellen.... met wat foto's van dit monster...
... of heb ik je gemist?
Je mag je natuurlijk altijd nog even voorstellen.... met wat foto's van dit monster...

... of heb ik je gemist?
Groet RobvR
Bedoel je rauwer qua geluid?GolfL schreef:Wegrijden klopt inderdaad. Dit is altijd even wennen(zelfs voor mij nu nog), het gaat niet altijd even vlekkenloos. Dit ligt er net aan hoe snel je het gas intrapt na dat je je rem hebt losgelaten. Als je even wacht met gasgeven(bij het loslaten van je rem) en dan pas gas geeft, merk je dat hij vloeiender wegrijd.
Als je dit bedoeld dan klopt dit idd.
Ik heb dan zo een compleet Milltek uitlaat en dan maakt ie meer lawaai dan als ik in D rijd
Maar je haalt me de woorden uit mijn mond want ik wilde nog een opmerking plaatsen over het aantal pk's en achteruit rijden

Laatst gewijzigd door fastR op 24 nov 2011, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
RonnyR20 schreef:@fastR
Mooie waarde's man!
@golfL
Ja thx man

RobvR schreef:@fastR: Topcijfers, met name je koppel. Heerlijk apparaat zal het zijn geworden.
Je mag je natuurlijk altijd nog even voorstellen.... met wat foto's van dit monster...![]()
... of heb ik je gemist?
Jaaaa de dag dat die uitlaat er onder zat reed ik eindelijk met een big smile in de auto.
Ik was namelijk best knap teleurgesteld in de R toen ik hem net had.
Ik vond het allemaal best meevallen qua power (nou was ik al 175 pk op 2 wielen gewend) maar wat een verschil maakt dat uitlaat systeem!!!!!
Maar heb mij idd nog niet voorgesteld

Zal ik dan wel in de betreffende topic doen zodra ik wat foto's heb gemaakt.
Kom nu tot het besef dat ik gewoon geen enkele mooie foto heb (behalve van de bestuurders zijde, maar die had ik gemaakt omdat iemand het nodig vond om mijn auto te krassen

@fastR
Bedoel met "Rauwer" meer het schakelen. Dat hij wat grover overschakelt (met wat meer tandwielgeluidjes om het maar overdreven te speculeren).
En een kras, tjah heb ook al zo'n jaloers iemand gehad die dat bij mij ook geflikt heeft! Heb hem er voor 70% uitgepoest gekregen(met de hand)....
Bedoel met "Rauwer" meer het schakelen. Dat hij wat grover overschakelt (met wat meer tandwielgeluidjes om het maar overdreven te speculeren).
En een kras, tjah heb ook al zo'n jaloers iemand gehad die dat bij mij ook geflikt heeft! Heb hem er voor 70% uitgepoest gekregen(met de hand)....
GolfL schreef:@fastR
aah okee, ik heb daar nooit op gelet om eerlijk te zijn.
Wellicht omdat ik het niet hoor vanwege de uitlaat en muziek

ff off-topic dan:
dit viel er niet uit te poetsen helaas

gewoon met een sleutel!!
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Ook nog even off-topic: ..Echt bewust gedaan zo om je handgreep heen. Wat een idioot/idioten ... 

Groet RobvR
Bij Beek Auto racing een uitdraai laten maken was toch wel benieuwd wat de chiptuning van TVS voor mijn auto had betekend.
Benzine: Gulf Challenge
De pk's zijn gemeten aan de wielen.
250 pk aan de wielen en 373nm koppel

Benzine: Gulf Challenge
De pk's zijn gemeten aan de wielen.
250 pk aan de wielen en 373nm koppel

Zitten die haken van de spanbanden nu aan je velgen vast..?
Verder wel lekker veel vermogen op je wielen

Grtz. GTI_6
Is toch wel wat anders als 280pk en 400+nm wat TVs je vertelde dan.
Nee ze zitten niet aan de velgen vast ik heb alleen niet precies gekeken waar.GTI_6 schreef:Zitten die haken van de spanbanden nu aan je velgen vast..?![]()
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
hangt wel even van het feit af of men bij TVS het over krukas peekaa's had of over wiel peekaa's. Als het krukas peekaa's zijn dan klopt het wel redelijk!GolfL schreef:Is toch wel wat anders als 280pk en 400+nm wat TVs je vertelde dan.
Hebben we hier eigenlijk ergens een overzicht van wie hoeveel pk's heeft? soort lijstje zeg maar?
Golf MK1 GTI
Ja het klopt niet helemaal met de beloofde newton meters maar ik denk dat als je de pk's aan de wielen naar het motorvermogen omrekent je wel aardig in de buurt komt. Auto Beek Racing vertelde mij ook dat zij kwa waardes altijd wat negatiever berekenen om dichter bij de realiteit te komen. Zij hebben zelf wat Golf 6 gti's getuned op de rollenbank en dan zijn de resultaten vergelijkbaar dus ben alsnog tevreden. Misschien had JD er wat meer koppel uit kunnen halen maar de auto rijd goed en is behoorlijk rap er moesten extra spanbanden aan te pas komen vanwege de koppelGolfL schreef:Is toch wel wat anders als 280pk en 400+nm wat TVs je vertelde dan.

- Edition30
- Type auto: Edition 30
Blader maar een paar bladzijden terug. 256 pk aan de wielen doet dan 286 pk aan de krukas (teruggerekend), dus jou 250 pk komen aardig overeen met de beloofde 280 pk.Spuugemmer schreef:hangt wel even van het feit af of men bij TVS het over krukas peekaa's had of over wiel peekaa's. Als het krukas peekaa's zijn dan klopt het wel redelijk!GolfL schreef:Is toch wel wat anders als 280pk en 400+nm wat TVs je vertelde dan.
Hebben we hier eigenlijk ergens een overzicht van wie hoeveel pk's heeft? soort lijstje zeg maar?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Dan klopt het inderdaad wel redelijk. En daar gaat het om, als de auto goed rijdt, NIKS MEER AAN DOEN!
@spuugemmer, er is geen lijst inderdaad. Komt er niet ook, want jij staat toch bovenaan
Nee, maar wel een goed idee, een lijst maken. Appart topic of hier in de begin pagina?

@spuugemmer, er is geen lijst inderdaad. Komt er niet ook, want jij staat toch bovenaan

Nee, maar wel een goed idee, een lijst maken. Appart topic of hier in de begin pagina?
- Edition30
Zat er zelf ook al even aan te denken. Als topic starter zal ik wel in de eerste post bijhouden welke auto`s welk vermogen hebben behaald + vermelding hoe (tuner, stage, aanpassingen)GolfL schreef:Dan klopt het inderdaad wel redelijk. En daar gaat het om, als de auto goed rijdt, NIKS MEER AAN DOEN!![]()
@spuugemmer, er is geen lijst inderdaad. Komt er niet ook, want jij staat toch bovenaan![]()
![]()
Gr. Renco
Een oud bericht, maar in BP Ultimate zit geen 5% bio. Het Ethanol gehalte van Ultimate zit momenteel rond de 0.1%Race Eend schreef:Elke brandstof heeft tegenwoordig toevoegingen. Echter BP ultimate is de enige die echt 98 levert (de anderen mengen 95 aan met toevoegingen om een hoger octaan gehalte te krijgen). BP ultimate heeft wel allerlei toevoegingen en uiteraard ook de 5% bio die tegenwoordig verplicht is.
- Type auto: MK1 GTI
Denk dat een nieuw topic wel mooi is. Dan eerste post de lijst en dan iedereen in een post eronder wat eraan de auto is gedaan.Edition30 schreef:Zat er zelf ook al even aan te denken. Als topic starter zal ik wel in de eerste post bijhouden welke auto`s welk vermogen hebben behaald + vermelding hoe (tuner, stage, aanpassingen)GolfL schreef:Dan klopt het inderdaad wel redelijk. En daar gaat het om, als de auto goed rijdt, NIKS MEER AAN DOEN!![]()
@spuugemmer, er is geen lijst inderdaad. Komt er niet ook, want jij staat toch bovenaan![]()
![]()
dus lijstje:
positie: vermogen@toerental: koppel@toerental: Forumaam: Model:
1. 487pk@ 6900rpm 540NM@ 4500rpm de snelste gti Golf mk5 GTI
2. enzovoorts
@golfL
Daar gaat het mij echt niet om denk ook niet dat ik bovenaan sta.... althans nog niet! hoor ik daar iemand roepen USP Motorsport pomp, rs4 injectoren, water methanol en andere poulies?? sssst....
Golf MK1 GTI
- Edition30
Dat komt toch op hetzelfde neer als ik had voorgesteld. Alleen heb je in jou voorstel alles weer door elkaar staan. In mijn voorstel heb je alles overzichtelijk in mijn eerst post staan.Spuugemmer schreef:Denk dat een nieuw topic wel mooi is. Dan eerste post de lijst en dan iedereen in een post eronder wat eraan de auto is gedaan.Edition30 schreef:Zat er zelf ook al even aan te denken. Als topic starter zal ik wel in de eerste post bijhouden welke auto`s welk vermogen hebben behaald + vermelding hoe (tuner, stage, aanpassingen)GolfL schreef:Dan klopt het inderdaad wel redelijk. En daar gaat het om, als de auto goed rijdt, NIKS MEER AAN DOEN!![]()
![]()
dus lijstje:
positie: vermogen@toerental: koppel@toerental: Forumaam: Model:
1. 487pk@ 6900rpm 540NM@ 4500rpm de snelste gti Golf mk5 GTI
2. enzovoorts
@golfL
Daar gaat het mij echt niet om denk ook niet dat ik bovenaan sta.... althans nog niet! hoor ik daar iemand roepen USP Motorsport pomp, rs4 injectoren, water methanol en andere poulies?? sssst....
Gr. Renco