RNS510 vraagje
Re: RNS510 vraagje
Kan je van je harde schijf van RNS 510 ook je bestanden naar je SD kaart kopieren??
- Verlengsnoer
Nee dat is helaas niet mogelijk en deze fucntie zit (nog) niet in een SW versie verwerkt
golfruud schreef:Kan je van je harde schijf van RNS 510 ook je bestanden naar je SD kaart kopieren??
Dat is jammer,Verlengsnoer schreef:Nee dat is helaas niet mogelijk en deze fucntie zit (nog) niet in een SW versie verwerkt
golfruud schreef:Kan je van je harde schijf van RNS 510 ook je bestanden naar je SD kaart kopieren??

- Verlengsnoer
Heb er zelf wel aan gedacht dat als ik zou updaten naar hogere SW versie waarbij de volledige HDD opnieuw geinstalleerd moet worden ik de hardeschijf aan de laptop hang en de inhoud terug kopier. Ik heb mijn muziek namelijk in mappen per genre en dan hieronder de artiesten etc...
Ja, daar gaat het mij ook om.
Gr. Wehoo.

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Krijg de v8 niet aan de praat op mijn rns (cd/dvd leesfout)
Heb de EDB map verwijdert en daarna een nieuwe iso gemaakt.
Heb heb gebrand op een verbatim (dvd-r) op 4x speed en 8x speed (nero). leest hij beide niet (gister ook de v7 op de verbatim dvd-r gebrand met 4x speed(nero) en die nam hij probleemloos)
Heb ook nog op een tdk dvd+r gebrand met 4x speed (nero) en op een dvd+rw met 2x speed (imgburn), leest hij ook niet.
Dus waarschijnlijk doe ik denk iets verkeerd met het weghalen van de EDB map en weer een iso maken (met powerISO)
Iemand nog tips voor de handelingen misschien? Ben ff de weg kwijt
Heb de EDB map verwijdert en daarna een nieuwe iso gemaakt.
Heb heb gebrand op een verbatim (dvd-r) op 4x speed en 8x speed (nero). leest hij beide niet (gister ook de v7 op de verbatim dvd-r gebrand met 4x speed(nero) en die nam hij probleemloos)
Heb ook nog op een tdk dvd+r gebrand met 4x speed (nero) en op een dvd+rw met 2x speed (imgburn), leest hij ook niet.
Dus waarschijnlijk doe ik denk iets verkeerd met het weghalen van de EDB map en weer een iso maken (met powerISO)
Iemand nog tips voor de handelingen misschien? Ben ff de weg kwijt

Probeer eens met UltraIso. Daar worden goede resultaten mee behaald. Altijd laagste snelheid gebruiken.staffpride schreef:..Iemand nog tips voor de handelingen misschien? Ben ff de weg kwijt
Link: http://ultraiso.nl.malavida.com/mvdwn/1460-windows
Gr. Wehoo.

- staffpride
- Contacteer:
- Verlengsnoer
Ik brand alles met imageburn (opensource)...Inderdaad met de laagste snelheid! Rechtermuisklik met de image. Branden met Imageburn. Imageburn wordt gestart. DoubleLayer erin, laagste brandsnelheid selecteren en gaan!!!
Mocht je geen succeshebben met ultraiso dan kun je imageburn ook altijd proberen!
Mocht je geen succeshebben met ultraiso dan kun je imageburn ook altijd proberen!
- staffpride
- Contacteer:
Had het ook al met imgburn gebrand en dat pakte hij ook niet. Maar ik heb geen doublelayer, ik heb dus de EDB map verwijderd met poweriso (om het op een gewone dvd te kunnen zetten) en opnieuw een image gemaakt.
Denk dat het daar mis is gegaan. Heb nu de map EDB verwijderd met ultraiso en zie dat mijn image nu wat groter is als met poweriso ( 4,35 GB ipv 4,33 GB)
Op naar ronde 5
Denk dat het daar mis is gegaan. Heb nu de map EDB verwijderd met ultraiso en zie dat mijn image nu wat groter is als met poweriso ( 4,35 GB ipv 4,33 GB)
Op naar ronde 5

- staffpride
- Contacteer:
Mijn vermoeden was dus toch juist, het probleem zat hem in de image.
Nu ik hem met UltraIso heb aangepast en gebrand op verbatim dvd-r op 4x speed pakt hij hem prima. Zag dat onze nieuwe rotonde nu wel netjes op de kaart staat (op v7 nog niet). flitspalen geeft hij nu ook netje aan.
Ben weer helemaal up to date
Thanx voor de hulp allemaal
Nu ik hem met UltraIso heb aangepast en gebrand op verbatim dvd-r op 4x speed pakt hij hem prima. Zag dat onze nieuwe rotonde nu wel netjes op de kaart staat (op v7 nog niet). flitspalen geeft hij nu ook netje aan.
Ben weer helemaal up to date

Thanx voor de hulp allemaal

- staffpride
- Contacteer:
Kan je trouwens als de accu los is geweest, de rns510 weer gewoon opstarten of vraagt hij dan om een code?
Bij de navi (origineel) in mijn golf IV doet hij dat namelijk wel en staat de code in het boekje.
Zie er wel wat over in het boekje staan, maar zie geen sticker met code? (code online opvragen bij de dealer?)
Bij de navi (origineel) in mijn golf IV doet hij dat namelijk wel en staat de code in het boekje.
Zie er wel wat over in het boekje staan, maar zie geen sticker met code? (code online opvragen bij de dealer?)
De RNS510 is bij de eerste keer plaatsen in je auto, aangemeld met zijn code. Verwijderen/loshalen uit die auto heeft geen invloed hierop omdat de combinatie auto/RNS510 blijft bestaan. Plaatsing in dezelfde auto zorgt er niet voor dat de code gevraagd wordt. Plaatsing in een ander auto dan weer wel. Code opvragen bij de VW dealer zou kunnen; een (goede) VW dealer zal echter trachten de herkomst te checken. Er is nogal veel gestolen goed in omloop. Daarnaast wemelt het op internet (MP) van personen die je code kunnen uitlezen c.q. kunnen veranderen.staffpride schreef:Kan je trouwens als de accu los is geweest, de rns510 weer gewoon opstarten of vraagt hij dan om een code?
Gr. Wehoo.

- staffpride
- Contacteer:
Ok ik kan dus gewoon mijn accupolen los gooien, zonder dat hij daarna om een code gaat vragen.
yep, geen probleemstaffpride schreef:Ok ik kan dus gewoon mijn accupolen los gooien, zonder dat hij daarna om een code gaat vragen.
Vraagje:
Heb een RNS 510 C geplaatst in mijn V GTI, kan ik in mijn instrumentenpaneel nu ook pijl navigatie krijgen?
Heb een groot scherm tussen de klokken!
Als ik met de koppen op het stuur door de menu's doe bladeren heb ik alleen de car-instellingen en MFA en geen radio of navigatie!
De gate-way heb ik gecodeerd op navi (37)
Iemand een idee of dit mogelijk is?
Heb een RNS 510 C geplaatst in mijn V GTI, kan ik in mijn instrumentenpaneel nu ook pijl navigatie krijgen?
Heb een groot scherm tussen de klokken!
Als ik met de koppen op het stuur door de menu's doe bladeren heb ik alleen de car-instellingen en MFA en geen radio of navigatie!
De gate-way heb ik gecodeerd op navi (37)
Iemand een idee of dit mogelijk is?
Edition 30 united grey, full milltek, S3 intercooler, carbon airintake, Fiscon tel/boordcomputer.
Laat maar werkt al! 

Edition 30 united grey, full milltek, S3 intercooler, carbon airintake, Fiscon tel/boordcomputer.
Ja en 37
Vraagje, heb zelf hetzelfde probleem,
Heb achteraf een RNS 510 in nieuwe auto laten inbouwen en nu ook geen navi tussen de klokken, en ook stuurwielbediening
radio werkt niet. Hoe heb je dit precies opgelost, en wat ben ik ervoor nodig??
Heb achteraf een RNS 510 in nieuwe auto laten inbouwen en nu ook geen navi tussen de klokken, en ook stuurwielbediening
radio werkt niet. Hoe heb je dit precies opgelost, en wat ben ik ervoor nodig??
De gene die jou Rns 510 heeft ingebouwd moet hem nog convigureren met vcds/vagcom. Anders werkt inderdaad de helft niet!
Vw. Dealer kan het ook. Kost je alleen weer dik geld
Vw. Dealer kan het ook. Kost je alleen weer dik geld
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Check dit http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... eer#p24009 topic.
Even Adjego een pb sturen.
Gr René
Even Adjego een pb sturen.

Gr René