Foto's meeting Nijmegen 12 juni 2011.
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Foto's meeting Nijmegen 12 juni 2011.
Plaats in dit topic al je foto's en filmpjes van deze meeting.
Mensen aan wie ik foto's belooft heb, stuur me even een pb, dan weet ik wel weer. Ik ben nu al vergeten voor wie ik foto's gemaakt heb.
Mensen aan wie ik foto's belooft heb, stuur me even een pb, dan weet ik wel weer. Ik ben nu al vergeten voor wie ik foto's gemaakt heb.
Groeten, Nico
- NICO!
- Forumeigenaar
Re: Foto's meeting Nijmegen 12 juni 2011.
Eerst zal ik de link naar de pagina met foto's plaatsen en daarna wat losse foto's.
Klik hier: http://www.golfgtiforum.nl/Nijmegen/index.html
Als je een foto op groter formaat wilt hebben, stuur me dan een pb, dan krijg je hem per mail.
Klik hier: http://www.golfgtiforum.nl/Nijmegen/index.html
Als je een foto op groter formaat wilt hebben, stuur me dan een pb, dan krijg je hem per mail.
Groeten, Nico
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Mooie foto's, Nico. Was voor mij een zeer geslaagde dag! Leuk je ontmoet te hebben trouwens.
Groet RobvR
Een geslaagde dag, ook mijnerzijds. Leuk om eens de gezichten achter de nicknames te ontmoeten. Ik heb weinig foto's gemaakt, helaas. Maar dat kwam vooral door het gezellige onderling kletsen met liefhebberij-genoten.
Ontdekt dat DRL ook kan werken met aangetrokken handrem. Kwestie van decoderen. Gaan we opzoeken.
Toch nog enkele foto's gemaakt.
(Vind je het vervelend dat je erop staat, laat even weten, dan haal ik hem van het forum).

Gr. Wehoo.
(ik merk dat de foto's hier op het forum vanzelf geresized worden naar een 800 formaat. prima.)

Ontdekt dat DRL ook kan werken met aangetrokken handrem. Kwestie van decoderen. Gaan we opzoeken.
Toch nog enkele foto's gemaakt.
(Vind je het vervelend dat je erop staat, laat even weten, dan haal ik hem van het forum).
Gr. Wehoo.
(ik merk dat de foto's hier op het forum vanzelf geresized worden naar een 800 formaat. prima.)
Gr. Wehoo.

- NICO!
- Forumeigenaar
Wehoo, het gedeelte over de achterlichten staat hier:
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... f=36&t=244
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... f=36&t=244
Groeten, Nico
Ondanks je slaapgebrek: mooie foto's Nico!
Wij waren er niet zo lang maar we zijn toch nog voorgesteld aan wat mensen en weer wat leuke dingen gezien en gehoord!
Top!
Wij waren er niet zo lang maar we zijn toch nog voorgesteld aan wat mensen en weer wat leuke dingen gezien en gehoord!
Top!
Grtz. Floppie
VW Golf V GTI - Edition 30 - 344 PK/448 Nm
Nico,
Ik ben toch nog even komen kijken.
Met dat mooie weer even lekker kunnen genieten van de rit heen en terug.
Tussendoor nog even met de R gereden.
Ik heb je niet meer gesproken, je had het ook zo druk met foto's nemen.
Bedankt voor de organisatie.
Groeten Frank
Ik ben toch nog even komen kijken.
Met dat mooie weer even lekker kunnen genieten van de rit heen en terug.
Tussendoor nog even met de R gereden.

Ik heb je niet meer gesproken, je had het ook zo druk met foto's nemen.
Bedankt voor de organisatie.
Groeten Frank
Was inderdaad leuk, heren! Leuk een aantal van jullie gesproken te hebben.
Heb ook een leuke selectie foto's gemaakt, maar aangezien ik relatief weinig achter de pc zit kan het zijn dat dit nog een paar dagen op zich laat wachten
Tot de volgende keer!
Heb ook een leuke selectie foto's gemaakt, maar aangezien ik relatief weinig achter de pc zit kan het zijn dat dit nog een paar dagen op zich laat wachten

Tot de volgende keer!
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
- Dirk
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
zo als ik de foto's zie was het weer goed druk! jammer dat ik dit moois heb moeten missen! volgende meeting hoop ik er weer bij te zijn
!

Audi A4 1.8 TFSI
- 3Edition
- Type auto: Golf GTI
- Contacteer:
zal maar eens wat foto´s van binnen in de showroom van Hegeman plaatsen, kennelijk was iedereen buiten aan het plaatjes schieten
Meeting was zeer geslaagd, samenwerking met Hegeman/Ruben was meer dan prima. Reeds vroeg in de ochtend waren we ter plekke om onze GTI´s I-IV de showroom in te rijden.

Meeting was zeer geslaagd, samenwerking met Hegeman/Ruben was meer dan prima. Reeds vroeg in de ochtend waren we ter plekke om onze GTI´s I-IV de showroom in te rijden.

Ik vond het ook erg gezellig gisteren. Leuk ook om kennis te maken met een aantal leden van dit forum en natuurlijk weer een mooie reden om kilometers te maken met de gti.
Vond het leuk om even wat mensen te spreken. Ook wil ik Nico bedanken dat hij wat mooie foto's van mijn auto heeft gemaakt! En Wehoo voor de moeite voor mijn RNS510!
Heb aardig wat reacties gekregen met betrekking tot mijn velgen en mijn dak. Zeer leuk! Ook nog wat kritiek over mijn velgen, waar ik zelf ook al mee in mijn hoofd zat. Dat de witkleur van mijn velgen anders is dan mijn autokleur. Dit word na de vakantie in dezelfde kleur als mijn auto gespoten !
Helaas ging ik wat eerder weg, vooral omdat vriendinlief het zo "saaaaaaaaai" vond. Pffff vrouwen
Volgende keer kom ik alleen 
Heb aardig wat reacties gekregen met betrekking tot mijn velgen en mijn dak. Zeer leuk! Ook nog wat kritiek over mijn velgen, waar ik zelf ook al mee in mijn hoofd zat. Dat de witkleur van mijn velgen anders is dan mijn autokleur. Dit word na de vakantie in dezelfde kleur als mijn auto gespoten !

Helaas ging ik wat eerder weg, vooral omdat vriendinlief het zo "saaaaaaaaai" vond. Pffff vrouwen

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Heb ook met bewondering naar je mooie witte GTI staan te kijken,echt een plaatje!
Hier hetzelfde, moeders had het na 3 uurtjes wel gezien,volgende keer kom ik alleen.
Hier hetzelfde, moeders had het na 3 uurtjes wel gezien,volgende keer kom ik alleen.
Mijn meisje en ik stonden nog even met de vriendin van GolfL te kletsen en die gaf inderdaad aan dat ze er eigenlijk alleen maar een beetje mooi naast stond te staan...
Maar dat deed ze dan wel weer goed...
Die van mij vond trouwens alles wat daar in de kleur wit was mooi.
Ik heb haar onderweg nog even gewezen op een paar zebrapaden en verdrijvingsvlakken maar "...dat is toch anders"

Maar dat deed ze dan wel weer goed...

Ik heb haar onderweg nog even gewezen op een paar zebrapaden en verdrijvingsvlakken maar "...dat is toch anders"

Grtz. Floppie
- RobvR
Even een vraagje (en een makkelijke voor de meesten): Hoe heten de zwarte velgen van de zwarte GTI VI op de foto? Ik heb het tijdens de meeting wel gevraagd en gehoord, maar net als Wehoo ... vergeten op te schrijven!!
Groet RobvR
- RobvR
Ik zie deze foto's niet. Ligt dat aan mijn labtop?3Edition schreef:zal maar eens wat foto´s van binnen in de showroom van Hegeman plaatsen, kennelijk was iedereen buiten aan het plaatjes schieten![]()
Groet RobvR
- Jeffreyvdt
Ik zie ze ook niet maar daar heb 3edition vaker last van dat ze niet te zien zijn.
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 02 jul 2013, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
@3Edition.
Waarschijnlijk kunnen vanuit die site de foto's hier niet worden geplaatst.
Even nageholpen:

Gr.Wehoo.
Waarschijnlijk kunnen vanuit die site de foto's hier niet worden geplaatst.
Even nageholpen:

Gr.Wehoo.
Gr. Wehoo.

Zal het zeggen tegen haarFloppie schreef:Mijn meisje en ik stonden nog even met de vriendin van GolfL te kletsen en die gaf inderdaad aan dat ze er eigenlijk alleen maar een beetje mooi naast stond te staan...![]()
Maar dat deed ze dan wel weer goed...![]()

En wat zei je toen? Mooi rood is niet lelijk

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
Rood is ook mooi maar toen ze die van jou zag (ik bedoel je auto en die witte velgen
) gaf ze aan dat de volgende toch echt een witte moet worden!

Grtz. Floppie
- 3Edition
- Type auto: Golf GTI
- Contacteer:
@Wehoo, thanx! Zal de foto´s voortaan op een andere manier hier plaatsen.
- Jeffreyvdt
Wordt het dan een witte 5 of 6 GTI.Floppie schreef:Rood is ook mooi maar toen ze die van jou zag (ik bedoel je auto en die witte velgen) gaf ze aan dat de volgende toch echt een witte moet worden!
Laatst gewijzigd door Jeffreyvdt op 02 jul 2013, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
Op enig aandringen toch maar even tijd gemaakt een selectie van mijn foto's online te zetten:
Overzicht

Selectie van de aanwezige auto's

Proefrit 1

Tegenvaller, had daar veel meer van verwacht. Niet alleen is een gechipte gti (gevoelsmatig) vele malen sneller, ook het karakter vind ik vele malen spannender. De R is meer een comfortabele GT voor veel snelwegkilometers dan een funauto, als je het mij vraagt.
Proefrit 2

Net zo snel als mijn auto... tot 4000tpm! Erna merk je dat een K04 toch echt een langere adem heeft. Op de snelweg werd dit gevoel in een tweestrijd nogmaals bevestigd. Duidelijk niet alleen show dus!
Kortom: een erg geslaagde meeting waarbij zowel het kennismaken als elkaars auto bewonderen (goh, een Golf VI zonder LED's
) voor een leuke dag hebben gezorgd!
Werner
Overzicht

Selectie van de aanwezige auto's

Proefrit 1

Tegenvaller, had daar veel meer van verwacht. Niet alleen is een gechipte gti (gevoelsmatig) vele malen sneller, ook het karakter vind ik vele malen spannender. De R is meer een comfortabele GT voor veel snelwegkilometers dan een funauto, als je het mij vraagt.
Proefrit 2

Net zo snel als mijn auto... tot 4000tpm! Erna merk je dat een K04 toch echt een langere adem heeft. Op de snelweg werd dit gevoel in een tweestrijd nogmaals bevestigd. Duidelijk niet alleen show dus!
Kortom: een erg geslaagde meeting waarbij zowel het kennismaken als elkaars auto bewonderen (goh, een Golf VI zonder LED's

Werner
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm