alleen twijfel heel erg tussen de 9.5j en de 8.5j achter en banden regel ik ook wel voor je verlengsnoer een A klasseband voor een goede prijs want ook dan krijg ik korting met 8 banden

JonasV schreef:Ik ben inderdaad ook erg benieuwd of 19x9,5 gaat passen achter. Was er een tijdje geleden niet ergens een overzicht van passende ET waardes voor de golf gecombineerd met de breedte en grootte inch maten?
19 inch staat wel net wat mooier denk ik, alleen comfort technisch is 18 misschien weer wat fijner. En in 18 inch zou 9,5 achter met ET 42 wel moeten kunnen had ik ooit begrepen?
Als jij iets moois voor een A-merk band kunt betekenen houd ik me ook aanbevolen Tonnie. Anders zou ik ze bij autobandenmarkt bestellen.
Ik ben benieuwd wat VT zegt!
Timvgti schreef:Verlengsnoer: als je niet wil verlagen zou ik toch kiezen voor 18" 8.5j rondom. Dan kan je gewoon rondom 225 breed leggen. Denk dat dat het beste is. Als je later alsnog verlaagd zak het er dikker uit zien en loopt niets aan. In tegenstelling tot 9.5j achter waar je smalle bandjes om moet leggen om niet aan te lopen.
tonnie024 schreef:Persoonlijk is 225-35-18 of 225-35-19 is mooiste
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten