Gerbuik van garagekrik
Re: Gerbuik van garagekrik
Let wel op dat je krik daarna ook hoog genoeg kan om vervolgens je stands onder te zetten.
@tonnie: link naar die dingen?
@tonnie: link naar die dingen?
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Een beetje krik kost toch al gauw over de 150 euro!
Ik heb er toevallig vorige week een gekocht, voor 41 euro, 2,5 ton, weet alleen het merk niet haha
Ik heb er toevallig vorige week een gekocht, voor 41 euro, 2,5 ton, weet alleen het merk niet haha
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Bedankt voor de reacties. Alleen nu nog kijken naar een krik.
Dus de krikken die je voor € 40 a € 90 ziet zijn niet goed. Is maar voor een paar keer per jaar, maar het moet wel veilig zijn natuurlijk.
JimmyGTI schreef:Een beetje krik kost toch al gauw over de 150 euro!
Dus de krikken die je voor € 40 a € 90 ziet zijn niet goed. Is maar voor een paar keer per jaar, maar het moet wel veilig zijn natuurlijk.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Je moet er niet onder gaan liggen, maar voor het wisselen van je wielen geen probleem. Als je eronder wil kruipen altijd extra standaards gebruiken.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Edition30
Oké, nee eronder liggen lijkt mij ook niet verstandig, ook niet als het een hele dure is. Maar het moet ook niet zo zijn dan je moet blijven pompen.Wilcoos schreef:Je moet er niet onder gaan liggen, maar voor het wisselen van je wielen geen probleem. Als je eronder wil kruipen altijd extra standaards gebruiken.

Gr. Renco
Nee geen last van, ik heb die carpoint, en werkt perfect.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Edition30 schreef:Bedankt voor de reacties. Alleen nu nog kijken naar een krik.
JimmyGTI schreef:Een beetje krik kost toch al gauw over de 150 euro!
Uhhm zijn zeker wel goed alleen wat simpeler uitgevoerd! Ik had in ieder geval de goedkoopste, maar de opvolger zat alweer 100 euro hoger, dus als je beetje krik zoekt ben je veel geld kwijt! Maar heb er vorige week de bentleys mee gewisseld en dat ging perfect:)
Gr Jimmy.
- Edition30
JimmyGTI schreef: .........................................Maar heb er vorige week de bentleys mee gewisseld en dat ging perfect
Ja, daar gaat het om!
Eigenlijk weet ik al voldoende, maar wat is het voordeel als je "iets" duurder gaat met een krik (wat doet zo`n krik dan meer)?
Gr. Renco
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Als je voldoende weet zou ik je budget nu niet teveel opkrikken Rens.....Edition30 schreef: Eigenlijk weet ik al voldoende, maar wat is het voordeel als je "iets" duurder gaat met een krik (wat doet zo`n krik dan meer)?
Groet RobvR
2e Optie op de Twin-Taketonnie024 schreef:En als ik me auto verkoop zonder Twin-Take ben jij de eerste die ik dan een mail stuur.
Ik heb ook een carpoint, doet gewoon wat het moet doen.
3e OptieRoman77 schreef:2e Optie op de Twin-Taketonnie024 schreef:En als ik me auto verkoop zonder Twin-Take ben jij de eerste die ik dan een mail stuur.

Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Haha, Dan word het wel heel makkelijk die Twin-take verkopen,
Dan is het gewoon wie het meeste geld er voor over heeft
Maar heren het is nog lang niet zover
alles op zijn tijd ik heb vanmorgen 4 mails gekregen van dewaalautogroep met 4 golf6 gti's
Ga ze vanavond even allemaal door kijken en wat er in mijn prijsklasse zit natuurlijk
Dan is het gewoon wie het meeste geld er voor over heeft

Maar heren het is nog lang niet zover

Ga ze vanavond even allemaal door kijken en wat er in mijn prijsklasse zit natuurlijk
Groetjes Tonnie