En naar dit soort mensen steek ik mijn hand op daarom kijk ik tegenwoordig beter naar gti's.
Zo jammer dit (persoonlijk).
Denk dat je bedoeld dat het effen een TDI is en effen geen GTI ???Jeffreyvdt schreef:Lees effen mijn titel en doe dat dan effen en dan snap jij het denk ik wel.
Van dat kenteken wil ik zeggen dat mensen dan zien dat dit een nepper is en op de achterkant stond gti erop en ik zwaai niet naar diesels.Herman schreef:Wil hier toch even op reageren. Ten eerste plaats je een foto van iemands auto op internet met het kenteken vol in beeld. Ten tweede zie ik hier een auto met weliswaar een gti look, maar zonder gti logo. Is dat zo erg? En is het nu werkelijk zo'n drama om een keer je hand op te steken naar een tdi rijder? Misschien wel net zo'n liefhebber als jij!? Tja,..
Eensch, maar goed Jeffrey zwaait ook niet als ik in mijn Ka langs rijd, en die rijd nog wel op benzine... Zou hij dan echt naar de auto zelf zwaaien ipv de persoon die erin zit?HansR32 schreef:Ach, ik geef ook wel eens een complimentje aan iemand met een andere auto uit het VAG concern.
Zelf vind ik het ook leuk wanneer iemand mijn auto een complimentje geeft
Ik ga ook niet zwaaien naar mannen die in een wijven auto rijden.Wilcoos schreef:Eensch, maar goed Jeffrey zwaait ook niet als ik in mijn Ka langs rijd, en die rijd nog wel op benzine... Zou hij dan echt naar de auto zelf zwaaien ipv de persoon die erin zit?HansR32 schreef:Ach, ik geef ook wel eens een complimentje aan iemand met een andere auto uit het VAG concern.
..en zo kan het inderdaad dus ook!HansR32 schreef:Ach, ik geef ook wel eens een complimentje aan iemand met een andere auto uit het VAG concern.
Je haalt de woorden uit men mondSpuugemmer schreef:Ik snap heel het probleem niet. Zie het eerder als een compliment. Misschien heeft deze persoon het geld niet voor een gti of rijdt veelste veel kilometers voor een benzine auto maar vind een gti-look wel mooi. Nou dan heeft ie daar serieus geld aan uitgegeven om hem zo te krijgen.
Ik vind het raar eerst het 5 deurs verhaal toen het dsg verhaal nu dit.... Wat is het probleem? Zoveel mensen zoveel keuzes. Kijk in belgie daar rijden verschrikkelijk veel diesels en dat zijn echt meer dan knappen auto's daar is bijna iedereen van dit forum een knuppeltje bij met zijn standaard GTI. Laten we eerlijk zijn een GTI is immers ook maar een midrange model van de golf serie. Zit altijd nog het topmodel r32 of r20 boven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten