witte 30edition bij pon accasion
-
- Type auto: Gti v 30edition
witte 30edition bij pon accasion
Titel zegt al genoeg, kwam hem tegen dus dacht plaats hem op het forum.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mlablrz1vndi
Vind hem persoonlijk vrij "goedkoop"
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mlablrz1vndi
Vind hem persoonlijk vrij "goedkoop"
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: witte 30edition bij pon accasion
Zal wel een foutje geweest zijn want 17k is geen geld voor een ed30
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
Tja leek mijn ook al erg weinig.. Maar zweer je vanacht werdt ik nog doorgelinkt naar deze auto heb alle foto's zitten bekijken en de tekst die er ij stond kon ik lezen.
Hier de link van gaspendaal
http://www.gaspedaal.nl/Volkswagen/Golf ... 007&srt=pr
Hij staat daar nu nog wel.
Hier de link van gaspendaal
http://www.gaspedaal.nl/Volkswagen/Golf ... 007&srt=pr
Hij staat daar nu nog wel.
-
Direct bij pon occasions wezen zoeken net en kom ik toch echt deze auto tegen!
Geloof nooit dat dat voor dat geld kan zo wel zou ik een zoekende van deze site zeker gaan kijken voor dat geld.. Is nog wel uit 2009 ook!!
http://www.ponoccasion.nl/Occasions/hom ... 48691&pn=2
Geloof nooit dat dat voor dat geld kan zo wel zou ik een zoekende van deze site zeker gaan kijken voor dat geld.. Is nog wel uit 2009 ook!!
http://www.ponoccasion.nl/Occasions/hom ... 48691&pn=2
Gezien de km stand vind ik het niet zo'n gekke prijs...
- MkVI Nmgn
Handels prijs is deze auto nog 16k waard dus denk niet dat ze voor €1000
Volledig garantie verlenen van 1 jaar gezien de km stand en normaal zit er minimaal een marge van 3k op een tweedehandse auto van dit bouwjaar dus ik zeg kopen als je een gti zoekt haha want voor 15k heb je hem dan ook wel
Volledig garantie verlenen van 1 jaar gezien de km stand en normaal zit er minimaal een marge van 3k op een tweedehandse auto van dit bouwjaar dus ik zeg kopen als je een gti zoekt haha want voor 15k heb je hem dan ook wel
Groetjes Tonnie
Ik had hem ook al zien staan.
Flink wat kilometers erop, maar ook flink wat opties. Dikke RNS510 erin, DSG, xenon enz.
Ik heb ervaring met Pon-dealer en die is als "zeer goed" te bestempelen.
Hun streven is om hun occassions voor 95% als nieuw uit te leveren (met de kilometerstanden kunnen ze uiteraard niet terug in de tijd
)
Prima after-sale service ook. 1 jaar A-selectie garantie btw, weet niet of dat op alle auto's is, maar ja praten kan altijd toch?
Deze GTI staat er nog wel (wat minder opties en geen ED30):
http://pondealer.nl/occasions/detail/vo ... t-5drs-gti
Flink wat kilometers erop, maar ook flink wat opties. Dikke RNS510 erin, DSG, xenon enz.
Ik heb ervaring met Pon-dealer en die is als "zeer goed" te bestempelen.
Hun streven is om hun occassions voor 95% als nieuw uit te leveren (met de kilometerstanden kunnen ze uiteraard niet terug in de tijd

Prima after-sale service ook. 1 jaar A-selectie garantie btw, weet niet of dat op alle auto's is, maar ja praten kan altijd toch?
Deze GTI staat er nog wel (wat minder opties en geen ED30):
http://pondealer.nl/occasions/detail/vo ... t-5drs-gti

-
Wat houd je tegen om te kijken tonnie?
Zou ik nu nog opzoek zijn naar een ed30 had ik het wel geweten!
Zeg niet dat het deze zou worden maar zou hem zeker mee nemen in mijn overweging.
Knappe prijs en wel de golf vi R motor met dsg!!!! Ik ben al voorzien maar zelf ik heb het hebbe hebbe hebbe gevoel nu lol
Zou ik nu nog opzoek zijn naar een ed30 had ik het wel geweten!
Zeg niet dat het deze zou worden maar zou hem zeker mee nemen in mijn overweging.
Knappe prijs en wel de golf vi R motor met dsg!!!! Ik ben al voorzien maar zelf ik heb het hebbe hebbe hebbe gevoel nu lol
- MkVI Nmgn
Wat mijn tegen houd mijn auto vind ik persoonlijk mooier -.-
En als ik een andere auto koop moet die minimaal een stuk minder gereden hebben de volgende auto gaat rond de 50:000 worden of minder de laatste paar auto's waar ik bij ben geweest is of hij ziet er heel mooi uit op de foto kom je daar heeft die meer krassen als de vloer in de Ikea
En de 2e waar ik geweest ben is meer met koude motor mee getrapt dan dat die aan km's heeft gelopen en de km stand was met 30.000 terug gedraaid daar kwam ik een 2 dagen na het bezichtigen achter door een collega die de vorige eigenaar kende die kocht de auto met 28,000 liet ergens bij een beunhaas grote beurt doen heeft der 30 mee gereden zette de stand terug op 28.000 en reed er mee naar een dealer.
En als ik een andere auto koop moet die minimaal een stuk minder gereden hebben de volgende auto gaat rond de 50:000 worden of minder de laatste paar auto's waar ik bij ben geweest is of hij ziet er heel mooi uit op de foto kom je daar heeft die meer krassen als de vloer in de Ikea
En de 2e waar ik geweest ben is meer met koude motor mee getrapt dan dat die aan km's heeft gelopen en de km stand was met 30.000 terug gedraaid daar kwam ik een 2 dagen na het bezichtigen achter door een collega die de vorige eigenaar kende die kocht de auto met 28,000 liet ergens bij een beunhaas grote beurt doen heeft der 30 mee gereden zette de stand terug op 28.000 en reed er mee naar een dealer.
Groetjes Tonnie
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Van die witte wordt je wel heel stil als Ed30 bezitter. Vraag mij af wie zit te slapen bij PON
Ter vergelijk (is wel het uitsterste uiteraard en NB niet eens een Ed30!): http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=waehccsonpwb
Ter vergelijk (is wel het uitsterste uiteraard en NB niet eens een Ed30!): http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=waehccsonpwb
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Missschien ben ik abuis, maar mis ik niet iets aan de uitlaat?Edition30 schreef:Van die witte wordt je wel heel stil als Ed30 bezitter. Vraag mij af wie zit te slapen bij PON

- HansR32
- Type auto: Golf mk5 R32
Het dubbele pijpje bedoel je...?
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
Dat ja.HansR32 schreef:Het dubbele pijpje bedoel je...?
Hoort dat zo?

- MkVI Nmgn
Hahaha nee dat hoort niet
Beetje jammer dat er zo een auto te koop aangeboden word

Groetjes Tonnie
Daarom.MKV Nmgn schreef:Hahaha nee dat hoort niet![]()
Kheb 10x in mijn ogen gewreven, mijn beeldscherm schoongemaakt en dan nog...."zie ik ut nou goed?"

- Edition30
Die auto is zowiezo een beetje vreemd. Waarom deze aanbieden als een Edition 30, terwijl het op kenteken een 147 kW is (heeft ook een "gewone" GTI bumper).
Gr. Renco
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Tsja, het is niet veel voor een dergelijke ed30. Maar er staan ongemerkt toch wel wat GTI's te koop vind ik. 17950 is een prima prijs. Uiteraard door de hoge KM stand 40.000 per jaar. Dan zou ik ff doorsparen en hier mijn geld op stukslaan. Het is zelfs een Pirelli!
http://www.autotrader.nl/auto/volkswage ... os/#foto-1
http://www.autotrader.nl/auto/volkswage ... os/#foto-1
Hij zou getuned kunnen zijn. Maar de bumper is idd een GTI bumper.Edition30 schreef:Die auto is zowiezo een beetje vreemd. Waarom deze aanbieden als een Edition 30, terwijl het op kenteken een 147 kW is (heeft ook een "gewone" GTI bumper).
Onzorgvuldig (onbetrouwbaar) allemaal, ik zou er met een boog omheen lopen.

- Edition30
Een GTI die getuned is wordt nog geen ED30Crokko schreef:Hij zou getuned kunnen zijn. Maar de bumper is idd een GTI bumper.Edition30 schreef:Die auto is zowiezo een beetje vreemd. Waarom deze aanbieden als een Edition 30, terwijl het op kenteken een 147 kW is (heeft ook een "gewone" GTI bumper).

Gr. Renco
100% eens.Edition30 schreef:Een GTI die getuned is wordt nog geen ED30Crokko schreef:Hij zou getuned kunnen zijn. Maar de bumper is idd een GTI bumper.Edition30 schreef:Die auto is zowiezo een beetje vreemd. Waarom deze aanbieden als een Edition 30, terwijl het op kenteken een 147 kW is (heeft ook een "gewone" GTI bumper).
En 147kw op kenteken, wil niet zeggen dat ie met 147kw rondrijdt

- Edition30
Ooh op die fiets.
Met die 147 kW kan je zien of het een BYD type (o.a. Ed30) is met 169 kW of een "gewone" GTI met 147 kW. Het zegt natuurlijk helemaal niets over het feit of de auto`s dat nog hebben, maar het maakt wel het verschil duidelijk op kenteken tussen een GTI en een GTI Ed30.
Met die 147 kW kan je zien of het een BYD type (o.a. Ed30) is met 169 kW of een "gewone" GTI met 147 kW. Het zegt natuurlijk helemaal niets over het feit of de auto`s dat nog hebben, maar het maakt wel het verschil duidelijk op kenteken tussen een GTI en een GTI Ed30.
Gr. Renco
-
Kan daar inderdaad over mee praten.. Elke keer een tegenvaller als ik bij een auto ging kijken.MKV Nmgn schreef:Wat mijn tegen houd mijn auto vind ik persoonlijk mooier -.-
En echt een heel stuk slechtere staat als de foto's en het verkooppraatje.
Maar denk dat je bij pon occasion er wel van mag uitgaan dat het onderhoud bij gehouden is.
En ik ga liever voor een auto met snelweg kilometers en goed onderhoud.
Maar die prijs wordt ik persoonlijk als ed30 bezitter niet heel vrolijk van!
Mijne is van 2007 met nu rond de 75000km
Maand of 8 geleden en 10000km minder nog 23ruggen voor betaald.
- Edition30
@Dennis
Precies mijn idee. Jou aanschafprijs klopt in verhouding aardig met die van mijn auto. Ik word van de prijs die PON nu hanteert ook niet vrolijk. Ik snap het ook niet, want een GTI (eind 2008 - begin 2009) staat nog te koop voor € 17.000 - € 22.000. Is het dan die hoge km stand van de aangeboden 30, waardoor PON alle vertrouwen in de auto heeft verloren. Ook "normale" GTI`s met hoge km standen worden voor meer aangeboden.
Deze Ed30, zit m.i. aan een normale prijs (al is het wel een particulier).
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mktnohkricsd
Dus, zit men te slapen bij PON, geenvertrouwen in de km stand, of weten ze niet wat ze aanbieden. Ik weet het niet .....
Precies mijn idee. Jou aanschafprijs klopt in verhouding aardig met die van mijn auto. Ik word van de prijs die PON nu hanteert ook niet vrolijk. Ik snap het ook niet, want een GTI (eind 2008 - begin 2009) staat nog te koop voor € 17.000 - € 22.000. Is het dan die hoge km stand van de aangeboden 30, waardoor PON alle vertrouwen in de auto heeft verloren. Ook "normale" GTI`s met hoge km standen worden voor meer aangeboden.
Deze Ed30, zit m.i. aan een normale prijs (al is het wel een particulier).
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mktnohkricsd
Dus, zit men te slapen bij PON, geenvertrouwen in de km stand, of weten ze niet wat ze aanbieden. Ik weet het niet .....

Gr. Renco
Ik denk dat je het iets positiever en zakelijker zou kunnen benaderen.
Als Pon Dealer geen vertrouwen in hun produkten hebben, dan geven ze er geen jaar A-selekt garantie op.
En als tweede: Lage insteek, hoge afzetsnelheid. Die gasten hebben het gewoon heel druk. Dikke omzet dus.
Houdt het maar een tijdje in de gaten, de auto's staan over het algemeen niet al te lang op hun site.
Wat je beter niet kan doen, is de aanschafwaarde (van je eigen auto) gaan vergelijken met de prijzen die je op het internet ziet.
Daar word je toch nooit vrolijk van joh en je wint er ook niets mee.
En nog positiever, voor je het weet heb je er een ED30-member bij op het forum.
Als Pon Dealer geen vertrouwen in hun produkten hebben, dan geven ze er geen jaar A-selekt garantie op.
En als tweede: Lage insteek, hoge afzetsnelheid. Die gasten hebben het gewoon heel druk. Dikke omzet dus.
Houdt het maar een tijdje in de gaten, de auto's staan over het algemeen niet al te lang op hun site.
Wat je beter niet kan doen, is de aanschafwaarde (van je eigen auto) gaan vergelijken met de prijzen die je op het internet ziet.
Daar word je toch nooit vrolijk van joh en je wint er ook niets mee.

En nog positiever, voor je het weet heb je er een ED30-member bij op het forum.