Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MKV Nmgn schreef:Dat is een Flinke klap geweest :O
Was inderdaad een rotklap, op een paar centimeters was mn hele auto in puin geweest. Eergisteren avond vanuit Hilversum de A27, weg werkzaamheden, en reed achter een auto met 70. Deze moest ineens vol uitwijken, ging allemaal zo snel maar zag wel dat hij zijdelings wat raakte, en voor ik het wist moest ik ook vol met mn stuur om en in het ABS.
Staat daar een aanhangwagen op de weg met zon opgeklapt knipperend pijl dat je naar een andere rijbaan moet,maar helaas knipperde deze niet en was totaal niet (ook nog onder een viaduct) verlicht. Echt op een haartje na had ik hem er vol ingeboord, schampte nu met volle snelheid net met mijn spiegel tegen die afzetting aan pffffff
Gti-Mar schreef:Vandaag is even wat plaatjes gemaakt na een was en poetsbeurtje,volgende week de difussor en de spiegelkappen in een carbonlook laten wrappen,ben benieuwd hoe het zal worden,getwijfeld over mijn dak,maar durf het toch niet aan ,wel een setje booskijkers bestelt.
Zijn deze foto's gemaakt onderaan de Hartelbrug? Bij de sluisjes?
Klopt helemaal Spuugemmer,bekend terrein
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Was inderdaad een rotklap, op een paar centimeters was mn hele auto in puin geweest. Eergisteren avond vanuit Hilversum de A27, weg werkzaamheden, en reed achter een auto met 70. Deze moest ineens vol uitwijken, ging allemaal zo snel maar zag wel dat hij zijdelings wat raakte, en voor ik het wist moest ik ook vol met mn stuur om en in het ABS.
Staat daar een aanhangwagen op de weg met zon opgeklapt knipperend pijl dat je naar een andere rijbaan moet,maar helaas knipperde deze niet en was totaal niet (ook nog onder een viaduct) verlicht. Echt op een haartje na had ik hem er vol ingeboord, schampte nu met volle snelheid net met mijn spiegel tegen die afzetting aan pffffff
Dan weet je in iedergeval wie je aansprakelijk kan stellen, succes met het herstel
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Ik heb het een keer mee gemaakt met 150kmph dat ik spiegel tegen spiegel kwam ik kon niet uitwijken omdat ik linkerbaan reed en die gene die rechts reed kwam zonder knipperlichten naar links ik kan je zeggen dat ik me billen even bij elkaar kneep en dat ik dacht dat ik er ook vol in ging
Ik heb de ouwe met een hamer los getikt tenslotte was die toch al beschadigd.
Want met trekken kwam ik er niet ja ik weet het wat een kippen kracht.
De nieuwe heb ik ook met de hamer vast getikt alleen wel met een stukje karton er tussen.
Hij moet wel goed vast zitten zodat niet iemand die hendel opeens in zijn hand heeft.
Heb je het kenteken van je voorganger (getuige).
Als de baakwagen (deels) op de rijstrook stond en zonder verlichting zou ik de beheerder (RWS) aansprakelijk stellen. Of heb je dat al gedaan (doen zij dan nu al moeilijk?). Eventueel via de rechtsbijstandverzekering bij de auto.
Gelukkig ben je eraf gekomen met alleen schade aan je spiegel.
Ik heb de ouwe met een hamer los getikt tenslotte was die toch al beschadigd.
Want met trekken kwam ik er niet ja ik weet het wat een kippen kracht.
De nieuwe heb ik ook met de hamer vast getikt alleen wel met een stukje karton er tussen.
Hij moet wel goed vast zitten zodat niet iemand die hendel opeens in zijn hand heeft.
Bedankt voor de tip! vanmiddag eens kijken en anders zaag ik hem er gewoon af, hij is toch al stuk!
MKV GTI DSG (Klik)| Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
EJ5gti schreef:Gister avond lekker aan het klussen geweest!
in het kader van "weg met die oude zooi"
Hallo milltek!
gelijk maar even het carbon filter weggehaald
Hoe heb je dit gedaan en waar heb je hem gelaten?
Turbolag is there for a reason, it gives you time to put your coffee away in the cupholder.
EJ5gti schreef:Gister avond lekker aan het klussen geweest!
in het kader van "weg met die oude zooi"
Hallo milltek!
gelijk maar even het carbon filter weggehaald
Hoe heb je dit gedaan en waar heb je hem gelaten?
Ik neem aan dat je het carbon filter bedoelt?
Het slangetje van het carbon filter van de retourleiding los klikken en dan de slangenklem van op het carbon filter losmaken en de slang die over blijft op de retourleiding bevestigen en de slangenklem weer naar het einde van de slang schuiven
Heb het filter weggelaten
MKV GTI DSG (Klik)| Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
De auto gewassen en gelijk mijn pedalen weer schoon gemaakt en daarna de motor ruimte schoon gemaakt voor zover ik erbij kon.
En mijn dimlichten vervangen en gelijk de standaard kenteken verlichting vervangen door led.