Ik mis Wehoo!!!

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Ik mis Wehoo!!!

Bericht door NICO! »

Waar ben je nou?
Groeten, Nico
Back@GTI
Type auto: ED35

Re: Ik mis Wehoo!!!

Bericht door Back@GTI »

Het zal toch niet..... zou het dan toch... even kijken op het P......forum :D
Groeten Michel.

--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

meschien op vakantie ??
gerben302JD
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door gerben302JD »

Ik denk dat hij de auto aan het wassen is, :D
en krijgt het zout er niet af. :x

Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

ohja dat zou kunnen dat topic heb ik totaal niet gevolgd .. zoals we in limburg zeggen : hea kriet der meschie dr schiet va haha nee geen idee :D
Mackdennis
Type auto: Gti v 30edition

Bericht door Mackdennis »

Zou wel heel jammer zijn als wehoo niet meer actief lid zou zijn van dit forum
Hij heeft altijd goede info en een eigen mening!
NICO!
Forumeigenaar

Bericht door NICO! »

theo schreef:Naar aanleiding van dit misschien: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 914#p25914
Dat zou jammer en onnodig zijn. Ik snap niet dat meningsverschillen een reden kunnen zijn om te vertrekken. Blijkbaar is er dan meer aan de hand. Maar goed, ik weet nergens van, want mensen die ontevreden zijn melden dat nooit bij mij :mrgreen:
Groeten, Nico
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Het enigste wat er voor gevallen is in dat gesprek daar, en als ik dan mijn excuses aan bied en hij zegt dat die daar niet op zit te wachten dat weet ik het verder ook niet, En als het wel aan mij zal liggen dan wil ik het daar persoonlijk nog wel over spreken want dat is echt niet mijn bedoeling geweest! Ik heb altijd heel veel aan zijn informatie gehad en natuurlijk blijven der altijd meningsverschillen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
RobvR
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35

Bericht door RobvR »

Ik hoop dat Wehoo alleen maar even een adempauze neemt, offline meeleest en het op een bepaald moment weer nodig vindt om zijn kennis met ons te delen!
Groet RobvR
Hagar
Type auto: Golf VII GTI

Bericht door Hagar »

RobvR schreef:...en het op een bepaald moment weer nodig vindt om zijn kennis met ons te delen!
Zou dát z'n drive zijn? :roll:
RobvR

Bericht door RobvR »

Hagar schreef:
RobvR schreef:...en het op een bepaald moment weer nodig vindt om zijn kennis met ons te delen!
Zou dát z'n drive zijn? :roll:
Ik bedoelde dit positief, jij kennelijk niet. Anders laat je niet bewust het eerste gedeelte weg.....

... en de drive hebben om je kennis, met name op forums, te delen, is onnodig om op te merken of je af te vragen. Dat geldt namelijk voor de meeste van ons!
Groet RobvR
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

Werner heeft helaas veel afbeeldingen op zijn dropbox en eigen site verwijderd waardoor hier de afbeeldingen niet meer te zien zijn. Zie bijveelbeeld: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =21&t=1711

Wehoo, ik mis je kennis!
Spuugemmer
Type auto: MK1 GTI

Bericht door Spuugemmer »

Doorgaans is een vraag stellen zo gebeurd. Echter een antwoord geven gaat meestal best ff tijd in zitten, helemaal als je het zo uitgebreid doet als wehoo. Dat zijn manier van benaderen en of schrijven niet iedereen aanspreekt is een heel ander punt maar denk toch wel dat je uit moet gaan van de goede wil van een persoon.

Had mezelf voorgenomen niet te reageren maar om dan ook maar een persoonlijke irritatie aan te geven. De kennis is redelijk schaars hier op het forum. Er wordt veel gecopy-paste van andere buitenlandse forums. Dat is in de basis niet erg alleen als het hier dan wordt neergezet als een vaststaand feit zonder dat de poster enige vorm van ervaring heeft met het geposte vind ik dat best zorg wekkend.
Golf MK1 GTI
Roman77

Bericht door Roman77 »

Spuugemmer schreef:Doorgaans is een vraag stellen zo gebeurd. Echter een antwoord geven gaat meestal best ff tijd in zitten, helemaal als je het zo uitgebreid doet als wehoo. Dat zijn manier van benaderen en of schrijven niet iedereen aanspreekt is een heel ander punt maar denk toch wel dat je uit moet gaan van de goede wil van een persoon.

Had mezelf voorgenomen niet te reageren maar om dan ook maar een persoonlijke irritatie aan te geven. De kennis is redelijk schaars hier op het forum. Er wordt veel gecopy-paste van andere buitenlandse forums. Dat is in de basis niet erg alleen als het hier dan wordt neergezet als een vaststaand feit zonder dat de poster enige vorm van ervaring heeft met het geposte vind ik dat best zorg wekkend.
Amen
NICO!
Forumeigenaar

Bericht door NICO! »

Maar wat is kennis? Berichten op andere fora waarvan gebleken is dat het een oplossing is, is toch ook kennis? Iemand die een keer iets gedaan heeft en het werkt is ook kennis? Of mag kennis alleen van een professional af komen en is het alleen dan iets waard? Dus om te stellen dat de kennis redelijk schaars is hier, is wel wat erg kort door de bocht. Maar dat is jou mening. Maar als er in jouw ogen te weinig kennis is, dan zou juist jij jouw kennis vaker kunnen delen? Jij was/bent toch redelijk een professional?
Groeten, Nico
Spuugemmer

Kennis hoeft zeker niet van een prof af te komen. Er zijn voldoende mensen die hobbymatig met iets bezig zijn en meer kennis hebben dan sommige/ de meeste "profs".
Het probleem met copy-paste is ook niet of het wel of niet werkt. Meer de onderbouwing erachter en werkt iets daadwerkelijk of wil men juist iets dat het werkt omdat het geld/tijd/energie heeft gekost.

Simpel voorbeeld:

Als ik zeg dat met de grote turbo mijn auto op topsnelheid harder loopt dan met de k04 dan is dat makkelijk aan te nemen. 375pk vs. 430 pk en hoger in de toeren het vermogen vasthouden. Dus het zou logisch zijn. Echter blijkt in de praktijk dat ik met de grote turbo niet over de 275 km/u heen gaan terwijl ik met de k04 zonder problemen 300 km/u haalde. Dit is iets waar je alleen door het zelf te ervaren achterkomt niet door het lezen en kopieren op een forum.

Er is al een tijdje een mega discussie gaande over schroefsets. Maar een duidelijk antwoord voor die jongen is er nooit uitgekomen. Terwijl er vrij simpel iets duidelijk gemaakt kan worden als je rustig rijdt is een standaard onderstel veel prettiger en rustiger in het rijden. Op het moment dat je kracht op het onderstel gaat zetten zal je merken dat er met een standaard onderstel onrustig in de auto komt terwijl bij een goede schroefset dan juist rust in de auto komt en deze veel vertrouwder zal aanvoelen en dit ook is! Dit zal je ook merken bij optrekken en remmen. De mate hiervan is dan ook afhankelijk van de set die gekozen wordt en ja duurder is inderdaad beter in dit geval en dan gaat het niet om marginale prijs verschillen maar idd om honderden euro's verschil. Dit prijs verschil is opgebouwd in de kwaliteit van de gebruikte dempers/veren en instelmogelijkheden.

Zo zijn er nog wel een aantal dingen. Die de waarheid benaderen echter toch niet helemaal kloppen. Dit is jammer want hierdoor krijg je veel info op een forum (wat alleen maar goed is) maar deze info mist dan net de essentiele punten van het hoe en waarom. Dat bedoel ik met schaarse kennis. Als ik ergens geen antwoord op weet of denk dat het niet voldoende zal bijdrage naar een oplossing dan laat ik mijn beurt op wat te zeggen gewoon voorbij gaan. Mijn verleden wil ik graag vergeten en laten we het erop houden dat ik wel redelijk wat dingen heb gedaan
Golf MK1 GTI
rabies

Bericht door rabies »

Heeft hier weinig mee te maken maar : waarom wil je je verleden vergeten ?
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Spuugemmer

Omdat ik dat nu niet meer ben.
Golf MK1 GTI
RobvR

Bericht door RobvR »

Spuugemmer schreef:Omdat ik dat nu niet meer ben.
We kunnen eventueel hierover een nieuw topic openen?
Groet RobvR
Hagar

Bericht door Hagar »

RobvR schreef:Ik bedoelde dit positief, jij kennelijk niet...
Dit soort reacties met aannames en negativiteit zou juist een reden kunnen zijn om maar niet te reageren of de handdoek in de ring te gooien. Niet goed voor het forum.
RobvR schreef:...is onnodig om op te merken of je af te vragen. Dat geldt namelijk voor de meeste van ons!
Weer die aanname, dit keer met uitroepteken... Je mag (graag zelfs) een mening hebben, maar maak die niet belangrijker dan die van een ander en praat niet voor "ons" als je daarmee iemand of een groep buiten spel wilt zetten.

Geen idee waarom Wehoo niet meer reageert, maar enige "reflectie" op het forum kan sowieso geen kwaad.
HansR32
Type auto: Golf mk5 R32

Bericht door HansR32 »

Gezellig hier......
Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
NICO!
Forumeigenaar

Bericht door NICO! »

HansR32 schreef:Gezellig hier......
Oh, een beetje discussie mag best. Moet niet te persoonlijk worden, verder geen problemen mee. Woorden op een scherm klinken vaak harder dan dat ze zijn. Komt omdat de persoonlijke interactie ontbreekt. Ik heb wel erger gezien, gelukkig niet hier :mrgreen:
Groeten, Nico
RobvR

Bericht door RobvR »

Hagar schreef:
RobvR schreef:Ik bedoelde dit positief, jij kennelijk niet...
Dit soort reacties met aannames en negativiteit zou juist een reden kunnen zijn om maar niet te reageren of de handdoek in de ring te gooien. Niet goed voor het forum.
RobvR schreef:...is onnodig om op te merken of je af te vragen. Dat geldt namelijk voor de meeste van ons!
Weer die aanname, dit keer met uitroepteken... Je mag (graag zelfs) een mening hebben, maar maak die niet belangrijker dan die van een ander en praat niet voor "ons" als je daarmee iemand of een groep buiten spel wilt zetten.

Geen idee waarom Wehoo niet meer reageert, maar enige "reflectie" op het forum kan sowieso geen kwaad.
Dat is nu net hetgeen mij stoort in jouw reactie's, vaak die negativiteit die je erin legt. Je maakt je zelfs al druk om een uitroepteken. Zou je van mij wat minder mogen doen.
Groet RobvR
Hagar

Bericht door Hagar »

RobvR schreef:Dat is nu net hetgeen mij stoort in jouw reactie's, vaak die negativiteit die je erin legt. Je maakt je zelfs al druk om een uitroepteken. Zou je van mij wat minder mogen doen.
Een advies van jou, dat vind ik nou tof! Hoewel de essentie van mijn berichten je blijkbaar ontgaat ben ik er toch blij mee. Hoezo negatief?
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”