problemen Polo GTI

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: problemen Polo GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

+1

Ik heb als ik Kwaad word echt een zwart beeld en dat heb ik nogal erg snel, Klein voorbeeld Gister met me vriendin en de kleine even naar de Kermis in Nijmegen op de terug weg na de auto loop ik op de stoep al met me lichaam gedraaid na zebra pad en zet me eerste 2 stappen erop en me meisje ziet een auto aankomen die plusminus 50/60 reed dus never nooit meer kon stoppen dus hij wijkt wat uit en ik uit agressieve reactie schop vol tegen zijn auto maar deze meneer stopte niet waarschijnlijk ook beter voor hem want denk dat ik op vuist gegaan was, Want als mijn vriendin de eerste 2 stappen gezet had dan had het heel anders afgelopen omdat ze met de kinderwagen liep maar daar wil ik verder niet over na denken.

Maar laat ons weten hoe dit afloopt ben erg benieuwd wat hun reactie zal zijn,
En het blijft zonde want het is een hele mooie auto! Sterkte ermee
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: problemen Polo GTI

Bericht door NICO! »

Spuugemmer schreef:Ik heb de vervelende eigenschap dat als ik boos ben ik heel rustig word. Probleem is wel als ik over dat punt heen ben er echt geen land meer met me te bezeilen is. Ze hebben vandaag paasshow lekker allemaal onwetende mensjes nieuwe auto's verkopen. Dus scheelt me weer een dag vrij nemen. Ga zo de standaard wielen eronder zetten spullen eruit halen en beide sleutels en kentekenbewijs inleveren.
Ben benieuwd hoe het afloopt.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: problemen Polo GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

en nu ? :roll:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: problemen Polo GTI

Bericht door RobvR »

Wordt tijd dat ze het fatsoenlijk gaan oplossen en dat jij met een normale bloeddruk in je gti mk1 project kan gaan storten.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door JimmyGTI »

:evil:
Spuugemmer schreef:Vandaag naast het inleveren van de auto en aangetekende brief (en mail) gestuurd waarin ik onderbouw waarom ik de koopontbind. Ik werd zojuist teruggebeld door iemand van de dealer. Die duidelijk als enige opdracht heeft meegekregen als je het niet weet zeggen dat we de auto niet terugnemen.

De beste man was het eigenlijk overal wel mee eens maar ze gaan de auto niet terugnemen maar repareren. Zelf weten ze het al niet meer ze wachten nu op PON en de fabriek (dit is een zeer duidelijk punt van onkunde en dus ook iets waardoor ik het vertrouwen er niet meer in heb). Het feit dat ik aangeef dat de auto niet voldoet aan de verwachting en dat ze hun kans hebben gehad ging er niet helemaal bij hem in. Ook hier kwam weer het vooraf geleerde zinnetje: We gaan de auto niet terugnemen. Of wel dit gaat een lange lange weg worden. Waar een bedrijf als Kamsteeg natuurlijk op hoopt dat een kleine consument dan maar door de knieen gaat.

Bloed irritant dus dat je iemand te spreken krijgt die gewoon zegt ja je hebt wel een punt MAAR: we gaan er niets mee doen. Ook en meerdere hints van he zorg op zijn minst als je dan zo nodig stug wil zijn dat er vervangend vervoer is worden afgedaan met of geen reactie of Ja het is garantie maar vervangend vervoer hoort niet bij de garantie. Service.....Nee doen we gewoon niet aan je hebt al betaald dus je kan plat weg doodvallen.
Ze hopen er gewoon op dat je er bij laat...

Hieronder de brief (iets aangepast) welke ik vandaag gestuurd heb:

Afzender
Mama Chris
Adres mama chris

Aan
Dealer
Adresdealer

Betreft: Ontbinding koop vanwege onmogelijkheid tot herstel van het product, subsidiair non-conformiteit van het product.

Hellevoetsluis, 9-4-2012

Geachte heer/mevrouw,

Op 31-8-2011 kocht ik bij u een VW Polo. Het betreft een GTI met kenteken xx-xxx-x. De auto was op dat moment nog geeneens een jaar oud.

De eerste problemen vonden reeds plaats met een niet goed functionerende koppeling.

De auto heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik. Het motorblok loopt met regelmaat slechts op drie van de vier cilinders. De auto loopt onregelmatig, hikt, houdt in en klinkt als een goedkope brommer. In deze toestand zal de auto de voorgeschreven prestaties en/of brandstofverbruik absoluut niet halen. Wij hebben daarop de auto aangeboden voor reparatie.

De auto is naar aanleiding van deze klachten van 30-3-2012 tot en met 3-4-2012 bij u geweest voor reparatie. Deze heeft u niet uitgevoerd. U heeft slechts de bougies vervangen door niet voorgeschreven types in de hoop de klachten te maskeren. Zelfs dat heeft u met deze handelwijze niet weten te bereiken, de auto functioneert nog steeds zeer slecht. Dit is ook op 3-4-2012 direct gemeld. We zouden teruggebeld worden, na zelf nogmaals gebeld te hebben werden we terug gebeld op 4-4-2012 rond 17:30. Met de mededeling dat er niet eerder dan donderdag 12-4-2012 tijd zou zijn om überhaupt naar de problemen te kijken. Deze handelswijze hadden wij niet verwacht van een dealerbedrijf. Door deze handelswijze heeft u een vertrouwensbreuk gecreëerd. Daarnaast heeft u aangetoond het product niet te kunnen of willen repareren. Daarmee is voldaan aan het onmogelijk tot herstel criterium uit wetboek 7.

Omdat de defecten niet verholpen zijn, heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. Hierbij ontbind ik dan ook de koopovereenkomst met betrekking tot de auto. Zie hiervoor onder ander BW 7.22 sub 1a.

Dergelijke fundamentele en hardnekkige motorproblemen horen absoluut niet bij een auto van deze leeftijd. De auto maakt op geen enkele manier de normale verwachtingen waar van een jonge, betrouwbare auto. Subsidiair heb ik het recht de overeenkomst (nogmaals) te ontbinden. Hierbij ontbind ik dan ook (nogmaals) de koopovereenkomst met betrekking tot de auto. Zie hiervoor onder andere BW 7.17 sub 2

De auto, alle sleutels en alle kentekenpapieren zijn reeds in uw bezit. Ik verwacht mijn volledige aankoopbedrag binnen drie dagen terug te ontvangen. Mijn rekeningnummer is xx.xxx.xxxx ten name van MAMA Chris. Het vrijwaringbewijs ontvang ik gaarne op mijn bovengemelde adres.

Ik verzoek u daarnaast vriendelijk een en ander binnen twee weken schriftelijk aan mij te bevestigen.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben,

Behoudens alle rechten en weren,

Met vriendelijke groet,

MAMA Chris

Ik zou hier ook niet goed tegen kunnen denk ik, alleen heb ik wel het voorgevoel dat je hier aan het kortste eind trekt Chris!
Het is niet meer dan normaal dat je morgen gelijk je geld terug op de bank hebt maar ik moet het eerst zien :evil:, ik denk dat ze hier een of andere uitweg zoeken waardoor ze jou auto weer gaan repareren (en daar nog recht toe hebben ook)!

Ik heb mijn auto gekocht bij vd Udenhout in Den Bosch, Ik ''denk'' dat zij dit probleem netjes op zouden lossen (ervaring)! Ik heb ook weleens gehoord dat klantentevredenheid heel hoog staat bij VW, minimaal 90% ofzo??'

In ieder geval succes met de afwikkeling!
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Gijs82
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 mar 2012, 13:28
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Gijs82 »

weet niet of je dit hebt, maar misschien kun je gebruik maken van je rechtsbijstandverzekering?
Golf 5 GTI RED
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: problemen Polo GTI

Bericht door wehoo »

Als het je lukt, neem ik er mijn petje (dat ik nooit draag) voor af. :lol:
Maar realistisch gezien, denk ik dat je geen schijn van kans maakt. 8-)

Je hebt de auto al geruime tijd in je bezit en er ook al kilometers mee gemaakt. Los van het feit dat ie misschien nooit goed gefunctioneerd heeft, zijn ze wel gemaakt en is er tijd verstreken. D.w.z. het product is door jou gebruikt.

Zijn er mankementen en je zit nog in de garantietermijn, heeft de verkopende partij het recht om de gebreken te herstellen. Gebeurt dit niet op de juiste wijze, naar oordeel van de klant, kan die laatste uiteraard in beroep gaan. In 1e instantie bij de hersteller, in dit geval de verkopende partij. In 2e instantie als dit niet tot tevredenheid wordt opgelost, naar de geschillencommissie. Daar is de VW dealer ongetwijfeld bij aangesloten.

Mocht dit laatste er van komen, verwacht ik in het gunstigste geval, als het vertrouwen in deze auto erg geschaad is, (niet het vertrouwen in de verkopende partij; dat is hier niet van toepassing), dat er een oplossing komt waarbij je auto kan worden ingeruild voor een andere, in overeenstemming met de kopende partij. Je zult dan een dag-/waardeprijs krijgen waarbij rekening wordt gehouden dat je de auto een tijd in je bezit hebt gehad. Dat zal niet je aankoopprijs zijn.

Ook zal men er alles aan (moeten) doen om je auto te herstellen en weer te leveren zonder mankementen. Met in meest positieve zin een nieuwe (of gereviseerde ruil-) motor.

Helaas, (maar veel geluk gewenst), zijn dit de kleine lettertjes in het koopcontract. :roll:

Misschien dat het helpt om van verschillende kanten de druk op te voeren naar deze VW dealer, die uiteraard niet blij is met een slechte reklame. Niet direct om hem publiekelijk zwart te maken, dat werkt alleen maar tegen je. De dealer ziet je dan liever gaan dan komen. Daar ben je niet mee gebaat.
Maar je kunt rechtstreeks contact opnemen met VW Wolfsburg AG. Daar is men erg gevoelig voor klachten aan hun producten en zullen van zich uit de importeur benaderen, die wederom de dealer benadert. Pon zelf zal de klacht terug naar de dealer leggen, als je hen direct benadert. Vandaar de stap naar Wolfsburg AG. Nee heb je in deze, ja kun je krijgen. :idea:
Het adres van VW Wolfsburg AG circuleert 'ergens' op dit forum.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: problemen Polo GTI

Bericht door wehoo »

Spuugemmer schreef:Het vertrouwen in de verkopende/herstellende partij is wel geschaad aangezien zij bij een reparatie poging niet gerepareerd hebben maar het probleem hebben geprobeerd te maskeren!
Dat zegt iets over deze partij en hun (on)kunde. Nog niets over het product dat zij geleverd hebben. Alhoewel ze wel garant moeten staan voor het leveren c.q. herstellen van een foutief werkend product.
Spuugemmer schreef:Het is een ontwerpfout in de 1.4 tsi motor.
Dat zeg jij en met jou een aantal artikelen in (ook gerenommeerde) autotijdschriften. Dus daarin sta je niet alleen. Punt is dat VW het niet als een algemene ontwerpfout, of foutieve gebrekkige onderdelen erkend heeft. En deze gevallen afdoet met exemplarische mankementen. En deze ook volgens de garantiebepalingen herstelt.
Spuugemmer schreef:Maar goed nu gaan we maar rustig zitten afwachten..... Meer zit er niet op.
Iig is er ook nog geen reactie over het mogelijke probleem laat staan een oplossing. Ze zijn nu toch al ruim 2 dagen diagnose aan het stellen.
Zover ik begreep/las heb je de auto bij de VW dealer afgegeven met de "boodschap" (per brief achteraf) dat je hem niet meer wilt en je geld terug wil hebben. Als ze dit letterlijk opvolgen, houdt dit in dat ze niet gaan repareren, omdat je daartoe geen opdracht hebt gegeven. Wellicht leggen ze jouw brief voor aan de juridische afdeling en ontvang je een 'nette' brief terug met als antwoord dat men zich houdt aan de garantiebepalingen. D.w.z. je wordt 'uitgenodigd' om een reparatieopdracht te geven. Indien je vertrouwen in deze VW dealer is geschaad, staat het je vrij (je hebt immers 2 jaar garantie op de draaiende onderdelen) om naar een andere VW dealer te gaan.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: problemen Polo GTI

Bericht door wehoo »

Spuugemmer schreef:Nog een leuk puntje (uit BOvag voorwaarden) (geen vervoer lijkt me niet echt een in passende wijze voorzien van!):

GARANTIE
Artikel 15 - Garantie op auto’s en onderdelen/toebehoren
1. Door de garanties vermeld in dit artikel en in artikel 16 worden de wettelijke rechten (waaronder het
recht ingevolge Boek 7 van het BW dat de zaak bij aflevering aan de overeenkomst beantwoordt) die
een koper/opdrachtgever niet handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf uit dien hoofde heeft,
onverlet gelaten. Bij garagebezoek in verband met de garantie bedoeld in dit artikel en in artikel 16
zorgt de verkoper ervoor dat op passende wijze in de vervoersbehoefte van de koper zal worden
voorzien.
Leuk deze artikelen, maar niet dekkend in hetgeen jij ervan verwacht. Namelijk gratis leenauto.
Zie de kleine letters van VW: ze voldoen in deze vervoersbehoefte, maar dit is niet gratis. Wel goedkoper dan het huren van een auto. ;) Vaak worden de "kleine letters" pas achteraf gelezen, terwijl ze voorafgaand aan de koop het belangrijkste zijn.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt en deze VW dealer zich opstelt.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Luca »

Ze gaan zeker nog van alles en nog wat willen vernieuwen en/of uitwisselen om de auto goed te krijgen want de Dealer vind 2x terug met dezelfde klacht natuurlijk niet zo'n probleem. Snap al helemaal niet waarom ze geen vervangend vervoer geven dat is toch wel de minste service die je kan geven. Succes mama chris ;)
Voor mij alvast geen Kamsteeg meer.........

Herinner me nog een Renault Twingo gevalletje van 10 jaar geleden. De Twingo was 12x terug geweest voor spontaan uitvallen en Renault wilde de auto toen ook niet terug nemen. Bij de 13e x heeft de klant toen de Echo (krant) gebeld en een kraan besteld en de Twingo terug op het parkeer dak laten zetten en afscheid genomen. Je had die Twingo moeten zien hangen in die kraan en de krant erbij :lol:
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: problemen Polo GTI

Bericht door wehoo »

Spuugemmer schreef:Je zegt toch 2 posts terug "niet het vertrouwen in de verkopende partij" daar was dit een reactie op
Ik begrijp wel dat je dit zegt. Ik denk alleen als je een betere kans wilt maken, je dit moet scheiden. Of de service van de VW dealer is niet goed t.a.v. je klacht. Of het product is ondeugdelijk. In dat laatste geval is de klachtenafhandeling uiteraard belangrijk, alleen niet doorslaggevend. M.a.w. als je wordt afgewimpeld door de VW dealer zoek je het 'hoger op', namelijk bij VW Wolfsburg AG. Je VW dealer reageert precies zoals ik verwacht had. Hij vergoedt niet en biedt je reparatie aan. De beurt is nu aan jou om te beslissen. Duurt dit te lang, zal de dealer je verzoeken de ongerepareerde auto op te halen. Misschien handig om toch in overleg te blijven en van hen vooraf (evt. schriftelijk) te verlangen hoe ze de auto in goede staat willen brengen. (reparatie, nieuwe onderdelen, overleg met importeur over inruil etc...... )
Succes (met de onderhandelingen). 8-)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: problemen Polo GTI

Bericht door RobvR »

Ik ben wel voorstander van een niet-reguliere aanpak. Dan pas heb je kans op verandering van de stramme opstellingen van autodealers (in dit geval). Met "de grote massa mee" doen er al genoeg. Dat je daarmee meer risico loopt op een minder goed eindresultaat is dan iets waar Chris ook wel rekening mee houdt. Te prijzen is het dat hij voor deze aanpak gaat.

Ik wens Chris en mamaChris veel strijdlustigheid en uiteindelijk succes toe.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Chris5gti »

een collega van me heeft een paar maanden geleden een tt gekocht (oud model) Hij heeft niets als reperaties eraan iedere week is weer wat ander kapot . Word altijd op garantie vervangen maargoed , hij is die auto nu zo zat dat hij heeft gezecht ik breng dat ding terug en wil een andere auto , hij krijgt nu een nieuwere a3 ervoor terug wel met kleinere moter maargoed ... Het is dus wel mogelijk om hem terug te geven en iets met gelijke waarde terug te krijgen (in ieder geval geld of een auto voor dat geld ) .. Ik hoop dat er een goede oplossing komt voor de polo waar je tevreden mee bent Chris .
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: problemen Polo GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

Opgelost of weg gemoffeld?
dat is nog steeds het verschil denk als je een keertje gaat rollen na die update die er gedaan is dat je geen 180paarden meer heb maar eerder rond de 150/160 uitkomt. :roll:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: problemen Polo GTI

Bericht door Spuugemmer »

.
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: problemen Polo GTI

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik heb er ook een setje bobines in de auto liggen en setje bougies ;)
You never know...
Maar heb het alleen in de auto liggen omdat ik op vakantie ga en geen zin heb om te stranden door een bobine die kapot gaat of een bougie :mrgreen: Maar 100km is wel erg weinig! dus geloof niet dat ze de vorige keer vervangen zijn en als dat wel het geval is geloof ik niet dat dat het probleem was.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: problemen Polo GTI

Bericht door wehoo »

Spuugemmer schreef:Ja hoor daar zijn we weer met een update!!!

We zijn inmiddels een week verder nadat ik de auto heb ingeleverd. ................... Maar wel fijn dat ze dus onderschrijven dat op het moment dat ik de koop ontbonden heb het product daadwerkelijk stuk was. Ik krijg een schriftelijke reactie op mijn brief dus daar wachten we nu maar vrolijk op.
Hij is dus gerepareerd en je kunt hem ophalen? Of heb je dat al gedaan? In dat geval maak je zelf de ontbinding van de koop ongedaan.
Je kunt wel raden wat er in hun brief komt te staan.

Wat is er volgens jou dan stuk aan deze auto? Of nadrukkelijker: waar zit de (niet exemplarische) fabricagefout?
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast