Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Deze rit is goed te doen in een dag, ik ging geregeld met de Honda Fireblade met een paar maten naar de ring in een dagje 720 km sturen.
Hoop dat het op een zondag is want moet altijd zaterdag`s werken, zal dan graag mee gaan want het blijft het leukste circuit.
Er is ook altijd heel veel leuks te zien en er staan geen rijen bij de friet tent
Tino uit Duiven
Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
@ Wehoo,wanneer zou er een def.datum kunnen zijn denk je?,onze planning op het werk loopt altijd 2 weken vooruit en zijn nu bij het eerste weekend van Juni beland,zou graag mee willen vandaar mijn vraag
Alvast bedankt,
Marco
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Ik wil eigenlijk ook wel meegaan, ik heb nog niets gepland staan, dus ik laat het gewoon van de anderen afhangen. Dus je hoeft geen rekening met mij te houden, zodra er een definitieve datum is, zeg ik gewoon ja of nee
Gti-Mar schreef:@ Wehoo,wanneer zou er een def.datum kunnen zijn denk je?,onze planning op het werk loopt altijd 2 weken vooruit en zijn nu bij het eerste weekend van Juni beland,zou graag mee willen vandaar mijn vraag
Alvast bedankt,
Marco
Begrijpelijk, vandaar een deadline.
En deze staat op zaterdag 26 mei, het weekend van Pinksteren. Vanaf nu nog anderhalve week bedenktijd.
@alle (mogelijke) deelnemers: jullie zien de datum ontstaan, waarop de meesten willen/kunnen. Op dit moment staat het weekend 14/15 juli als meest favorite, waarbij de meeste stemmen op zondag 15 juli zijn gevallen.
Deadline voor opgave wens datum is zaterdag 26 mei, 20.00 uur.
Maak je keuze als je een voorkeur hebt en wilt uitspreken.
TRAJECTEN VAN HET CIRCUIT Sinds het begin van de bouw in 1925 en in de daarop volgende jaren verwierven de trajecten van de Nordschleife hun reputatie, die van historisch belang is en tot op heden blijft voortbestaan. Hier een uitvoerig overzicht van de ligging van de trajecten en de geschiedenis van hun naamgeving.
link: http://www.nuerburgring.de/nl/ueberuns/ ... ife00.html