Hallo allemaal,
Even heel iets anders. Ik ben op zoek naar een goede stoomreiniger voor het reinigen van mijn huis (o.a. laminaatvloer, tegelvloer badkamer, sanitair e.d.). Ik weet alleen niet of het echt zo goed reinigt (bv. aanslag op tegelvloer verwijderen e.d.). Op internet gezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel merken en types. Uiteraard zoek ik wel een reiniger met een goede/prijskwaliteit verhouding (meer dan +/- € 115,00 wil ik eigenlijk niet uitgeven)
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik hoor graag jullie reacties.
Alvast bedankt.
stoomreiniger
-
- Type auto: Golf 6 GTI
- Verlengsnoer
Re: stoomreiniger
Hi!
Ik heb een jaar of 2 geleden een stoomreiniger aangeschaft welke ik nog wekelijks gebruik. Wij hebben plavuizen op de vloer op de beneden verdieping welke niet te dwijlen zijn ivm strepen etc.. De stoomreiniger doet goed zijn werk, laat geen strepen achter en haalt echt het vuil van de grond. Overigens hebben wij ook meerdere keren het apparaat over onze bank heen gehaald ivm allerlei vlekken!
Ik heb destijds die van mij gekocht na op kieskeurig reviews gelezen te hebben van mensen die ervaring hebben met de producten. Misschien kun jij daar zoeken naar een stoomreiniger in jouw prijs klasse (mocht je dit nog niet gedaan hebben).
Hierbij ook meteen een link naar het model dat ik heb aangeschaft:
http://www.kieskeurig.nl/stoomreiniger/ ... ws/194386/
Ik heb een jaar of 2 geleden een stoomreiniger aangeschaft welke ik nog wekelijks gebruik. Wij hebben plavuizen op de vloer op de beneden verdieping welke niet te dwijlen zijn ivm strepen etc.. De stoomreiniger doet goed zijn werk, laat geen strepen achter en haalt echt het vuil van de grond. Overigens hebben wij ook meerdere keren het apparaat over onze bank heen gehaald ivm allerlei vlekken!
Ik heb destijds die van mij gekocht na op kieskeurig reviews gelezen te hebben van mensen die ervaring hebben met de producten. Misschien kun jij daar zoeken naar een stoomreiniger in jouw prijs klasse (mocht je dit nog niet gedaan hebben).
Hierbij ook meteen een link naar het model dat ik heb aangeschaft:
http://www.kieskeurig.nl/stoomreiniger/ ... ws/194386/
KlouxOne heeft laatst een stoomreiniger aangeschaft. Een karcher als ik het goed heb, en hij is er volgens mij zeer tevreden over!
PM hem even zou ik zeggen
PM hem even zou ik zeggen

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
-
- Type auto: Golf 6 GTI
Thx allemaal. Ik ga me verdiepen in de Karcher stoomreinigers.
Ik heb er ook 1 aangeschaft. Kärchertje SC 2500 C. Prima ding zeg.
Het voordeel van deze is, dat je hem niet hoeft te laten afkoelen om bij te vullen.
Je kunt werkelijk overal voor gebruiken, ideaal.
Het voordeel van deze is, dat je hem niet hoeft te laten afkoelen om bij te vullen.
Je kunt werkelijk overal voor gebruiken, ideaal.