Het resultaat??
Op de rollenbank bij JD Engineering
- Gies
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Op de rollenbank bij JD Engineering
Gewoon omdat het kan wilde ik na de stage 1 chiptuning en het plaatsen van een carbonio airbox toch wel eens weten wat voor cijfers dit oplevert.
Het resultaat??
Het resultaat??
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
- NICO!
- Forumeigenaar
- Berichten: 3581
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
- Type auto: BMW iX3
- Locatie: Flevoland
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Leuke video, wat een geweld he? Ik kan altijd nog zeggen dat ik er bij was!
Groeten, Nico
- 3Edition
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 06 mei 2011, 17:32
- Type auto: Golf GTI
- Locatie: In de polder
- Contacteer:
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Mooi resultaat! Zijn er al resultaten bekend van stage 1 met en zonder carbon airbox?
- superdave
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
- Type auto: GTE
- Locatie: Kop NoordHolland
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Was dat tijdens de meeting?
Was een mooie run.
hoe heb je die waas op je kenteken gekregen?
Was een mooie run.
hoe heb je die waas op je kenteken gekregen?
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
VCDS / VagCom Service Noord Holland
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Hoi Gies,
Mooi resultaat. Wat was de invloed nou van de Carbonio?
Je uitdraai kan je plaatsen i het topic "plaats hier je vermogens uitdraai" http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=20&t=52.
In tegenstelling tot het AW forum heb je hier dan (straks) alle uitdraaien bij elkaar en kan je precies zien wat de verschillen zijn tussen de stages en de modellen.
Mooi resultaat. Wat was de invloed nou van de Carbonio?
Je uitdraai kan je plaatsen i het topic "plaats hier je vermogens uitdraai" http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ?f=20&t=52.
In tegenstelling tot het AW forum heb je hier dan (straks) alle uitdraaien bij elkaar en kan je precies zien wat de verschillen zijn tussen de stages en de modellen.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Gies
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
@Edition30 & 3Edition
Ik gebruik deze optie in PowerDirector 9, Adobe after effects werkte niet zo lekker
Geen idee, ik heb nooit een run gedaan met alleen stage 1.Mooi resultaat. Wat was de invloed nou van de Carbonio?
Weet ik, heb 'm er gelijk vorige week zaterdag al bij gezet.Je uitdraai kan je plaatsen i het topic "plaats hier je vermogens uitdraai"
hoe heb je die waas op je kenteken gekregen?
Ik gebruik deze optie in PowerDirector 9, Adobe after effects werkte niet zo lekker
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Krijg je alle pk's wel goed op de weg. Ik zit er ook aan te denken om dezelfde aanpassingen te doen maar ik ben bang dat de voorkant de hele tijd aan het slippen is 
Hoe zijn jouw ervaringen?
Hoe zijn jouw ervaringen?
- Gies
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 12:33
- Type auto: Golf VI GTI
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Konjo, ik heb tot nu toe nog niet echt alles uit de kast kunnen halen maar daar heb ik in het Nederlandse verkeer ook geen behoefte aan, af en toe een leuke tussensprint sta ik mezelf nog wel toe maar het moet niet te gek worden.Konjo schreef:Krijg je alle pk's wel goed op de weg. Ik zit er ook aan te denken om dezelfde aanpassingen te doen maar ik ben bang dat de voorkant de hele tijd aan het slippen is
Hoe zijn jouw ervaringen?
Het risico is te groot en andere weggebruikers houden er ook geen rekening mee.
Ik ben ook niet het type dat zich laat verleiden tot een sprint op de eerste meters bij een verkeerslicht dus van dat slippen merk ik niet veel maar als ie dan eenmaal rolt is het wel heerlijk om in "S" of manual even door te trekken.
Binnenkort zal ik op een rustige zondagochtend op de Oberhausen straight met Aral Ultimate 102 in de tank eens kijken wat z'n echte mogelijkheden zijn.
Groeten, Gies.
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Golf 6 GTI DSG, Stage 2, Carbonio air intake, Milltek 3 inch turbo-back exhaust >>> 306 Pk / 418 Nm
Re: Op de rollenbank bij JD Engineering
Ok dank je wel,
Nee idd bij elk stoplicht een sprintje doen zit er ook bij gelukkig niet in. En ik zie nu ook dat je een DSG hebt.
Ok laat maar even wat horen als je in Duitsland bent geweest
Nee idd bij elk stoplicht een sprintje doen zit er ook bij gelukkig niet in. En ik zie nu ook dat je een DSG hebt.
Ok laat maar even wat horen als je in Duitsland bent geweest
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten