Sierlijst binnen vervangen

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Dirrruk_GTI

Sierlijst binnen vervangen

Bericht door Dirrruk_GTI »

Afgelopen weekend heeft iemand mijn sierlijst aan de binnenkant van de auto beschadigd(zie foto). Nou heb ik de VW garage gebeld om te vragen wat de kosten zijn om deze te vervangen. Toen ik antwoord kreeg schrok ik eigenlijk wel een beetje van de prijs;
Deurlijst : € 62
Arbeid (€ 108,50 per uur) : € 217
Totaal : € 279

Hij vertelde mij dat het monteren 2 uur nodig hadden, dit lijkt mij erg sterk. Kan ik dit gemakkelijk zelf doen of weet iemand waar het goedkoper is?
Weet iemand waar ik de lijst eventueel goedkoper kan krijgen?
Afbeelding
Gti-Mar
Type auto: Golf MK VI ABT
Contacteer:

Re: Sierlijst binnen vervangen

Bericht door Gti-Mar »

En als je nou gewoon de deurlijst bij de VW dealer koopt(misschien evt op ebay kijken) en hem gewoon zelf erin zet,moeilijk kan het niet wezen en ben je in iedergeval voor € 62,- klaar ;)
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik kan er goedkoper aankomen als je het onderdeel nummer zo weet omdat er nog al wat soorten zijn.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
wehoo

Bericht door wehoo »

Dirrruk_GTI schreef:Hij vertelde mij dat het monteren 2 uur nodig hadden, dit lijkt mij erg sterk. Kan ik dit gemakkelijk zelf doen ]
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In Etka zijn er verschillende onderdeelnummers, gezien de verschillende uitvoeringen en uiteraard prijsverschillen:

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”