RonnyR20 schreef:Daar ben ik ook mee bezig maar wil me nog niet echt lukkenSciroccofrank schreef:geen probleem joh, ik zal de route in de garmin laden...kun je proberen een platgeslagen golf bij te houden in de eiffel...

RonnyR20 schreef:Daar ben ik ook mee bezig maar wil me nog niet echt lukkenSciroccofrank schreef:geen probleem joh, ik zal de route in de garmin laden...kun je proberen een platgeslagen golf bij te houden in de eiffel...
Dat moeten we niet hebben. Zeker niet op een (hopenlijk zonnige) zondag tijdens de vakantieperiode in de Eifel. Bepaalde delen van de route zijn op zon- en feestdagen voor motorrijders gesloten. Er zal zeker controle zijn en de boetes zullen niet mild zijn.Sciroccofrank schreef:.. wanneer de groep breekt mensen niet uit alle macht proberen om gaten dicht te rijden....
Het blijft spannend.Sciroccofrank schreef:3 weeks and counting
Ik rijd ouderwets op je Roadbook want dat uploaden lukt me nietwehoo schreef:Het blijft spannend.Sciroccofrank schreef:3 weeks and counting
Ik werd getipt door een forumlid, dat er in het roadbook t.a.v. enkele coördinaten waarschijnlijk een fout staat.
A.s. donderdag (evt. bij goed weer) een testrit op meetingpoints. We will see.![]()
Zo'n grote groep (als de o.v.b.'ers meegaan) hebben we nog nooit gehad.
Yes..... dus regelmatig wordt de bestuurdersstoel voor de bijrijdersstoel gewisseld.RobvR schreef:Gaat je zoon ook weer mee?
Hoe heet die AppSciroccofrank schreef:Ben er klaar voor.....Garmin is gereed en heb net een app van Porsche op de iPhone gezet....die meet de G-krachten en de topsnelheid (is nog gratis ook)een ring must have....
MKV Nmgn schreef:Hoe heet die AppSciroccofrank schreef:Ben er klaar voor.....Garmin is gereed en heb net een app van Porsche op de iPhone gezet....die meet de G-krachten en de topsnelheid (is nog gratis ook)een ring must have....
In dit geval met een BT verbinding.Sciroccofrank schreef:@wehoo, dat werkt met een canbus kabel oid? Neem je het de 15e mee? Ben wel benieuwd hoe dit er uit ziet in real life
Hetzelfde geldt voor mijJonasV schreef:Ik heb je mijn info afgelopen week gestuurd. Ik neem aan dat dat goed is aangekomen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten