BBS CH024 18"

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Buikschuiver
Type auto: Golf MK5 GTI

BBS CH024 18"

Bericht door Buikschuiver »

Ik heb een nieuw opgemaakt set BBS Ch024 18" te koop

hoogglans zwart gepoedercoat

100% recht en krasvrij

geleverd onder de Audi A3 3.2 S-line als optie

maten:

5x112
18"
7,5j
et54

Heeft nog geen band op gezeten, dus een gloednieuwe set hoepels!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

forumprijs:

Verkocht
Laatst gewijzigd door Buikschuiver op 08 okt 2012, 15:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Golf MK5 GTI '09 / Full options / 19" R Wheels / Force Intake & Dumpvalve / soon more ..
Renekesgti
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: BBS Rockingham 18"

Bericht door Renekesgti »

Ik denk dat het ET 51 is IPV 54. Echte VW Rockinghams zijn namelijk 7.5J x 18 ET51.
2e optie Replica, kan niet lezen wat binnenin staat.
Optie 3, BBS CO of CH. Die ET is volgens mij altijd 48. Net wat verder naar buiten dan VW origineel en groter logo.

Verder een mooie velg. Succes met de verkoop. Als je bovenstaande kan verduidelijken dan is het volledig.
rabies

Bericht door rabies »

Ja ik ben ook benieuwd naar de extra gevraagde info
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Buikschuiver

Ik heb het even nagekeken en inderdaad het is het type Ch024, geleverd onder de Audi 3.2 S-line als optie.
Maar naar mijn weten zijn de velgen identiek, alleen is de Et waarde 54 ipv 51 en hebben ze orgineel een iets donkere afwerking, wat nu niet van toepassing meer is.

mijn fout, ik heb me laten vertellen dat het de rockinghams waren. :roll:

wel even fotos bijgevoegd hoe ze onder een GTI staan in het grijs en orgineel onder de A3

Afbeelding

Afbeelding
Golf MK5 GTI '09 / Full options / 19" R Wheels / Force Intake & Dumpvalve / soon more ..
wehoo

Bericht door wehoo »

Renekesgti schreef:Ik denk dat het ET 51 is IPV 54. Echte VW Rockinghams zijn namelijk 7.5J x 18 ET51.
2e optie Replica, kan niet lezen wat binnenin staat.
Optie 3, BBS CO of CH. Die ET is volgens mij altijd 48. Net wat verder naar buiten dan VW origineel en groter logo.

Verder een mooie velg. Succes met de verkoop. Als je bovenstaande kan verduidelijken dan is het volledig.
Rockinghams 7.5J x 18 ET51 werden geleverd op de Edition 30. In de UK worden deze niet Rockinghams genoemd maar Pescara's. Het zijn echter dezelfde, alleen de benaming is anders. Rockinghams/Pescara's zijn gefabriceerd door BBS.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Buikschuiver

Re: BBS CH024 18"

Inmiddels niet meer in mijn bezit.

Verkocht\
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”