Met pijn in mijn hart........

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
NICO!
Forumeigenaar
Type auto: BMW iX3

Met pijn in mijn hart........

Bericht door NICO! »

En of jullie het geloven of niet, echt met pijn in mijn hart, heb ik Jeffreyvdt de toegang tot dit forum ontnomen. De aanleiding zal ik achterwegen laten, de moderatoren weten wel waarom, maar dit besluit is niet makkelijk genomen. Naast de verwijten en leugens die Jeffrey over mij loopt te vertellen, was hij nu begonnen om zijn posts op dit forum te veranderen in de tekst "verwijderd". Ik noem dat moedwillig het forum verzieken en dat kan ik niet goed vinden.

Ik begrijp dat een aantal mensen die Jeffrey kennen mij dit zeer kwalijk zullen nemen.

Ik zal nogmaals herhalen dat ik absoluut geen hekel heb aan Jeffrey en dat hij heel veel goede dingen heeft gedaan voor dit forum. Maar de gebeurtenissen van de laatste paar weken kan ik niet verklaren en Jeffrey blijft volhouden dat het mijn schuld is en alleen mijn schuld.

Ik laat dit topic open, maar zal het zeker sluiten als het uit de hand dreigt te lopen.

Ik hoop dit niet nogmaals te hoeven doen of mee te maken.

Sorry Jeffrey en zoals ik via pm ook al schreef "het ga je goed".
Groeten, Nico
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Met pijn in mijn hart........

Bericht door Chris5gti »

Hij heeft zeker goede dingen gedaan voor het forum , maar ik vond ook veel acties van hem echt niet kunnen , waar ook geen verklaring of wat dan ook van zijn kant voor kwam . Goed de dingen wat hij over Nico/dit forum heeft verteld ergens anders weet ik niks vanaf . Ben namlijk in geen ander nederlands forum aanwezig . Maar op zich wel een begrijpelijke keuze !!
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Zonder pijn in mijn hart <- :mrgreen:

Bericht door MkVI Nmgn »

@ Nico! Vind sowieso dat je erg geduldig bent geweest * Respect *
want als het aan mij gelegen had was dit al een paar maanden geleden gebeurt,
Ik zeg niet dat ik altijd de beste opmerkingen maak of de slimste maar ik ga niet moedwillig discussies beginnen waar door ik weet dat er mensen geïrriteerd raken, Je moet soms gewoon weten dat beter niet kan reageren en als je dan toch reageert doe het dan met een beetje verstand, En ga niet over persoonlijke dingen beginnen of weet ik veel wat, verder zal die Jeffrey kennende wel alleen maar negativiteit komen over dit forum maar waarschijnlijk zal die ook wel met een korreltje zout genomen worden zoals ik al een tijdje deed.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
kevin78
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door kevin78 »

[quote="NICO!"]En of jullie het geloven of niet, echt met pijn in mijn hart, heb ik Jeffreyvdt de toegang tot dit forum ontnomen. quote]

Ik geloof het niet :)

Jammer dan ..... Maar iemand die dit forum eigenlijk niks vind .Zal ik niet missen.
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Bericht door yal »

Ik dacht meteen 'met pijn in mijn hart' aha , de bmw is verkocht :shock: .

Grt yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
mmrocco
Type auto: Scirocco MK3
Contacteer:

Bericht door mmrocco »

@Nico Heel Vervelend ! Ik heb al een tijdje "meegelezen" en zag het deze kant al wel opgaan. 4/5 mei zou voor mij de druppel zijn geweest.........Sterkte ermee, blijft lastig.
http://www.derijdercentraal.nl DRC = Het sociale netwerk realiteit. Het autorijden weer ongeremd genieten.
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

Nooit gedacht dat het op dit forum tot een ban zou komen.

Heb verder geen mening want ik ken de in-outs niet en wat je hier leest is het topje van een ijsberg. Ik zie dat alleen zaken in de meeting sectie is gewist, dat lag volgens mij al gevoelig.
NICO!
Forumeigenaar

Bericht door NICO! »

theo schreef:Nooit gedacht dat het op dit forum tot een ban zou komen.
Ik ook niet :( :cry:
Groeten, Nico
JonasV
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door JonasV »

Het verbaast me eerlijk gezegd dat het nu pas zo ver is gekomen. Respect voor wat hij heeft gedaan voor het forum en organisatorische dingen.
Van af dag 1 had ik persoonlijk al een vreemd gevoel bij de jongen en zijn reacties en zijn manier van schrijven.
Luca
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Bericht door Luca »

Was een taakstraf niet beter op z'n plaats geweest :lol:
Hij had inderdaad wel is hele aparte uitspraken :roll:
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Edition30
Type auto: Edition 30

Bericht door Edition30 »

Jeffrey is weg en het is jammer dat dit zo heeft moeten lopen. Einde verhaal, streep eronder en weer doorgaan.

Dit topic veranderd nu steeds meer in natrappen (dat kan toch niet bedoeling zijn!). Dus graag een slotje.
Gr. Renco

Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Hagar
Type auto: Golf VII GTI

Bericht door Hagar »

Idd, de aanleiding achterwegen laten en het topic open laten heeft niet veel zin.
rabies

Bericht door rabies »

Mee eens, en hij kan ook er ook niet op antwoorden...
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
wehoo

Bericht door wehoo »

Hagar schreef:Idd, de aanleiding achterwegen laten en het topic open laten heeft niet veel zin.
Ook al staat er dat de aanleiding achterwege wordt gelaten, een verklaring wordt zeker genoemd in de openingspost van dit topic. (Een goed lezer heeft meerdere topics gevolgd en kent een stuk geschiedenis). ;)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
NICO!
Forumeigenaar

Bericht door NICO! »

rabies schreef:Mee eens, en hij kan ook er ook niet op antwoorden...
Als hij het zou willen, heeft hij gewoon mijn emailadres. Die wist hij voorheen ook gewoon te vinden.

Maar misschien is het handiger dit topic te sluiten en dit hele vervelende gebeuren achter ons te laten.
Groeten, Nico
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”