heb nu de rcd510 ingebouwd in een golf gti 2011 met bleutooth
maar moet een navi in dus de rns310 of de rns315 of de rns510
welke kunnen jullie aanraden?
ik zie dat je al een nieuwe voor ongeveer 400eurie heb met gps antenne.
ze ondersteunen alle 3 bluetooth,zit al in me auto,dus alleen stekkertje erin.
als ik er 1 koop met code,kan ik het dan zelf inbouwen,en werkend krijgen?
of moet ik nog langs de vw dealer voor programeren of iets.
iemand ervaring mee,
ik hoor het graag,
gr erik
nu rcd510 maar ombouw naar rns 310/510
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: nu rcd510 maar ombouw naar rns 310/510
Ik ben persoonlijk van de Rns315 de A of B type met Bluetooth module die er al in zit dan deze worden niet snel gestolen dus het is een kwestie van microfoontje leggen en je hebt navigatie,Bluetooth en je kan Sd kaart met mp3's erin doen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Je kan een RNS510 gewoon inbouwen door de stekkers in de radio te plaatsen en code in te geven van de radio. De radio zal dan gewoon werken, echter kunnen instellingen niet overeenkomen met jouw auto (bij mij stond bijvoorbeeld de audio instelling op Dynaudio, waardoor het geluid op mijn standaard volkswagen sound niet mooi klonk). Voor een correcte werking moet de radio dus via vagcom in de auto gecodeerd worden.
Er is een wereld van verschil in werking en mogelijkheden tussen 2 van je genoemde apparaten. Dit komt ook tot uitdrukking in de prijs ervan. Informeer je eens naar de mogelijkheden van alle apparaten. Dan zijn al je volgende vragen waarschijnlijk al beantwoord. Ook je bluetoothvraag, waar je zelf al een oplossing voor denkt te hebben.gti power schreef:heb nu de rcd510 ingebouwd in een golf gti 2011 met bleutooth
maar moet een navi in dus de rns310 of de rns315 of de rns510
welke kunnen jullie aanraden?
ik zie dat je al een nieuwe voor ongeveer 400eurie heb met gps antenne.
ze ondersteunen alle 3 bluetooth,zit al in me auto,dus alleen stekkertje erin.
als ik er 1 koop met code,kan ik het dan zelf inbouwen,en werkend krijgen?
of moet ik nog langs de vw dealer voor programeren of iets.
iemand ervaring mee,
ik hoor het graag,
gr erik
Ook dit forum heeft een zoekfunctie, waarbij je ongetwijfeld veel info zult tegenkomen.
Gr. Wehoo.