Wellicht een evt een 'add-on' die gereden kan worden?

Hmmmm ik heb toen geen rode cirkels gezien, anders was het mij wel opgevallenwehoo schreef:Volgende keer opletten.Sciroccofrank schreef:Heb ik toen gemist.....wehoo schreef: Ik ben van beroep geen bakker. Maar inmiddels wel de vlaaiensponsor. Bij de Ringrit had ik er al 3 meegenomen.![]()
![]()
![]()
Dat kan zeker.... aan het begin en aan het einde.superdave schreef:Is er niet een mogelijkheid om de tour wat langer te maken.... 80km / 2uurtjes is toch voor mij aan de weinige kant.
Wellicht een evt een 'add-on' die gereden kan worden?
Ik zet je erbij ! mbt langere rit is Wehoo zijn idee meschien iets voor je ?JimmyGTI schreef:Klinkt goed! Ik wil mij ook weer ovb aanmelden. En inderdaad mag hij van mij ook wel wat langer
Staat genoteerdgolfje44 schreef:mijn vriendin mag je bij mij erbij schrijven![]()
ze wilde ook graag met mij mee om eens te kijken hoe dat nu werkt zo'n toerrit
Chris5gti schreef: @Tonnie : Heb je nog meer vw's dan![]()
Toppie, maaruh heb je ook rode pijlen op het wegdek aangebracht? Of is dit alleen voor de foto'sChris5gti schreef:NIEUWE INFOS IN DE OPENINGSPOST!!
Sciroccofrank schreef:Toppie, maaruh heb je ook rode pijlen op het wegdek aangebracht? Of is dit alleen voor de foto'sChris5gti schreef:NIEUWE INFOS IN DE OPENINGSPOST!!![]()
+1Chris5gti schreef:Sciroccofrank schreef:Toppie, maaruh heb je ook rode pijlen op het wegdek aangebracht? Of is dit alleen voor de foto'sChris5gti schreef:NIEUWE INFOS IN DE OPENINGSPOST!!![]()
Ik zal morgen nog effe langs rijden met wat spuitbussen dan pas ik het daar ter plekke nog effe aan![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten