Knutsel ze nog even!

Hey frank bedankt,FrankeED30 schreef:He Tonnie, mooie wagen! gelijk de velgen eronder, staat super goed, ik zal de kleur ook zo laten.
Knutsel ze nog even!

Dankjewel,Girlzdad schreef:Netjes man.
Je bent goed bezig.

Staffpride deed even een belletje naar de jongen waar de Bordnet Module vandaan kwam en die zei dat die voor €20,- de module zo zou coderen dat de deuren weer op slot gaan, Na dat we dat uur al vergooid hadden zei ik dat we beter die jongen het konden laten doen omdat die ook een weerstand ergens tussen had moeten solderen anders kon je sowieso de deuren niet coderen na een beetje geheimzinnig doen met coderen deed me vergrendeling het weer toen zijn we terug gereden na het huis van Staffpride en zijn we begonnen met updaten van de 510 eerst 2x software erop gezet en toen de kaarten en vrijschakeling zodat ik dvd kan kijken onder het rijden ( me zoontje dan
 Staffpride deed even een belletje naar de jongen waar de Bordnet Module vandaan kwam en die zei dat die voor €20,- de module zo zou coderen dat de deuren weer op slot gaan, Na dat we dat uur al vergooid hadden zei ik dat we beter die jongen het konden laten doen omdat die ook een weerstand ergens tussen had moeten solderen anders kon je sowieso de deuren niet coderen na een beetje geheimzinnig doen met coderen deed me vergrendeling het weer toen zijn we terug gereden na het huis van Staffpride en zijn we begonnen met updaten van de 510 eerst 2x software erop gezet en toen de kaarten en vrijschakeling zodat ik dvd kan kijken onder het rijden ( me zoontje dan   ) Na enkele uren beetje kletsen en doen stond alles op de 510 en ben ik terug gereden na huis met Xenon die wat hoog stonden omdat we geen afstel apparaat tot onze beschikking hadden om de xenon in basis stand af te stellen maar dit word maandag geregeld op mijn werk en Dinsdag de LED achterlichten erin dan is het plaatje compleet.
 ) Na enkele uren beetje kletsen en doen stond alles op de 510 en ben ik terug gereden na huis met Xenon die wat hoog stonden omdat we geen afstel apparaat tot onze beschikking hadden om de xenon in basis stand af te stellen maar dit word maandag geregeld op mijn werk en Dinsdag de LED achterlichten erin dan is het plaatje compleet.

maar ziet er top uit
 maar ziet er top uit  

Het was zeker een flinke klus maar het resultaat is er dan ook.Tino schreef:Aardig wat werk geweest met drie manmaar ziet er top uit

Tino
Nee heb ik nog niet maar dat gaat wel komen gewoon rustig aan zoeken op de auto sloperij of als iemand anders een bumper weet met sproeiers dan hoor ik het graag.Luca schreef:Ziet er zeker goed uit, heb je ook koplampsproeiers ???
LIEFHEBBERSRaymond schreef:Zie hier de liefhebber bezig...

.
.
+1NICO! schreef:Staff en Kloux zijn toppers! Jij natuurlijk ook Tonnie!

, maar dat weten we nu ook weer hoe dat zit
 , maar dat weten we nu ook weer hoe dat zit  

Je had me moeten zien zitten gister op de terug wegstaffpride schreef: Heb je op de terugweg ook nog een goed gesprek gehad met je rns?

erg mooi zo!
 erg mooi zo!Nee heb ik nog niet maar dat gaat wel komen gewoon rustig aan zoeken op de auto sloperij of als iemand anders een bumper weet met sproeiers dan hoor ik het graag.Luca schreef:Ziet er zeker goed uit, heb je ook koplampsproeiers ???

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten