Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Race Eend
Berichten: 1327 Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:
Bericht
door Race Eend » 28 jul 2012, 09:23
@ Bertus
Dit is beter te zien:
Koreaan
Berichten: 269 Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland
Bericht
door Koreaan » 28 jul 2012, 09:51
Race Eend schreef: @ Bertus
Dit is beter te zien:
Mooie waardes Bertus
sitechris
Berichten: 1104 Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:
Bericht
door sitechris » 29 jul 2012, 22:15
Het valt me op dat al die GTI 6 grafieken zo mooi vlak zijn. Weinig hikjes, schommelingen en dat soort zaken.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
staffpride
Berichten: 2711 Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:
Bericht
door staffpride » 30 jul 2012, 00:34
Renekesgti schreef: @Staffpride, welke brandstof zat er in bij het afstellen? alleen 98 of nog restanten 102?
René
Ik rij altijd op Bp 98, kan hier in de buurt niks beters krijgen helaas
Toevallig heb ik afgelopen donderdag aral 102 kunnen tanken
. We zijn met de familie een dagje naar moviepark germany geweest
MVG EM Services
xavier gti
Berichten: 314 Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
Type auto: golf 6 gti dsg
Locatie: ghent
Bericht
door xavier gti » 31 jul 2012, 18:26
vraagje wat is nu het verschil tussen din eng en whp ,
maw welke is de meest gebruikte of geeikte ?
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
staffpride
Berichten: 2711 Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:
Bericht
door staffpride » 31 jul 2012, 18:34
X.M.T schreef: vraagje wat is nu het verschil tussen din eng en whp ,
maw welke is de meest gebruikte of geeikte ?
din whp(
W heels
H orse
P ower) = de pk's aan je wielen
din eng (engine) = de pk's aan de krukas (deze zijn omgerekend met een formule vanaf je din whp)
De fabrieksopgave van een auto zijn altijd krukas pk's. In dit geval dus din eng
MVG EM Services
Edition30
Berichten: 2663 Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland
Bericht
door Edition30 » 31 jul 2012, 19:04
staffpride schreef: X.M.T schreef: vraagje wat is nu het verschil tussen din eng en whp ,
maw welke is de meest gebruikte of geeikte ?
din whp(
W heels
H orse
P ower) = de pk's aan je wielen
din eng (engine) = de pk's aan de krukas (deze zijn omgerekend met een formule vanaf je din whp)
De fabrieksopgave van een auto zijn altijd krukas pk's. In dit geval dus din eng
Bij sommige rollenbanken wordt een vaste formule gehanteerd voor b.v voorwiel- auto`s, achterwiel- en vierwielaangedreven auto`s. Bij JD wordt het wrijfingsverlies bepaald (aan de hand van het uitrollen). Met dit wrijfingsverlies worden dan de pk`s aan de krukas berekend.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
xavier gti
Berichten: 314 Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
Type auto: golf 6 gti dsg
Locatie: ghent
Bericht
door xavier gti » 01 aug 2012, 18:35
heel duidelijk nu , bedankt !
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
misterxenon
Bericht
door misterxenon » 02 aug 2012, 23:18
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3577 Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland
Bericht
door NICO! » 03 aug 2012, 11:41
En hoe was de uitdraai met ZIP?
Voel je veel verschil?
Groeten, Nico
Konjo
Berichten: 139 Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:29
Type auto: Golf GTI MK6
Bericht
door Konjo » 15 sep 2012, 11:58
Vanmorgen even naar JD geweest voor een uitdraai van mijn standaard GTI VI.
Het resultaat mocht er zijn met 98.
Wesley'sGTI
Berichten: 95 Lid geworden op: 01 aug 2012, 15:22
Type auto: Golf MK4 GTI
Locatie: Ommen
Bericht
door Wesley'sGTI » 15 sep 2012, 15:42
hier mijn uitdraai toen ik de gti kocht
GOLF MK4 1.8 20VT +- 240PK 380Nm
Golddigger
Berichten: 166 Lid geworden op: 17 sep 2012, 20:44
Type auto: Passat R36
Locatie: Limburg
Bericht
door Golddigger » 17 sep 2012, 22:17
m.v.g. raymond
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk /541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler
Passat R36 2009 335pk /400nm
Mackdennis
Berichten: 1325 Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem
Bericht
door Mackdennis » 17 sep 2012, 23:09
Golddigger schreef:
m.v.g. raymond
WTF!!!
Wat zijn de specs van dit kanon?
erg dik!!!
BASK04
Berichten: 434 Lid geworden op: 18 jun 2011, 16:39
Bericht
door BASK04 » 18 sep 2012, 00:47
vrijdag ook even bij jd geweest
er werd een diesel binnengebracht in de vorm van een
3.0 TDI bi turbo
alleen software aanpassing
markt stuurde me al de resultaten maar misschien is het
mooi om eens te vergelijken met onze gti s hier
als mark eens de uitdraai hier kan plaatsen
Golddigger
Berichten: 166 Lid geworden op: 17 sep 2012, 20:44
Type auto: Passat R36
Locatie: Limburg
Bericht
door Golddigger » 18 sep 2012, 17:48
de specs zijn
Opgeboorde 2.0tfsi motor 2de overmaat
-je-pistons
-h-profiel drijdstangen
-acl race lagerset
-apr intercooler
-custom intercooler buizen set
-forge divertervalve
-forge catchtank kit
-forge koelwaterslangen
-hpfp upgrade kit
-lpfp upgrade kit
-rs4 injectoren
-K&N luchtinlaat aangepast voor oversize luchtfilter (104mm)
-Garrett gt3076r .86ar
-Large bore uitlaat systeem met custom 100cel racecat (miltech)
-golf 6 r20 remmen voor met zimmerman sportschijven en ds2500 remblokken
-powerflex onderstel
-kw v1 schroefset
-AEM airfuel en boost meter
-Staalflex remleidingen rondom
-JD-custom chip op maat
-DSG stage 3 chip
-speciale DSG race koppelings set
-Vossen wheels 8.5jx19
kan zijn dat ik iets over het hoofd zie maar dan heb je in ieder geval wat info
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk /541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler
Passat R36 2009 335pk /400nm
BND
Berichten: 453 Lid geworden op: 01 jan 2012, 18:09
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: West-Vlaanderen
Bericht
door BND » 18 sep 2012, 17:53
Golddigger schreef: de specs zijn
Opgeboorde 2.0tfsi motor 2de overmaat
-je-pistons
-h-profiel drijdstangen
-acl race lagerset
-apr intercooler
-custom intercooler buizen set
-forge divertervalve
-forge catchtank kit
-forge koelwaterslangen
-hpfp upgrade kit
-lpfp upgrade kit
-rs4 injectoren
-K&N luchtinlaat aangepast voor oversize luchtfilter (104mm)
-Garrett gt3076r .86ar
-Large bore uitlaat systeem met custom 100cel racecat (miltech)
-golf 6 r20 remmen voor met zimmerman sportschijven en ds2500 remblokken
-powerflex onderstel
-kw v1 schroefset
-AEM airfuel en boost meter
-Staalflex remleidingen rondom
-JD-custom chip op maat
-DSG stage 3 chip
-speciale DSG race koppelings set
-Vossen wheels 8.5jx19
kan zijn dat ik iets over het hoofd zie maar dan heb je in ieder geval wat info
Dat zijn aardige mods kerel, succes met de bolide!
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
s3.
Berichten: 307 Lid geworden op: 27 aug 2012, 21:14
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Tilburg
Bericht
door s3. » 18 sep 2012, 22:27
Wow en wat kost zo'n hobby? Zeer benieuwd naar!
KlouxOne
Berichten: 1502 Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05
Bericht
door KlouxOne » 19 sep 2012, 12:48
Denk dat je zo 20K verder bent met alleen het motor gedeelte.
fraai spul
Golddigger
Berichten: 166 Lid geworden op: 17 sep 2012, 20:44
Type auto: Passat R36
Locatie: Limburg
Bericht
door Golddigger » 19 sep 2012, 18:03
je kan een schatting maken als je op de site van jd kijkt bij de stages .. maar het zijn idd veel overuurtjes draaien op t werk..
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk /541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler
Passat R36 2009 335pk /400nm
BASK04
Berichten: 434 Lid geworden op: 18 jun 2011, 16:39
Bericht
door BASK04 » 20 sep 2012, 14:21
En of t nou veel sneller is betwijfel ik.
Graag n x tegen sporten.
KlouxOne
Berichten: 1502 Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05
Bericht
door KlouxOne » 20 sep 2012, 14:32
BASK04 schreef: En of t nou veel sneller is betwijfel ik.
Graag n x tegen sporten.
Sneller dan wat? een ed30 met stage II en een brandstof pomp mod?
Vince82
Berichten: 694 Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland
Bericht
door Vince82 » 20 sep 2012, 14:51
100pk en 60nm meer tov een ED30 stage II, dat zal vooral tijdens de tussensprints wel goed te merken zijn. 0-100 zal niet veel verschil inzitten door tractie problemen.
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
Golddigger
Berichten: 166 Lid geworden op: 17 sep 2012, 20:44
Type auto: Passat R36
Locatie: Limburg
Bericht
door Golddigger » 20 sep 2012, 18:21
mijn ed30 was eerst ook stage 3 voordat die volledig getuned werd.. maar ik geloof je op je woord dat je mij bijhoud.. jij kent je auto natuurlijk beter dan mij.. respect voor je ed30 ..
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk /541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler
Passat R36 2009 335pk /400nm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten