Heren,
ik heb zojuist even naar Lynx cardesign gebeld en het verhaal bij Raymon neergelegd,hij staat hier positief tegenover en ik heb met hem het volgende afgesproken:
Ik heb hem de wensen gemaild,met daarbij wat plaatjes van de gt 80,90 en 100 mm miltek look eindtips,hij gaat daar naar kijken of hij die kan bestellen en wat ze kosten.
Verder gaat hij ook naar 2 andere eindtips kijken en daar een prijs voor maken,zeg maar wat ik er nu onder heb hangen)
Verder heb ik gevraagd wat de capaciteit is op een dag,hij gaf aan dat 5 a 6 auto's het max is,gezien hij per auto een uurtje bezig is,denk dat het leuk is om te kijken of er een zaterdag voor gepland kan worden.
voor alsnog hebben de volgende personen in iedergeval gereageerd en enkele ook aangegeven wat ze erop zouden willen hebben,hierbij de volgende gegevens die ik uit dit topic heb weten te halen.
Erik gti_Golf 6: GT 90 mm eindtips
Mkv-Nmg_ Golf 6: GT 100 mm eindtips
BZB_ Golf 6: Gt 100 mm eindtips(Miltek look)
Timvgti_ Golf 5: GT 80 mm
Renekesgti-Golf 6
Misterxenon_Golf 6: 100 mm eindtips
Meik_ Golf 6
ExXx_ Golf 6: 100 mm eindtips
Wanneer ik respons heb gehad van Lynx cardesign met de mogelijkheden zal ik deze hier plaatsen,ga er wel vanuit dat degene die zich opgeven ook daadwerkelijk komen,en niet op het laatst afzeggen of niet komen opdagen
Hoop dat de mensen die nog niet hebben gereageerd,dit alsnog doen wanneer we ook weten wat de mogelijkheden zijn.