Ik heb trouwens 100 maal in diezelfde handleiding gekeken om tyrepressure te resetten in mijn handschoenenkastje....ik voelde mezelf steeds dommer worden....lukte me echt niet.
Genoeg ergernis om hem misschien weer bij mijn DSG (te laten) monteren

dat ding is nog dikker als van een vliegtuig, zo gaat t ook primastaffpride schreef:bzb schreef:Elke keer die verborgen opties op m'n auto
Nou ja verborgen... Ze staan ook in je gebruikshandleiding![]()
-Je weet wel, zo'n boekje wat ze ook wel eens bij tv's en ander soort elektronische apparatuur doen.
-Je weet wel, zo'n boekje waar je dan uiteindelijk in kijkt als je al heel de middag met iets aan het kutten ben geweest en het niet lukt.
-Je weet wel, zo'n boekje wat toch eigenlijk best wel handig is om eens door te lezen.
Zo'n boekje dus![]()
![]()
![]()
bzb schreef:
dat ding is nog dikker als van een vliegtuig, zo gaat t ook prima
staffpride schreef:bzb schreef:Elke keer die verborgen opties op m'n auto
Nou ja verborgen... Ze staan ook in je gebruikshandleiding![]()
-Je weet wel, zo'n boekje wat ze ook wel eens bij tv's en ander soort elektronische apparatuur doen.
-Je weet wel, zo'n boekje waar je dan uiteindelijk in kijkt als je al heel de middag met iets aan het kutten ben geweest en het niet lukt.
-Je weet wel, zo'n boekje wat toch eigenlijk best wel handig is om eens door te lezen.
Zo'n boekje dus![]()
![]()
![]()
hahaha, geeft vaak wel de juiste antwoordenErikGTI schreef:RTFM.....ach so...![]()
staffpride schreef:hahaha, geeft vaak wel de juiste antwoordenErikGTI schreef:RTFM.....ach so...![]()
![]()
wat betreft je bandenspanning resetten------> knopje ingedrukt houden tot je een piep hoort![]()
ErikGTI schreef:staffpride schreef:hahaha, geeft vaak wel de juiste antwoordenErikGTI schreef:RTFM.....ach so...![]()
![]()
wat betreft je bandenspanning resetten------> knopje ingedrukt houden tot je een piep hoort![]()
Ja nogal wiedus......maar nu het knoppie vinden in een handschoenenkastje...echt geweldig gebruikersonvriendelijk zeg..... Met diezelfde handleiding erbij DUS....
Edit...ik lees nu terug dat ik me mogelijk verkeerd uitdruk...mijn moeite lag in het vinden van het knoppie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten