Wel erg off-topic maar Erwin is gelukkig de topic starter....

Zeker welErikGTI schreef:Hey Tonnie, jij lust geen whisky.......
In mijn topic mag je zo offtopic gaan als je zelf wilErikGTI schreef:Hey Tonnie, jij lust geen whisky.......
MkVI Nmgn schreef:Zeker welErikGTI schreef:Hey Tonnie, jij lust geen whisky.......
Wel erg off-topic maar Erwin is gelukkig de topic starter....![]()
Waar ben nog Erwin en Maurice nog een fles bacardi razz schuldig
Ik pak de Honden mand welstaffpride schreef:MkVI Nmgn schreef:Zeker welErikGTI schreef:Hey Tonnie, jij lust geen whisky.......
Wel erg off-topic maar Erwin is gelukkig de topic starter....![]()
Waar ben nog Erwin en Maurice nog een fles bacardi razz schuldig
Denk dat we het niet gaan redden met 1 fles, verwacht dat je een hotelletje in de buurt moet nemen dan hahaha
weet je het zeker hahahahaMkVI Nmgn schreef:
Ik pak de Honden mand wel
Als hij je al te woord wil staan die praatjesmaker.............. Hij lulde zichzelf gewoon klem met zijn leugens. Lag er zo dik bovenop.......... Gelukkig heb ik mijn woordje meestal ook wel klaar, maar s geen manier van zaken doen zo.yal schreef:Die Steef van XT ook , wij hadden ook een probleempje.
Was een foutje v/d fabrikant , kon XT niets aan doen.
Is uiteindelijk opgelost maar de manier waarop , meneer 'de klant' meermaals te woord stond , was dusdanig dat ik er nooooit meer kom![]()
Ook al is het gratis , mij zie je niet meer in die toko.
Ja dat proberen zou idd het handigst zijn lijkt me, maar ja het is helaas niet aan mij om te beslissen of er even een andere catback op kan om te proberen.GolfL schreef:Ai! dat is erg zuur Erwin!
Kan je niet "gewoon" proberen of je met een andere catback hetzelfde hebt? Kans zit dus groot dat het daar zit als ik jou verhaal begrijp.
Heb het gezien bij deze, de verkleuring komt wel eens vaker voor, dat is opzich niet zo heel gek.staffpride schreef:
Was vandaag te laat thuis, maar morgen maar eens met JD (mark) overleggen hoe verder te handelen.
Ik begrijp wat je wil zeggenErikGTI schreef:Het lijkt alsof hij bij het te hete plekkie in de bocht ook (te) heet is geworden....en ja ik roep ook maar wat![]()
Ik denk dat hij bij een haakse bocht ondanks de flow toch altijd meer weerstand heeft dus daar meer warmte ontwikkeld misschien pakt hij daarom die kant van de demper ook mee....maar of dat allemaal kwaad kan is een heel amder verhaal.
In ieder geval succes.....
Race Eend schreef:Heb het gezien bij deze, de verkleuring komt wel eens vaker voor, dat is opzich niet zo heel gek.staffpride schreef:
Was vandaag te laat thuis, maar morgen maar eens met JD (mark) overleggen hoe verder te handelen.
Wel zwaar balen dat het niets uit maakt, maar goed dat hadden we allang gedacht met zijn allen, dus het viel te verwachten.
Morgen is het erg druk op de zaak, dus bel ajb zo laat mogelijk als je belt.
In mijn ogen moet milltek gewoon de catback vernieuwen en nu zeker nu het zo lang geduurd heeft en de verkeerde conclusies hebben getrokken.
Wat zeiden ze bij XT?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast