Welk alarmsysteem? Klasse 3

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Ron_VAG
Type auto: Up GTI

Welk alarmsysteem? Klasse 3

Bericht door Ron_VAG »

Na het lezen van een aantal "doemverhalen" qua inbraken in de GTI's ga ik me toch orienteren op een alarmsysteem. Momenteel zit er namelijk geen alarm in mijn GTI.

Niet dat een alarm een eventuele diefstal/inbraak voorkomen kan worden, maar nu heb ik niets en dat is vragen om problemen.

Ik zit momenteel te kijken naar een Defa DVS90 klasse 3 systeem, om deze eventueel zelf in te bouwen. Is dit wat? Dit systeem kun je met je originele afstandsbediening aansturen, voor mij is dit feit een vereiste, want ik heb geen zin om met nog een extra zender aan je sleutelbos het systeem te moeten de-/activeren.

Zijn er alternatieven?
2014 Audi A6 Avant 2.0 TFSI Sport Edition
2016 Audi TTS Roadster 2.0 TFSI
2018 VW Up! GTI
Verlengsnoer

Re: Welk alarmsysteem? Klasse 3

Bericht door Verlengsnoer »

Een alarm is inderdaad geen overbodige luxe. Ik heb die van mij laten inbouwen bij xt in poeldijk...
Weet zo uit mijn hoofd niet welk klasse 3 alarm ingebouwd is. Ik zal dit later hier posten.

Werkt trouwens op mijn originele cv / sleutel...
Laatst gewijzigd door Verlengsnoer op 21 mei 2012, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Timvgti

Bericht door Timvgti »

Ronnie,

Als je van plan bent hier geld in te investeren adviseer ik toch een BEARLOCK ipv een (uitbreiding op je) alarmsysteem.
Beroepshalve weet ik hoe elk alarm, ook klasse 4 en 5 met track&trace te beïnvloeden/omzeilen zijn en heb elke dag met weggenomen personenauto's te maken, in alle klassen en met velerlei alarm systemen en gps trackers/meldkamers die uiteindelijk geen bruikbare info hebben.
Een Bearlock, een eigen geplaatste gps Tracker (zonder duur meldkamer abbo), een valse obd poort, een ondbroken benzinepomp, etc zijn de beste stappen de je kan zetten!
Ik heb nog meer tips/aanpassingen maar daar kan je per pb naar vragen.
rieshammer
Type auto: Golf GTI 6

Bericht door rieshammer »

Timvgti schreef:Ronnie,

Als je van plan bent hier geld in te investeren adviseer ik toch een BEARLOCK ipv een (uitbreiding op je) alarmsysteem.
Beroepshalve weet ik hoe elk alarm, ook klasse 4 en 5 met track&trace te beïnvloeden/omzeilen zijn en heb elke dag met weggenomen personenauto's te maken, in alle klassen en met velerlei alarm systemen en gps trackers/meldkamers die uiteindelijk geen bruikbare info hebben.
Een Bearlock, een eigen geplaatste gps Tracker (zonder duur meldkamer abbo), een valse obd poort, een ondbroken benzinepomp, etc zijn de beste stappen de je kan zetten!
Ik heb nog meer tips/aanpassingen maar daar kan je per pb naar vragen.
Timvgti schreef:Ronnie,

Hoi Timvgti,
Ik ben geinterseerd in allerlei werkende beveiligingsmaatregelen. In vorige auto een texalarm kl.3 met comfortschakeling. Na enkele jaren problemen dat ramen plots open gingen en op 75% open bleven. Leverancier texalarm was niet meer, toch nog opgestuurd enkele keren voordat het weer werkte. Niet echt iets om "levenslang" op te vertrouwen.

Kun je die adviezen geven ?
Wat bedoel je met "per pb naar vragen"?
GTI mk6 DSG 2009 | zwart | 2.0 295,8pk 426,8Nm | K&N inlegfilter | Katmod | JDstage 1 DSG | JDstage 2 motorsoftware | BPultimate 98 | 18" tam detroit
GTI mk1 1981 | zilvermetallic | 1.6 110pk 140Nm | origineel | 13" vial | familiebezit: '1e' eigenaar
Totaal 567pk 406Nm gti power ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”