rns 510c

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
juventus
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 apr 2011, 15:27
Type auto: golf MK7 R
Locatie: limburg,belgie

rns 510c

Bericht door juventus »

heren

heb een originele rns 510C bj 2010 geplaatst in mijn golf v gti 2008
maar er is een probleem als ik het via mijn kufatec plaatst gaan alleen mijn achterste boxen,haal ik die er tussen uit dan werkt die heel normaal plus als ik DE radio uit zet hoe moet ik het uitleggen alsof er een ventiltie die je hoort na het uitzetten van de radio
wie heeft er een uitleg voor!
alvast bedankt

gr.david
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: rns 510c

Bericht door KlouxOne »

juventus schreef:heren

heb een originele rns 510C bj 2010 geplaatst in mijn golf v gti 2008
maar er is een probleem als ik het via mijn kufatec plaatst gaan alleen mijn achterste boxen,haal ik die er tussen uit dan werkt die heel normaal plus als ik DE radio uit zet hoe moet ik het uitleggen alsof er een ventiltie die je hoort na het uitzetten van de radio
wie heeft er een uitleg voor!
alvast bedankt

gr.david
Waarschijnlijk niet goed aangesloten of gecodeerd. De ventilator die je hoort van de rns510 is heel normaal. Dit heeft iedere rns510
juventus
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 apr 2011, 15:27
Type auto: golf MK7 R
Locatie: limburg,belgie

Re: rns 510c

Bericht door juventus »

mijn kufatec krijg ik er niet volledig in moet echt vringen omdie er in te krijgen en dan nog, zit die er niet goed in
steve
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2012, 11:37
Type auto: golf MK5 GTI ed30
Locatie: Kortrijk (Belgie)

Re: rns 510c

Bericht door steve »

zit ook met kufatec, en achterna rns310 vervangen door rns510.
Heb geen problemen ondervonden behalve dat ik mijn navigatie en de preselecties van de radio niet meer via mijn boordcomputer kan aflezen (is ook niet meer nodig).
juventus
Berichten: 90
Lid geworden op: 22 apr 2011, 15:27
Type auto: golf MK7 R
Locatie: limburg,belgie

Re: rns 510c

Bericht door juventus »

KlouxOne schreef:
juventus schreef:heren

heb een originele rns 510C bj 2010 geplaatst in mijn golf v gti 2008
maar er is een probleem als ik het via mijn kufatec plaatst gaan alleen mijn achterste boxen,haal ik die er tussen uit dan werkt die heel normaal plus als ik DE radio uit zet hoe moet ik het uitleggen alsof er een ventiltie die je hoort na het uitzetten van de radio
wie heeft er een uitleg voor!
alvast bedankt

gr.david
Waarschijnlijk niet goed aangesloten of gecodeerd. De ventilator die je hoort van de rns510 is heel normaal. Dit heeft iedere rns510
dus in principe krijg ik dan geen last van een leeg batterij na een x aantal dagen .geldt het alleen voor enkel modelen vanaf 2008
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: rns 510c

Bericht door KlouxOne »

steve schreef:zit ook met kufatec, en achterna rns310 vervangen door rns510.
Heb geen problemen ondervonden behalve dat ik mijn navigatie en de preselecties van de radio niet meer via mijn boordcomputer kan aflezen (is ook niet meer nodig).
Dat de rns niet meer met de boardcomputer communiceerd heeft puur de condering te maken
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten