gti occasion kopen

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
jantje26
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2013, 11:57
Type auto: leon fr

gti occasion kopen

Bericht door jantje26 »

Beste leden,

Mijn naam is jan en ben 26 jaar en bezit momenteel een leon fr en op zoek naar een nieuwe auto. Nu heb ik twee mooie gti'tjes op het oog.

Beide zwarte modellen uit hetzelfde jaartal met wat kleine verschillen, de heel heeft 100k gelopen met een handbak en is vrij standaard uitgevoerd. De ander heeft 150k gelopen en is full option (dsg, kantaldak, navigatie, etc). Beide zijn volledig dealer onderhouden waarbij de gti met 150k op de teller recentelijk de distributie is vervangen. Nu twijfel ik erg tussen deze auto's, hoge km standen schrikken mij altijd een beetje af, zeker met een dsg enzo aangeizen ik niet erg veel info kan vinden over de levensduur van zon bak.

Wat is in jullie opzicht een betere aankoop waar ik zeker nog een aantal jaar met plezier in kan rijden? Ervan uitgaande dat ze allebei netjes behandeld zijn!

Alvast bedankt!

Groetjes
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: gti occasion kopen

Bericht door ED60Letzebuerg »

Dan zal ik toch zelf voor de 100k gaan.. als je de auto wilt aanpassen met de opties die je wilt.. xenon, navigatie ben je ook wat duurder uit. Dus ik zal doorsparen voor een auto die al standaard die opties heeft met die km stand. Of je bent handig en je kan alles zelf doen. Weet namelijk niet wat je budget is en welke opties je belangrijk vind
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
jantje26
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2013, 11:57
Type auto: leon fr

Re: gti occasion kopen

Bericht door jantje26 »

ED60Letzebuerg schreef:Dan zal ik toch zelf voor de 100k gaan.. als je de auto wilt aanpassen met de opties die je wilt.. xenon, navigatie ben je ook wat duurder uit. Dus ik zal doorsparen voor een auto die al standaard die opties heeft met die km stand. Of je bent handig en je kan alles zelf doen. Weet namelijk niet wat je budget is en welke opties je belangrijk vind
De opties zijn geen pre, als het er niet op ziet hoef ik het ook niet. Alleen een dsg bak lijkt me wel fijn, maar me gevoel zegt dat een handbak+lagere km stand (en wat minder opties) een verstandigere keus is. Mijn budget is 10 duizend.
Ralf GTI ed30
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 mei 2011, 13:44
Type auto: MK7 GTI JD 1 266pk
Locatie: In Randstad
Contacteer:

Re: gti occasion kopen

Bericht door Ralf GTI ed30 »

Zijn die voor rond 10.000 te koop dan?
Groet, Ralf

Vanaf 2 febr. '17 weer Golf VII GTI, carbonsteel grey metallic, JD chip stage 1

Febr 13 tm jan. '17 Polo blue GT[/i] tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
Februari 11 t/m dec. '12 witte Golf GTI edition 30
2006 t/m 2011 rode Golf GTI (150.000 mee gereden)
Gebruikersavatar
Vince82
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 nov 2011, 01:09
Locatie: Noord Holland

Re: gti occasion kopen

Bericht door Vince82 »

Net even op autotrader zitten kijken. Waarschijnlijk staat die auto met 143k op de teller bij Jet cars in Rotterdam. Je moet het zelf weten, maar ik zou er niet kopen. Ex schadebakken etc. Dus van 2 a 3 Golfs weer 1 gemaakt.
_______________________________________________________________________________
Vince82
_______________________________________________________________________________
BND
Berichten: 453
Lid geworden op: 01 jan 2012, 18:09
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: gti occasion kopen

Bericht door BND »

Het voorop gestelde budget is beetje krap denk ik om een verzorgde gti te strikken.

Ik zou nog iets doorsparen en je budget iets vergroten.

Anders vrees ik voor de aangeboden wagens op dit budget.
( zodoende jezelf geen ellende op de hals te halen.)

grtn.
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
lukederuijter
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 okt 2012, 12:32
Type auto: Volkswagen 5 gti

Re: gti occasion kopen

Bericht door lukederuijter »

Mijn vw golf 5 gti staat ook te koop en is rond jou budget!
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr

Groeten luke de ruijter

0623871485
Joannes
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: gti occasion kopen

Bericht door Joannes »

@ Jan : voor net onder de 10 Keuro moet je zeker een nette GTI kunnen krijgen dunkt me.

Ik was ook al wat langer aan het rondkijken en mij viel op dat er best wat leuke GTI's worden aangeboden rond deze prijs.

De mijne heb ik deze week gekocht voor iets minder dan 10 Keuro (zwart, o.a. grote NAVI, schuif/kanteldak, stoelverwarming, incl. BOVAG garantie, er worden door de dealer nog wat kleine dingetjes in orde gemaakt en ik kreeg voor mijn eigen auto een zeer goede inruilprijs). Mijn (zeer kritische) collega, die mee was gaan kijken /proefrijden, kon geen enkele negatieve opmerking over de GTI maken.

Vorige week stond hier in de buurt een zwarte van een particulier, ook net onder de 10 Keuro. Auto was binnen een paar dagen weg..........

Veel succes met je zoektocht ;)
mootje024
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jan 2013, 18:26
Type auto: Golf MK5 GTI DSG
Locatie: Nijmegen

Re: gti occasion kopen

Bericht door mootje024 »

NIET(!!!!!!) die gti van jetcars kopen van 8740 euro..
Hoe mooi hij ook is, hij heeft overal roestplekken, bumpers zitten er niet goed op, kleurverschillen, bobbels van het overspuiten..
Geen NAP, import EN schadeauto.. er zijn gevallen bekend bij jetcars waarbij mensen hun auto inruilen, waarbij die vervolgens 30.000km word terug gedraaid..

En nog 1 ding, er komen geregeld GTI's voorbij met leer navi, dsg etc rond de 100/120k km, voor 10/11.000 euro. Dus ik zou nog even wachten.

Succes ermee
Joannes
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: gti occasion kopen

Bericht door Joannes »

In Kerkrade staat een zwarte te koop voor vraagprijs 9900 ?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 0 gasten