Thuiskomer aangeschaft
- Robbie
- Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Thuiskomer aangeschaft
Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje

- Glenne
- Type auto: Golf VI GTI
Re: Thuiskomer aangeschaft
dat noem ik geen thuiskomertje meer hoor
ik moet ook nog eens op zoek naar zo een set, want ik ben ook niet zo een grote fan van die reparatieset.
schijnt een hoop geklungel te zijn om je band er weer af te halen als die vol zit met dat schuim
ik moet ook nog eens op zoek naar zo een set, want ik ben ook niet zo een grote fan van die reparatieset.
schijnt een hoop geklungel te zijn om je band er weer af te halen als die vol zit met dat schuim
Golf VI GTI
- Meik
- Type auto: Golf MK6 GTI DSG
Ik vind persoonlijk een thuiskomer ook een stuk beter dan een spuitbus.
Zelf het ik heb er gelijk bij de koop erin laten zetten
Zelf het ik heb er gelijk bij de koop erin laten zetten
Groet,
Meik
Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
Meik
Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
-
Tijger
ToppieRobbie schreef:Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje![]()
Waar gekocht als ik vragen mag ?
- Robbie
- Type auto: VW GOLF VI GTI DSG
Via collega op de zaak ,die heeft z'n auto verkocht en had de set apart voor deze auto gekocht ,maar niet gebruikt en ook de set niet meeverkocht,ik dus mazzel,band is van week 40/2010Tijger schreef:ToppieRobbie schreef:Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje![]()
-
Tijger
ToppieRobbie schreef:Via collega op de zaak ,die heeft z'n auto verkocht en had de set apart voor deze auto gekocht ,maar niet gebruikt en ook de set niet meeverkocht,ik dus mazzel,band is van week 40/2010Tijger schreef:ToppieRobbie schreef:Vandaag een thuiskomer 18 inch gescoord geheel nieuw compleet met schuiminlay en krik ,vind dit toch prettiger als het reparatiesetje met compressor,ik weet niet wat jullie daar van vinden ,maar ik ben blij met het thuiskomertje![]()
Wie kan mij trouwens vertellen of bij een reparatieset er standaard een krik bij moet zitten?!
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Gr. Dave

Gr. Dave
bij mij zat er standaard de thuiskomer in
'08 mkV (belgische wagen)
'08 mkV (belgische wagen)
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Er zit standaard geen krik bij een reparatiesetTheDGM schreef:Wie kan mij trouwens vertellen of bij een reparatieset er standaard een krik bij moet zitten?!
Ik had gelukkig het hele reutje al achterin liggen toen ik hem kocht
Hoi,
Ik heb sinds kort een ongebruikte 18" thuiskomer 5x112 incl. inlegfoam beschikbaar.
Zit trouwens geen krik bij.
Deze komt uit mijn GTI 5 welke onlangs is verkocht met het bijbehorende plaksetje.
De thuiskomer heb ik zelf ook aangeschaft omdat een plakset voor mij een no-go was gezien de problematiek met je band achteraf.
Eventuele interessenten kunnen via PB iets laten weten.
Greetz,
Pieter
Ik heb sinds kort een ongebruikte 18" thuiskomer 5x112 incl. inlegfoam beschikbaar.
Zit trouwens geen krik bij.
Deze komt uit mijn GTI 5 welke onlangs is verkocht met het bijbehorende plaksetje.
De thuiskomer heb ik zelf ook aangeschaft omdat een plakset voor mij een no-go was gezien de problematiek met je band achteraf.
Eventuele interessenten kunnen via PB iets laten weten.
Greetz,
Pieter
Heeft u de thuiskomer nog?
Groet,
Marcel
Groet,
Marcel