Even een vraag passen de originele schokbrekers van een edition 30 zo onder een golf 5 TDI ?
Alvast bedankt !
Schokbrekers GTI ed 30 vs TDI
Re: Schokbrekers GTI ed 30 vs TDI
Ik heb er totaal gen ervaring mee maar lijkt me van wel.GTIED30 schreef:Even een vraag passen de originele schokbrekers van een edition 30 zo onder een golf 5 TDI ?
Alvast bedankt !
Ik zie toch geen reden waarom het niet zou passen.

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Past niet volgens mij.
Golf TDI is 50mm poot en ed 55mm
Golf TDI is 50mm poot en ed 55mm
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Past niet, heeft idd oa te maken met het gewicht van de voor- en achteras en de dikte van de voorpoten, welke bij een GTI/R32/R20 55mm zijn en bij lichtere modellen 50mm (er zijn wel TDI's die ook 55mm poten hebben hoor, bijv de 4motions)
Zo is er zelfs verschil in een schroefset voor een handbak en voor een dsg, want ook daar zit gewichtsverschil in, waar bij de betere sets rekening mee gehouden wordt.
Zo is er zelfs verschil in een schroefset voor een handbak en voor een dsg, want ook daar zit gewichtsverschil in, waar bij de betere sets rekening mee gehouden wordt.
Oke super bedankt voor de uitleg !! Weer wat geleerd 

Ooops ik was dus duidelijk fout
Maarja, alles valt passend te maken he

Maarja, alles valt passend te maken he